Проблем с Маркуче някво!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
playboy_usa
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Проблем с Маркуче някво!

Мнениеот playboy_usa » Сря 21 фев 2007 19:11


Значи онззи ден бях на майстор и той видя някакво марку4е което беше изкарано от една помпичка.каза че това е маркучето за предварение не че знам ко е ама било за зааплване то на автомобила.вкара го кадето триабва и оборотите паднаха на колата на 900 а си бяха на 1100 1200
и запо4на адското трракане и тресене на предницата от двигатела/та се наложи да го изкарам пак това марку4е ,някой може ли да ми каже защо така се поллучава?предполагам че умишлено е махнато за да може да не тресе колата при покупката,.и сега гори доста по ве4е понеже градско и оборотите са вдигнати ,
някой ако мой да даде съвет:)
Мерси




Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Dido_Petrov » Сря 21 фев 2007 19:17


ами по принцип предварение се дава когато искаш да ти върви колата малко повече и сега като си го вкарал си направи центровка на делкото и би трябвало да се оправи. Поне аз така мисля

дано сам бил полезен :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 21 фев 2007 23:48


Къв е двигателя.. код, ако не го знаеш кубатура, и година..


playboy_usa
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот playboy_usa » Чет 22 фев 2007 7:28


wili98 написа:Къв е двигателя.. код, ако не го знаеш кубатура, и година..

96 god .1.9 dizel aef


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Маркуче някво!

Мнениеот GAD » Чет 22 фев 2007 11:09


playboy_usa написа:Значи онззи ден бях на майстор и той видя някакво марку4е което беше изкарано от една помпичка.каза че това е маркучето за предварение не че знам ко е ама било за зааплване то на автомобила.вкара го кадето триабва и оборотите паднаха на колата на 900 а си бяха на 1100 1200
и запо4на адското трракане и тресене на предницата от двигатела/та се наложи да го изкарам пак това марку4е ,някой може ли да ми каже защо така се поллучава?предполагам че умишлено е махнато за да може да не тресе колата при покупката,.и сега гори доста по ве4е понеже градско и оборотите са вдигнати ,
някой ако мой да даде съвет:)
Мерси


Колега, както вече знаеш и аз съм с AEF... Според мен майстора те е заблудил...

Това маркуче не е за предварение, а е автоматичен обогатител... Включва се на студена кола и изключва или след 3 минути или когато охл. течност достигне 70 градуса.

За мен това е доста полезна екстра и аз всяка сутрин я изчаквам... При мен също беше изолиран този автоматичен обогатител (предполагам защото колата ми идва от топлите страни), но по по-интелигентен начин....

При теб изваждайки маркуча са симулирали работа на студен двигател и след това са намалили оборотите, затова когато върнеш нормалното състояние вакуумчето издърпва обогатителя и намаля оборотите откъдето и идват неприятните вибрации...

Съвета ми е - вземи и си го оправи, защото е доста полезно... Подгрява сутрин мотора и после за 500 метра достига нормална работна температура... Понеже не ми се пишат 100 тома съчинения ще ти кажа как трябва да е:

1. Студена кола - лостчето е отпуснато оборотите са към 1100
2. след 3 минути лостчето се прибира и оборотите падат на 1000.

Тези обороти дето ти ги разправяш 1100-1200 са супер много! Топла и с включени всички консуматори колата трябва да е на 1000 +/- 50 на око според вибрациите... С тези обороти разхода ти сигурно е доста голям...

Ще се наложи да върнеш нормалните обороти, но...

В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ВЪРТИ БОЛТА С ГОЛЯМАТА ГЛАВА (МИСЛЯ, ЧЕ БЕШЕ КЛЮЧ 17 И КОНТРАГАЙКА 13) ВЪРХУ ПОМПАТА!!! ОБОРОТИТЕ СЕ РЕГУЛИРАТ ОТ МАЛКОТО БОЛТЧЕ (КЛЮЧ 8 ), КОЕТО СЕ НАМИРА НА СЪЩИЯ ЛОСТОВ МЕХАНИЗЪМ С ОБОГАРИТЕЛЯ!!!

... И ОЩЕ НЕЩО... ВАДЕЙКИ МАРКУЧЕТО НАРУШАВАШ ВАКУУМА НА СПИРАЧНИЯ УСИЛВАТЕЛ И ПО ТОЗИ НАЧИН ПЕДАЛА НА СПИРАЧКАТА СТАВА ДОСТА ТВЪРД А СПИРАНЕТО ТРУДНО!!!! АКО СИ РЕШИЛ ДА НЕ ИЗПОЛЗВАШ ОБОГАТИТЕЛЯ, ТО ТОГАВА:

1. Закачаш маркучето
2. Прибираш лостчето и скъсяваш жилото
3. Регулираш оборотите както вече ти писах

По този начин хем ще имаш силни спирачки хем обогатителя няма да работи... Така го бяха изолирали при мен, а при теб доста грубо са постъпили...


playboy_usa
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот playboy_usa » Чет 22 фев 2007 12:54


мерси за съвета ,още днес ще отида някадде да ми ги оправят тея обороти.а градско гори 9,6
но изван градско 5
явно от там идва цялото .////.....

а сам ще мога ли да си оправя оборотите,???

ето снимка
Изображение това е марку4ето и тръбичката

а ето 2ра снмимка ,.ако може да ми кажеш каде да отвиа или завия за оборотите
Изображение


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 22 фев 2007 15:15


Мисля, че сам ще се справиш много по-добре от който и да е майстор...

1. Подгряваш хубаво до 90'С двигателя.
2. Пускаш фарове, климатик, турбина на парното, подгряване на задното стъкло... абе всички ел консуматори
3. Развиваш с ключ 8 (май беше) контрагаиката на оборотите
4. Слагаш маркучето. Би трябвало щом колата е топла лостчето в удебеленото кръгче да се премести и хлабината отбелязана с червената отсечка да изчезне, в следствие на което оборотите падат.
5. Регулираш оборотите от вече разхлабеното болтче до 1000 + една идея колкото да няма вибрации.
6. Затягаш контрагайката, като внимаваш да не разместиш получената вече настройка... Използваш още едно ключе 8 за да не разместваш...

На следващият студен старт ще видиш, че лостчето ще стои 3 минути в същото положение (отворено) от снимката след което жилото ще го прибере и оборотите ще паднат...


Изображение


playboy_usa
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот playboy_usa » Чет 22 фев 2007 16:05


коя е контра гайката?колата вече подгрява и чака!
Изображение


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 22 фев 2007 16:20


Стига бе човек! :) Започвам да се съмнявам че е по-добре да ходиш на майстор... След толкоз писания да ме питаш за контрагайката :):)

Ето в кръгчето е контрагаиката, а дължината на болта отбелязан със новата отсечка регулира оборотите - колкото по-къс - по-високи обороти и обратно... Контрагайката се затяга след като избереш дължина респективно обороти за да не се размества повече оттам и името й контра-гайка :):)

Изображение


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 22 фев 2007 16:24


Ако има още неясноти - пратил съм ти тел на лични... Обади се и ще ти обясня, че толкоз много не съм писал от 7-ми клас втория срок на класното по литература... Хихихиххи :):):)


playboy_usa
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот playboy_usa » Чет 22 фев 2007 16:43


ha готово ,намерих упраих то лесно било.ама никога не съм се занимавал с коли ,сичко напраих, остаих оборотите на 1000 някаде,обаче тресе .като седна в колата, при загрял двигател.на 1000 оборота се тресе цялото табло,като дам с газта газ до 1125 оборота тогава спира тресенето,обаче ако оставя тези обороти при настроиката, и като спра парно и фарове оборотите се качват мнооо///...примерно на 1400 които смятам че са мнооо.Защо така става?Да не е щото ве4е нищо не става от тази кола?


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 22 фев 2007 16:56


playboy_usa написа:ha готово ,намерих упраих то лесно било.ама никога не съм се занимавал с коли ,сичко напраих, остаих оборотите на 1000 някаде,обаче тресе .като седна в колата, при загрял двигател.на 1000 оборота се тресе цялото табло,като дам с газта газ до 1125 оборота тогава спира тресенето,обаче ако оставя тези обороти при настроиката, и като спра парно и фарове оборотите се качват мнооо///...примерно на 1400 които смятам че са мнооо.Защо така става?Да не е щото ве4е нищо не става от тази кола?


При мен на 1020-1050 вибрациите се успокояват... Това със включените ел-консуматори е съвет най-вече за зимата, защото ежедневно се кара на парно и подгряване... Сега забелязвам, че ти си от бургас и като че ли това правило не важи за теб, затова ако искаш настрой колата на най-ниските възможни обороти без вибрации и без консуматори...

Според мен на предния собственик му е писнало да му тресе и просто е откачил маркуча за да вдигне оборотите....

Има и нещо друго много важно!!! Дизелчето при много дулго каране в неблагоприятни (градски) режими се "задръства"... И при ме е така веднъж ми се натрупаха към 1500/2000 км само градско и взе да работи осезателно по-зле... Съвета ми е сложи хубав дизел + някоя добра добавка и ходи на разходка 100-200 км извънградско а после ще видиш че ще работи доста по-добре... И помни, че некачествената нафта много влияе...

Възможно е да имаш и остарял тампон, но не те съветвам да правиш каквото и да е преди да "продухаш" на извънградско двигателя...


playboy_usa
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот playboy_usa » Чет 22 фев 2007 17:40


Ами точно пред 5 дена ходих до ямбол 200 километра минах с омв нафта, за да го продухам имаше писано в по гонра тема,ама давидим сега,
ще отида и да видя за тампон ,но само да погледнат,смятам тези дни до стара загора да отида, да го изпробвам .че до ямбол мноо тресеше предницата,и ше пиша тогава какво става с тази кола,
а сега нека починем малко,
Мерси за съветите който даде!
Лятото ще почерпя:)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта