Значи онззи ден бях на майстор и той видя някакво марку4е което беше изкарано от една помпичка.каза че това е маркучето за предварение не че знам ко е ама било за зааплване то на автомобила.вкара го кадето триабва и оборотите паднаха на колата на 900 а си бяха на 1100 1200
и запо4на адското трракане и тресене на предницата от двигатела/та се наложи да го изкарам пак това марку4е ,някой може ли да ми каже защо така се поллучава?предполагам че умишлено е махнато за да може да не тресе колата при покупката,.и сега гори доста по ве4е понеже градско и оборотите са вдигнати ,
някой ако мой да даде съвет:)
Мерси
Проблем с Маркуче някво!
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с Маркуче някво!
playboy_usa написа:Значи онззи ден бях на майстор и той видя някакво марку4е което беше изкарано от една помпичка.каза че това е маркучето за предварение не че знам ко е ама било за зааплване то на автомобила.вкара го кадето триабва и оборотите паднаха на колата на 900 а си бяха на 1100 1200
и запо4на адското трракане и тресене на предницата от двигатела/та се наложи да го изкарам пак това марку4е ,някой може ли да ми каже защо така се поллучава?предполагам че умишлено е махнато за да може да не тресе колата при покупката,.и сега гори доста по ве4е понеже градско и оборотите са вдигнати ,
някой ако мой да даде съвет:)
Мерси
Колега, както вече знаеш и аз съм с AEF... Според мен майстора те е заблудил...
Това маркуче не е за предварение, а е автоматичен обогатител... Включва се на студена кола и изключва или след 3 минути или когато охл. течност достигне 70 градуса.
За мен това е доста полезна екстра и аз всяка сутрин я изчаквам... При мен също беше изолиран този автоматичен обогатител (предполагам защото колата ми идва от топлите страни), но по по-интелигентен начин....
При теб изваждайки маркуча са симулирали работа на студен двигател и след това са намалили оборотите, затова когато върнеш нормалното състояние вакуумчето издърпва обогатителя и намаля оборотите откъдето и идват неприятните вибрации...
Съвета ми е - вземи и си го оправи, защото е доста полезно... Подгрява сутрин мотора и после за 500 метра достига нормална работна температура... Понеже не ми се пишат 100 тома съчинения ще ти кажа как трябва да е:
1. Студена кола - лостчето е отпуснато оборотите са към 1100
2. след 3 минути лостчето се прибира и оборотите падат на 1000.
Тези обороти дето ти ги разправяш 1100-1200 са супер много! Топла и с включени всички консуматори колата трябва да е на 1000 +/- 50 на око според вибрациите... С тези обороти разхода ти сигурно е доста голям...
Ще се наложи да върнеш нормалните обороти, но...
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ВЪРТИ БОЛТА С ГОЛЯМАТА ГЛАВА (МИСЛЯ, ЧЕ БЕШЕ КЛЮЧ 17 И КОНТРАГАЙКА 13) ВЪРХУ ПОМПАТА!!! ОБОРОТИТЕ СЕ РЕГУЛИРАТ ОТ МАЛКОТО БОЛТЧЕ (КЛЮЧ 8 ), КОЕТО СЕ НАМИРА НА СЪЩИЯ ЛОСТОВ МЕХАНИЗЪМ С ОБОГАРИТЕЛЯ!!!
... И ОЩЕ НЕЩО... ВАДЕЙКИ МАРКУЧЕТО НАРУШАВАШ ВАКУУМА НА СПИРАЧНИЯ УСИЛВАТЕЛ И ПО ТОЗИ НАЧИН ПЕДАЛА НА СПИРАЧКАТА СТАВА ДОСТА ТВЪРД А СПИРАНЕТО ТРУДНО!!!! АКО СИ РЕШИЛ ДА НЕ ИЗПОЛЗВАШ ОБОГАТИТЕЛЯ, ТО ТОГАВА:
1. Закачаш маркучето
2. Прибираш лостчето и скъсяваш жилото
3. Регулираш оборотите както вече ти писах
По този начин хем ще имаш силни спирачки хем обогатителя няма да работи... Така го бяха изолирали при мен, а при теб доста грубо са постъпили...
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
мерси за съвета ,още днес ще отида някадде да ми ги оправят тея обороти.а градско гори 9,6
но изван градско 5
явно от там идва цялото .////.....
а сам ще мога ли да си оправя оборотите,???
ето снимка
това е марку4ето и тръбичката
а ето 2ра снмимка ,.ако може да ми кажеш каде да отвиа или завия за оборотите
.jpg)
но изван градско 5
явно от там идва цялото .////.....
а сам ще мога ли да си оправя оборотите,???
ето снимка
.jpg)
а ето 2ра снмимка ,.ако може да ми кажеш каде да отвиа или завия за оборотите
.jpg)
Мисля, че сам ще се справиш много по-добре от който и да е майстор...
1. Подгряваш хубаво до 90'С двигателя.
2. Пускаш фарове, климатик, турбина на парното, подгряване на задното стъкло... абе всички ел консуматори
3. Развиваш с ключ 8 (май беше) контрагаиката на оборотите
4. Слагаш маркучето. Би трябвало щом колата е топла лостчето в удебеленото кръгче да се премести и хлабината отбелязана с червената отсечка да изчезне, в следствие на което оборотите падат.
5. Регулираш оборотите от вече разхлабеното болтче до 1000 + една идея колкото да няма вибрации.
6. Затягаш контрагайката, като внимаваш да не разместиш получената вече настройка... Използваш още едно ключе 8 за да не разместваш...
На следващият студен старт ще видиш, че лостчето ще стои 3 минути в същото положение (отворено) от снимката след което жилото ще го прибере и оборотите ще паднат...

1. Подгряваш хубаво до 90'С двигателя.
2. Пускаш фарове, климатик, турбина на парното, подгряване на задното стъкло... абе всички ел консуматори
3. Развиваш с ключ 8 (май беше) контрагаиката на оборотите
4. Слагаш маркучето. Би трябвало щом колата е топла лостчето в удебеленото кръгче да се премести и хлабината отбелязана с червената отсечка да изчезне, в следствие на което оборотите падат.
5. Регулираш оборотите от вече разхлабеното болтче до 1000 + една идея колкото да няма вибрации.
6. Затягаш контрагайката, като внимаваш да не разместиш получената вече настройка... Използваш още едно ключе 8 за да не разместваш...
На следващият студен старт ще видиш, че лостчето ще стои 3 минути в същото положение (отворено) от снимката след което жилото ще го прибере и оборотите ще паднат...

-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Стига бе човек!
Започвам да се съмнявам че е по-добре да ходиш на майстор... След толкоз писания да ме питаш за контрагайката
:)
Ето в кръгчето е контрагаиката, а дължината на болта отбелязан със новата отсечка регулира оборотите - колкото по-къс - по-високи обороти и обратно... Контрагайката се затяга след като избереш дължина респективно обороти за да не се размества повече оттам и името й контра-гайка
:)



Ето в кръгчето е контрагаиката, а дължината на болта отбелязан със новата отсечка регулира оборотите - колкото по-къс - по-високи обороти и обратно... Контрагайката се затяга след като избереш дължина респективно обороти за да не се размества повече оттам и името й контра-гайка


-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ha готово ,намерих упраих то лесно било.ама никога не съм се занимавал с коли ,сичко напраих, остаих оборотите на 1000 някаде,обаче тресе .като седна в колата, при загрял двигател.на 1000 оборота се тресе цялото табло,като дам с газта газ до 1125 оборота тогава спира тресенето,обаче ако оставя тези обороти при настроиката, и като спра парно и фарове оборотите се качват мнооо///...примерно на 1400 които смятам че са мнооо.Защо така става?Да не е щото ве4е нищо не става от тази кола?
playboy_usa написа:ha готово ,намерих упраих то лесно било.ама никога не съм се занимавал с коли ,сичко напраих, остаих оборотите на 1000 някаде,обаче тресе .като седна в колата, при загрял двигател.на 1000 оборота се тресе цялото табло,като дам с газта газ до 1125 оборота тогава спира тресенето,обаче ако оставя тези обороти при настроиката, и като спра парно и фарове оборотите се качват мнооо///...примерно на 1400 които смятам че са мнооо.Защо така става?Да не е щото ве4е нищо не става от тази кола?
При мен на 1020-1050 вибрациите се успокояват... Това със включените ел-консуматори е съвет най-вече за зимата, защото ежедневно се кара на парно и подгряване... Сега забелязвам, че ти си от бургас и като че ли това правило не важи за теб, затова ако искаш настрой колата на най-ниските възможни обороти без вибрации и без консуматори...
Според мен на предния собственик му е писнало да му тресе и просто е откачил маркуча за да вдигне оборотите....
Има и нещо друго много важно!!! Дизелчето при много дулго каране в неблагоприятни (градски) режими се "задръства"... И при ме е така веднъж ми се натрупаха към 1500/2000 км само градско и взе да работи осезателно по-зле... Съвета ми е сложи хубав дизел + някоя добра добавка и ходи на разходка 100-200 км извънградско а после ще видиш че ще работи доста по-добре... И помни, че некачествената нафта много влияе...
Възможно е да имаш и остарял тампон, но не те съветвам да правиш каквото и да е преди да "продухаш" на извънградско двигателя...
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Ами точно пред 5 дена ходих до ямбол 200 километра минах с омв нафта, за да го продухам имаше писано в по гонра тема,ама давидим сега,
ще отида и да видя за тампон ,но само да погледнат,смятам тези дни до стара загора да отида, да го изпробвам .че до ямбол мноо тресеше предницата,и ше пиша тогава какво става с тази кола,
а сега нека починем малко,
Мерси за съветите който даде!
Лятото ще почерпя:)
ще отида и да видя за тампон ,но само да погледнат,смятам тези дни до стара загора да отида, да го изпробвам .че до ямбол мноо тресеше предницата,и ше пиша тогава какво става с тази кола,
а сега нека починем малко,
Мерси за съветите който даде!
Лятото ще почерпя:)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта