Честита Нова година на всички.
Проблемът ми е там,че ако мина през дори и малка локва с повече от десет километра в час ми светва лампата за заряд и трябва да мине около минута докато изгасне.Явно се мокри алтернатора и създава проблем.Ще вземе да стане някоя беля.За тези автомобили не знам да има кора под двигателя.Имали ли сте този проблем и ако да-как сте го разрешили?Ясно е,че трябва да го прикрия с нещо,но какво...И как...



Поло 2F 1994 AAU алтернатор
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
да не би да боксува ремъка по шайбата.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
И това може да е.Но не знам как да предпазя шайбата от водата.Ще огледам утре дали може да се закрепи някаква ламаринка за предпазване от капките.Някой ако е имал този проблем моля да сподели.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
Вместо да я пазиш от водата, по-добре открий причината това да се случва. Водата със сигурност не е виновна в случая. Нали се сещаш, че всички минаваме през локви и ни се мокрят ремъците 

Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
Може да са заминали четките вътре, нали са графитени.... при мене всичко се беше омазало, щото течеше масло от гарнитурата на главата право в алтернатора.... направиха му пълна ревизия и са си зарежда перфектно, преди това само се хабяха (2 акумулатора смених) и се чудех от къде е проблема, това са догадки де, тряя да се отвори и да се види какво му е положението.
- moskovw
- Мнения: 489
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
я пробвай да затегнеш както трябва ремъка ....ако не стане смени алтернатора ...може да сложиш и от други коли ..аз сложих от ауди 80 дизел 90а часа
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
Ремъка ти буксува
При мен го правеше само че са 10-на секунди.
С новия няма проблем

При мен го правеше само че са 10-на секунди.
С новия няма проблем
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
Ясна е работата тогава.Не ми е ясно,обаче има ли възможност да се донатегне ремъка или трябва обезателно нов.Дали има място алтернатора да мръдне за да се обтегне?
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
porko написа:Ясна е работата тогава.Не ми е ясно,обаче има ли възможност да се донатегне ремъка или трябва обезателно нов.Дали има място алтернатора да мръдне за да се обтегне?
Да, може да се донатяга. Но когато ремъкът стане за смяна и донатягането мисля, че няма да помогне. Първо опитай малко да го натегнеш, пък тогава ако не стане - нов

Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
Колега смени си ремъка все пак струва колкото кутия цигари .Сигорно е доста износен покраи боксуването.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
Така и ще направя.Благодаря. 

-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 27 юни 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Поло 2F 1994 AAU алтернатор
Случва се шайбата на алтернатора да се износи вътрешно, където контактува с ремъка и той "потъва" и приплъзва. При смяната на ремъка се налага да се сложи малко по-широк от оригиналния.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта