Hi, моля за малко инфо!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
janissary
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Hi, моля за малко инфо!

Мнениеот janissary » Пет 24 ное 2006 9:58


Здравейте фенове на ПОЛО. През Март купих Поло 1.1 90г. бензин на жена ми след малко ремонти колата сега е наред, но ми се струва нещо нередно в двигателя. Когато вдигна колата на крик и въртя предните колела те се завъртат без никакъв проблем, почти без напън, а това ми се струва доста обезпокоително. Иначе колата си върви до 140 км./ч. на магистрала и нехарчи повече от 7 литра извънградско.
Като студенти карахме шкода 105 Л и неможеше просто така да завъртиш предните колела.
Аз мисля, че са издухани сигментите или гарнитурата на главата, защото отскоро започна и да омаслява двигателя някъде от главата.
Колата е на 136 хил. км.,но мисля че е поне на 200 хил. км.
Вие какво мислите...? Предварително благодаря!

Последна промяна от janissary на Пет 24 ное 2006 13:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 24 ное 2006 11:02


1. Оправи си заглавието, иначе аз ще "оправя" темата...
2. Нищо и няма на колата... ако е толкова издухала.. няма да запали
3. Това не е шкода.. .VW е ...
4. Здрасти..


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 24 ное 2006 11:58


Следи си да нямаш смесване на масло с антифриз! Да позная ли тече от тази страна дето е динамото и то чялото е омаслено (това е при 99% от случеите). Ако и при теб е така със червен силикон изгради нещо като получашка която да отвежда маслото на долу ,а не кум динамото ,че се поврежда и после доста парички е! Не се заблуждавай ,че нещо може да се направи като се притегнат болтовете на главата ако може да се образува капка. Наложи ли ти се да сменяш гарнитура на глава те ЗАКЛЕВАМ да направиш задължително контролен шлайф (20 лв е) ,но ще ти спести повторна смяна на гарнитура в най кратко време. Задилжително си смени и гумичките на клапаните ако отваряш двигателя ( 8 лв струват). Моята е моно 1.05 AAU с 5-скорости и двигателят и не е издухан- също не отлепя повече от 140 км/ч


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Здравейте!

Мнениеот POLO GTI » Пет 24 ное 2006 12:09


janissary написа:...Като студенти карахме шкода 105 Л и неможеше просто така да завъртиш предните колела.
...
Вие какво мислите...? Предварително благодаря!


Здрасти,
аз мисля, че нещо бъркаш...според мен Шкодата е със задно предаване, мотора и е отзад и не виждам какво може да ти прече да завъртиш предните колела, освен задържали спирачки....
Това е което мисля аз, а ако греша- нека някой ме поправи!

Поздрави


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Пет 24 ное 2006 12:14


Аз не разбрах, на скорост ли е колата като завърташ колелата или е на свободна?


janissary
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот janissary » Пет 24 ное 2006 13:21


[]

Последна промяна от janissary на Пет 24 ное 2006 13:26, променено общо 1 път.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пет 24 ное 2006 13:25


Колега спокойно бре. Нормално е като завъртиш колелото като си на свободна да си се върти. Ако не се въртеше или затягаше тогава би било проблем. А като си на скорост пък съвсем нормално е да има луфт, демек да можеш да врътнеш колелото малко. Това е


janissary
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот janissary » Пет 24 ное 2006 13:26


pipi_to написа:Аз не разбрах, на скорост ли е колата като завърташ колелата или е на свободна?


Колата е на първа скорост и като завъртя много лесно се въртят колелетата.
Знам, че шкодата е със задно предаване, но много трудно се въртяха задните колелета като са на крик. Определено тя беше на доста по-малко километри и компресията сигурно е била по-висока.


janissary
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот janissary » Пет 24 ное 2006 13:29


Uneek написа:Колега спокойно бре. Нормално е като завъртиш колелото като си на свободна да си се върти. Ако не се въртеше или затягаше тогава би било проблем. А като си на скорост пък съвсем нормално е да има луфт, демек да можеш да врътнеш колелото малко. Това е


Тук не става ? за някакъв малък луфт а за едно лесно завъртане на колелата когато е на 1-ва скорост. Но щом и другите казват че овече от 140 не вдига ОК.


janissary
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот janissary » Пет 24 ное 2006 13:31


Anbuch написа:Следи си да нямаш смесване на масло с антифриз! Да позная ли тече от тази страна дето е динамото и то чялото е омаслено (това е при 99% от случеите). Ако и при теб е така със червен силикон изгради нещо като получашка която да отвежда маслото на долу ,а не кум динамото ,че се поврежда и после доста парички е! Не се заблуждавай ,че нещо може да се направи като се притегнат болтовете на главата ако може да се образува капка. Наложи ли ти се да сменяш гарнитура на глава те ЗАКЛЕВАМ да направиш задължително контролен шлайф (20 лв е) ,но ще ти спести повторна смяна на гарнитура в най кратко време. Задилжително си смени и гумичките на клапаните ако отваряш двигателя ( 8 лв струват). Моята е моно 1.05 AAU с 5-скорости и двигателят и не е издухан- също не отлепя повече от 140 км/ч


Да така е. от там пуска масло. Майстора каза, че ще изкара още 1-на година.. Вие какво мислите? Да я поправя сега или след 1 година?


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Мнениеот Volkov » Пет 24 ное 2006 14:32


За мен брато е по-добре каквото има да се смениа да го смениш за да ти е изправна колата!! :) моито поло е 92 1.3 бенз и е резач, всичко е изправно и оправено, страшно съм доволен от тази кола, а сега и сложих и музичка, не очаквах че тези малки полото са толкова добри!!! :D
"Извинявайте ако има нещо!!"


janissary
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот janissary » Пет 24 ное 2006 15:37


Благодаря на всички!
:D :D :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта