Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
Здравейте колеги имам два проблема: единият проблем е като запаля колата и се чува едно фиуу за 2-3 сек... дали е бендикса на стартера и другия проблем е .. като дам на контакт и после се опитам да завъртя да паля ключа отива докрай и много трудно пали или като е топло времето не иска да запали бихте ли ме насочили ...
-
grishitu
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
Обикновено това с трудното палене топла се оправя с малко предварение на помпата, също няма да ти е излишна и една профилактика на стартера.
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
Привет и от мен!
Скоро не съм влизал из форума,затова се включвам чак сега.
Отдавна има някакъв проблем при паленето и с моя 'стършел' 6N 1,9D AEF 1999г.
Втори акумулатор ми се скапа за 4 години...и си мисля за проблем в стартера...скоро ще го демонтирам за профилактика.
Въпросът ми обаче е друг...от къде се регулира въпросното предварение на помпата,и има ли то отношение към оборотите на празен ход?
И при мен доста продължително върти докато запали при загрял двигател.Веднъж чак ми 'легна' акумулатора.
Скоро не съм влизал из форума,затова се включвам чак сега.
Отдавна има някакъв проблем при паленето и с моя 'стършел' 6N 1,9D AEF 1999г.
Втори акумулатор ми се скапа за 4 години...и си мисля за проблем в стартера...скоро ще го демонтирам за профилактика.
Въпросът ми обаче е друг...от къде се регулира въпросното предварение на помпата,и има ли то отношение към оборотите на празен ход?
И при мен доста продължително върти докато запали при загрял двигател.Веднъж чак ми 'легна' акумулатора.
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
Към колегата на когото е темата:
трябва да ти се даде предварение както е казал колегата (незнам дали има раздвижно колело на помпата),може да се наложи презацепване на ангренажният ремък.А за стартера имах същият проблем като си купих полото,оправи се със 120лв!100лв нова ос за стартера,20лв втулки или труд...абе на 120лв стъпа!
Към другият колега:Ти да не слагаш 65AH акумолатори?И аз уморих за 4 години 2бр. (монбати....)
Сега е с 75ah,както го давали по каталог немците....Ще видим колко ще изкара,вече е на около година!
трябва да ти се даде предварение както е казал колегата (незнам дали има раздвижно колело на помпата),може да се наложи презацепване на ангренажният ремък.А за стартера имах същият проблем като си купих полото,оправи се със 120лв!100лв нова ос за стартера,20лв втулки или труд...абе на 120лв стъпа!
Към другият колега:Ти да не слагаш 65AH акумолатори?И аз уморих за 4 години 2бр. (монбати....)
Сега е с 75ah,както го давали по каталог немците....Ще видим колко ще изкара,вече е на около година!
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
deversant написа:
Ти да не слагаш 65AH акумолатори?И аз уморих за 4 години 2бр. (монбати....)
Сега е с 75ah,както го давали по каталог немците.
Да,с 62аh карам,но за по голям ми се срува че няма място в отсека...трябва да пробвам.
Ти с такова Поло ли си?
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
Да,и събра 75ач!(малко се подрязва стойката отдолу,и щеката за подпиране на предният капак едва се щтраква)
Но като цяло се събира!
Но като цяло се събира!
-
grishitu
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
Предварението се дава от колелото на помпата, има три болта който се разхлабват, но е хубаво някой разбиращ да ти го направи. Тази тема може да ти е полезна viewtopic.php?f=24&t=327810 . Оборотите на празен ход на този двигател са 980-1050 на празен ход.
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
deversant написа:Да,и събра 75ач!(малко се подрязва стойката отдолу,и щеката за подпиране на предният капак едва се щтраква)
Но като цяло се събира!
Кой от тези двата бихте ми препоръчали?
http://akumulatori.bg/139/Product/165/M ... emium#info
http://akumulatori.bg/201/Product/362/I ... nergy#info
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
Здравей,колега аз съм със същия мотор и бях със точно тези проблеми.
Правилно са ти писали за предварението,смятам че ще ти реши проблема,а за акумулатора вземи си ISKRA-та по голям е трудно се събира ,но зимата ще си О.К.аз съм с такъв 2г.
Правилно са ти писали за предварението,смятам че ще ти реши проблема,а за акумулатора вземи си ISKRA-та по голям е трудно се събира ,но зимата ще си О.К.аз съм с такъв 2г.
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
d_imige написа:deversant написа:Да,и събра 75ач!(малко се подрязва стойката отдолу,и щеката за подпиране на предният капак едва се щтраква)
Но като цяло се събира!
Кой от тези двата бихте ми препоръчали?
http://akumulatori.bg/139/Product/165/M ... emium#info
http://akumulatori.bg/201/Product/362/I ... nergy#info
Вземай този:
http://akumulatori.bg/129/Product/20/VA ... namic#info

Аз съм с този от 3 години и е пушка!
http://akumulatori.bg/131/Product/17/VA ... namic#info
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
Благодаря за препоръките колеги!
До сега не бях гледал размерите на кутията с точност.Виждам,че при 70+ само дължината е по-голяма (278мм).На ширина и височина са като моя (62ач) 175х190мм и би трябвало планката на плюсовата клема да може да се щракне без проблем за кутията.
За VARTA съм чувал единствено...че много ги бива!
До сега не бях гледал размерите на кутията с точност.Виждам,че при 70+ само дължината е по-голяма (278мм).На ширина и височина са като моя (62ач) 175х190мм и би трябвало планката на плюсовата клема да може да се щракне без проблем за кутията.
За VARTA съм чувал единствено...че много ги бива!
-
stivenj
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с Поло 1,9D AEF - При Паленето
BANER-много яка марка ,доказан и изпробван,не по -лош от варта,но и цената е от значение.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], slai73 и 65 госта