Здравейте фенове на ПОЛО. През Март купих Поло 1.1 90г. бензин на жена ми след малко ремонти колата сега е наред, но ми се струва нещо нередно в двигателя. Когато вдигна колата на крик и въртя предните колела те се завъртат без никакъв проблем, почти без напън, а това ми се струва доста обезпокоително. Иначе колата си върви до 140 км./ч. на магистрала и нехарчи повече от 7 литра извънградско.
Като студенти карахме шкода 105 Л и неможеше просто така да завъртиш предните колела.
Аз мисля, че са издухани сигментите или гарнитурата на главата, защото отскоро започна и да омаслява двигателя някъде от главата.
Колата е на 136 хил. км.,но мисля че е поне на 200 хил. км.
Вие какво мислите...? Предварително благодаря!
Hi, моля за малко инфо!
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Hi, моля за малко инфо!
Последна промяна от janissary на Пет 24 ное 2006 13:22, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Следи си да нямаш смесване на масло с антифриз! Да позная ли тече от тази страна дето е динамото и то чялото е омаслено (това е при 99% от случеите). Ако и при теб е така със червен силикон изгради нещо като получашка която да отвежда маслото на долу ,а не кум динамото ,че се поврежда и после доста парички е! Не се заблуждавай ,че нещо може да се направи като се притегнат болтовете на главата ако може да се образува капка. Наложи ли ти се да сменяш гарнитура на глава те ЗАКЛЕВАМ да направиш задължително контролен шлайф (20 лв е) ,но ще ти спести повторна смяна на гарнитура в най кратко време. Задилжително си смени и гумичките на клапаните ако отваряш двигателя ( 8 лв струват). Моята е моно 1.05 AAU с 5-скорости и двигателят и не е издухан- също не отлепя повече от 140 км/ч
Re: Здравейте!
janissary написа:...Като студенти карахме шкода 105 Л и неможеше просто така да завъртиш предните колела.
...
Вие какво мислите...? Предварително благодаря!
Здрасти,
аз мисля, че нещо бъркаш...според мен Шкодата е със задно предаване, мотора и е отзад и не виждам какво може да ти прече да завъртиш предните колела, освен задържали спирачки....
Това е което мисля аз, а ако греша- нека някой ме поправи!
Поздрави
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[]
Последна промяна от janissary на Пет 24 ное 2006 13:26, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pipi_to написа:Аз не разбрах, на скорост ли е колата като завърташ колелата или е на свободна?
Колата е на първа скорост и като завъртя много лесно се въртят колелетата.
Знам, че шкодата е със задно предаване, но много трудно се въртяха задните колелета като са на крик. Определено тя беше на доста по-малко километри и компресията сигурно е била по-висока.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Uneek написа:Колега спокойно бре. Нормално е като завъртиш колелото като си на свободна да си се върти. Ако не се въртеше или затягаше тогава би било проблем. А като си на скорост пък съвсем нормално е да има луфт, демек да можеш да врътнеш колелото малко. Това е
Тук не става ? за някакъв малък луфт а за едно лесно завъртане на колелата когато е на 1-ва скорост. Но щом и другите казват че овече от 140 не вдига ОК.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Anbuch написа:Следи си да нямаш смесване на масло с антифриз! Да позная ли тече от тази страна дето е динамото и то чялото е омаслено (това е при 99% от случеите). Ако и при теб е така със червен силикон изгради нещо като получашка която да отвежда маслото на долу ,а не кум динамото ,че се поврежда и после доста парички е! Не се заблуждавай ,че нещо може да се направи като се притегнат болтовете на главата ако може да се образува капка. Наложи ли ти се да сменяш гарнитура на глава те ЗАКЛЕВАМ да направиш задължително контролен шлайф (20 лв е) ,но ще ти спести повторна смяна на гарнитура в най кратко време. Задилжително си смени и гумичките на клапаните ако отваряш двигателя ( 8 лв струват). Моята е моно 1.05 AAU с 5-скорости и двигателят и не е издухан- също не отлепя повече от 140 км/ч
Да така е. от там пуска масло. Майстора каза, че ще изкара още 1-на година.. Вие какво мислите? Да я поправя сега или след 1 година?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта