За триене!
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Въпрос за педала на съединитела?
по принцип пеДАЛА трябва да има място за закачане на пръчката на хидравличната помпа.. но най-вероятно цялата конзола ще е различна
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос за педала на съединитела?
Принципа на работа е различен, както и лостовата система. Помпата на спирачките няма предвиден щуцер за масло.
Съединителя си е с жило и така ще си остане
Разбира се че няма невъзможни неща, но това е поредната тема която ще остане висяща и без развитие поради нужните финанси!
Проблема в насичането и скърцането на педала не е нито в жилото нито в самия педал
Дерзай!
Съединителя си е с жило и така ще си остане
Проблема в насичането и скърцането на педала не е нито в жилото нито в самия педал
Дерзай!
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Въпрос за педала на съединитела?
по скоро проблема е в притискателния диск на съединителя, моя ми скъса нервите една година, насича трудно натискане,е най накрая го смених и сега е лек като перце,проблема е в пластините на притискателния диск ,като е нов съединителя така да се каже са на кантар и съвсем малък натиск им трябва за да освободят, с течение на времето се изкривяват и им трябва повече натиск-това е проблема
а решението нов съединител или притискател
инък моя беше оригинален,не беше сваляна кутията, и феродовия и притискателния диск бяха почти без износване, само на притискателния тия пластини се бяха прецакали,отделно къде ги натиска лагера се бяха изтъркали и се появи гаден шум при натискане на съединителя, аз и за това го смених моя 200лева лук-мисля най евтиното решение,отколкото конзола,кутия,помпи
а решението нов съединител или притискател
инък моя беше оригинален,не беше сваляна кутията, и феродовия и притискателния диск бяха почти без износване, само на притискателния тия пластини се бяха прецакали,отделно къде ги натиска лагера се бяха изтъркали и се появи гаден шум при натискане на съединителя, аз и за това го смених моя 200лева лук-мисля най евтиното решение,отколкото конзола,кутия,помпи
Re: Въпрос за педала на съединитела?
Май не сте ме разбрали аз нямам проблем нито с педала нито със съединитела просто слагам тди мотор и за това ми е нужен такъв педал с помпа заради скоростите на тди мотора нали са с помпа!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос за педала на съединитела?
Как да те разберем колега? Кое от всичката информация в последния ти пост е посочена в първия?
Какъв ТДИ мотор ще присаждаш? Към него няма ли си насъщния педал с него? Защо не търсиш такъв а от друга кола ?
Какъв ТДИ мотор ще присаждаш? Към него няма ли си насъщния педал с него? Защо не търсиш такъв а от друга кола ?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос за педала на съединитела?
moimoimoi написа:по скоро проблема е в притискателния диск на съединителя,.... насича трудно натискане,...проблема е в пластините на притискателния диск ,...с течение на времето се изкривяват и им трябва повече натиск-това е проблема
а решението нов съединител или притискател
...бяха почти без износване, само на притискателния тия пластини се бяха прецакали,отделно къде ги натиска лагера се бяха изтъркали и се появи гаден шум при натискане на съединителя, ..
Да колега , но и втулката в кожуха която отива към лоста на който е закачено жилото се пълни с мизерия и с времето запича и си иска чистене и смазване!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта