ini16 написа:Ако ставаше така аз отдавна да съм оправил моята.Това с рестарта на компа е пълна боза.Аз имам тея проблеми от сума време.Смених какво ли не.Все още няма резултат.Оправя се сама и след време пак се почва оборотите си играят както си искат все едно сама си дава газ.Сега остана да сменя само стъпков мотор и бобина и ако не се оправи и от това незнам...За дроселова клапа не говорим,кой каквото иска да казва но проблема не е в нея проверено е.
Не знам за какво говорим, ама стъпковия при нас е в дросела /по-точно отсрани, в черната пластмаса/ А бобината ти вероятно също е здрава и повече клониш към маслена помпа и бъркане на предварение, без да се изключват лоши свещи /междуелектродно р-е, или топлинно число/
Пък и на колегата щом е светнала лампата за маслото, трябва първо да си види датчика за налягане и самото налягане. Който не ми вярва да почва да лъска клапа

Поне излиза по - евтино успокоението, че си направил нещо.
s16 написа:Между другото вчера се зачетох в темата на колегата с гаснещото поло 16в и там видях ,че пише да се проверят маркучите..погледнах колата и видях един маркуч(не знам за какво е ),който влиза в кутията за въздушния филтър (отляво се пада).Та ми направи сериозно впечетление ,че беше направо спукан където прави чубката да влиза в кутията и беше много износен като пластелин (явно от температурата са му заминали качествата и се е скусал)..възможно ли е там да е проблема??
Вероятно говориш за мъркуча за картерните газове. Не е от него, вервай ми. Той трябва да е червен, а вакуумните черни, или сини. А ти каква боза си налял вместо масло? Или бозата ти е прецакала помпата? Това вече наистина е сериозно и тази кола няма да е на добре да караш на сервиза на собствен ход. Пиши после дали си за основен ремонт.