wv polo1.0 AER бутални болтове
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 16 дек 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
wv polo1.0 AER бутални болтове
Здравейте колеги искам да попитам някой продавали не надрани бутални болтове и добре ли е да сложа 5X40 масло на мотора ?
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Здравей колега!
Каква ти идеята на това масло 5w40? Това масло не е за твоя двигател. Най-доброто за теб е 10w40 или ако ти е по-износен мотора 15w40. Други колеги ще ме подкрепят за 10w40, няма да ти тракат повдигачите ако някой ти каже такава глупост!
Жив и здрав!
Каква ти идеята на това масло 5w40? Това масло не е за твоя двигател. Най-доброто за теб е 10w40 или ако ти е по-износен мотора 15w40. Други колеги ще ме подкрепят за 10w40, няма да ти тракат повдигачите ако някой ти каже такава глупост!
Жив и здрав!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Тук ще си позволя да поспоря! Защо колата му да не е за 5/40? Да не е наплюта или урочасана случайно? Това че не им се дава пари на хората за по хубаво масло не означава че не трябва да се слага такова.
Аз подкрепям 5/40 за АЕР двигателя заради тесните маслени магистрали. Ако е все още жив си карай със синтетично масло, то има по добри миещи качества, както и по добро мазане при високи темп.
На голф АФТ сменихме маслото от 10/40 на 5/50 пълна синтетика. Колата утихна чувствително и работи доста плътно в по високи обороти!
А щом си го докарал до бутални болтове, едва ли още дълго ще го караш този двигател, при все че не подлежи на ремонт.

Аз подкрепям 5/40 за АЕР двигателя заради тесните маслени магистрали. Ако е все още жив си карай със синтетично масло, то има по добри миещи качества, както и по добро мазане при високи темп.
На голф АФТ сменихме маслото от 10/40 на 5/50 пълна синтетика. Колата утихна чувствително и работи доста плътно в по високи обороти!
А щом си го докарал до бутални болтове, едва ли още дълго ще го караш този двигател, при все че не подлежи на ремонт.

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 16 дек 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
И не знам как го разбрахте тва че не може да се ремонтира нали извадих буталата да ги видя и блока не се деформира
Искам и нещо друго да ми кажете като по-запознати от мен дали мога да сменя мотора със 1.4 APQ и колко пари долу горе ще ми струва цялата философия или ощя по-добре със 1.6 АЕЕ и дали компютъра на АЕR става за APQ ?

- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
щом е от поло и бензин мисля, че няма разлика в захвата, а електрониката ти не става за 1.6. цени не могат да ти се кажат защото може да намериш двигател за 400 (двигател, скоростна, електроника, кабели и всичко нужно), а може и за 600+ виж темите има колеги които са си сменяли двигателчетата... най-добре търси бартер твоя + доплащане така най-добре ще те устрои цената, но дали ще намериш читав... късмет
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 16 дек 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Нищо не намирам дайте линкове
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 16 дек 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Колеги може ли да се намерят само бутални болтове втора ръка от някаде на този AER? Аз не мисля че двигателя не подлежи на ремонт този двигател понеже едва ли WV ще произведат двигател на който няма да му продават резервни части нали и от там печелят :)
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове

Колкото и да не ти се иска... На някои колеги им коства доста средства и време за да го разберат. Просто поизчети темички от търсачката и тогава реши какво да правиш.
Поздрави!
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 16 дек 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Аз не искам да сменям бутала ами само болтовете тогава деформация както твърдите вие че се получава едва ли ще стане !
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Когато са хлабави буталните болтове разбиват и буталата така се получава деформацията искаш неискаш може да се наложат и бутала.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 16 дек 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Добре нали не може ремонт на мотора как така ще се наложи и бутала ? 100 % значи трябва да са втора ръка тука нещо не сте единодушни за AER-a
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 16 дек 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Не са хлабави болтовете просто имат малко надрано което е супер минимално една добавка и ще стане :Д
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Колега, ти си 3-ят инатлия дето му предстои да се убеди от опит в качествата на тоя мотор. Няма да те изкара и 10хил.км. след отварянето. Предният куражлия, защото баща му работеше в сервиз за последно го чух, преди да си изпрати главата в София да му продухват магистралите. Сега като поевтиняха колите що не си вземеш една с друг мотор и да не береш ядове, като пак до там ще стигнеш? Че то не си заслужава дори и двг. да сменяш. Има само една логика в упорството ти - че работиш в сервиз и искаш да си направиш реклама. Ни мой, пробвано е!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 17:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: wv polo1.0 AER бутални болтове
Е, аз ли съм единствения с успешен основен ремонт на AER, защото двигателят е часовник вече около 60 хил.км. И на кое да вярвам аз на писания във форума или на автомобила пред очите ми. Двигателите от тези години имат проблем с картерната вентилация, защото някой "умен" инженер е проектирал отдушника долу на блока вместо горе на капака на главата и зимата двигателя образува много конденз, така се пресича маслото, разрежда се и започва да мига лампата т.е. няма налягане съответно голямо износване. Проблемът се решава с направата на подходящ вентилационен отвор на капака на клапаните или на капачката за маслото.
Друг е въпроса, че от нередовна смяна на маслото се задръства цедката на маслената помпа и от там горе изброените проблеми. И да най-добре е особено след ремонта да се кара с 5w40.
Друг е въпроса, че от нередовна смяна на маслото се задръства цедката на маслената помпа и от там горе изброените проблеми. И да най-добре е особено след ремонта да се кара с 5w40.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта