


малки проблеми с поло-92 1.1 газ(карбуратор)
малки проблеми с поло-92 1.1 газ(карбуратор)
Колеги.дайте съвет.Нямам стабилни ниски обороти без значение на газ или бенз.Пробвах да ги вдигна но повече от 700 не можах да ги докарам. И на 1300/1400 оборота много ръмжи.Когато го купих като че ли беше по-тихо.Мерси предварително.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Anbuch написа:AAAA-Не![]()
![]()
Най-подходящите за газифициране коли са карбураторните, проблемите им след монтаж на газовата са в пъти по-малко от инжекциони и моноинжекциони
Не съм съгласен.
Много зависи от няколко фактора, като например:
1. Как ти е монтирана самата газова.
Културния монтаж води до по-висок експлоатационен период и по-безпроблемно използване.
2. Палене на бензин и гасене на бензин - особено важи за карбураторните двигатели.
Ако това нещо не се спазва, особено в студените зимни сезони карбуратора започва да прави проблем, поради неексплоатация.
3. Монтиране на правилната електроника при моноинжекцион за правилно гориворазпределение и предотвратяване на трупане на грешки в ЕКУ.
Респективно ламбда контрол система и евентуално тайминг адванс процесор за по-претенциозните.
4. Газов инжекцион при мултиинжекционните системи също с правилната електроника.
С "нормална" газова при тези двигатели просто скопяваш колата - има и такива познати случаи без да се оплакват от проблеми.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
vasstop написа:Anbuch написа:AAAA-Не![]()
![]()
Най-подходящите за газифициране коли са карбураторните, проблемите им след монтаж на газовата са в пъти по-малко от инжекциони и моноинжекциони
Не съм съгласен.
Много зависи от няколко фактора, като например:
1. Как ти е монтирана самата газова.
Културния монтаж води до по-висок експлоатационен период и по-безпроблемно използване.
2. Палене на бензин и гасене на бензин - особено важи за карбураторните двигатели.
Ако това нещо не се спазва, особено в студените зимни сезони карбуратора започва да прави проблем, поради неексплоатация.
3. Монтиране на правилната електроника при моноинжекцион за правилно гориворазпределение и предотвратяване на трупане на грешки в ЕКУ.
Респективно ламбда контрол система и евентуално тайминг адванс процесор за по-претенциозните.
4. Газов инжекцион при мултиинжекционните системи също с правилната електроника.
С "нормална" газова при тези двигатели просто скопяваш колата - има и такива познати случаи без да се оплакват от проблеми.
Абсолютно точно, аз съм с карборатор на бенц и гас, поло 92, задължително е да се остава на бенц ако престояти е повече от час, всичко зависи от експлоатацията!!
Докато за твоя проблем нема да е лошо да си погледнеш въздушното филтърче, но мен ако питаш това може да се установи когат осе види колата да живо и се прецени, мобилни съвети незнам дали ще са от полза в този случай!!!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта