Полото ми претърпя цялостно наводнение ( било е цялото под водата на 100% около час).Днес изсуших въздушния филтър,разглобих и почистих моното ,дистрибуторната капачка е суха ,както и кабелите.Свалих и свещите и завъртях на стертер след което сериозно количество вода изхвърча от дупките на свещите.След като спря да хвърчи вода върнах свещите по местата им ,но не пожела да запали.Искра на централния кабел на делкото ( този от бобината) има от което съдя ,че бобината е здрава.Съмнявам се в компютъра дали не е излязъл от строя след такова качествено накисване във вода.Също ключето бензин/газ не работи ( независимо от положението му червената лампа на бензина винаги свети ).Пробвахме да го запалим и с дърпане ,но резултата е 0.Дори и не се опитва да запали.Какво ще ми препоръчате да проверя още освен изброеното от мен ?Благодаря
VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
А маслото не е ли боза? Ако в горивото има вода/а тя е по тежка/.......
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Виж на свещта дали идва ток, Бензиновата помпа чува ли се, да не е пълен резервоара с вода (напълнил се е през одушника за бензинови пари), бензин ходи ли обикновено се слага едно реле да спира дюзата на моното като си на газ да не е пълно с вода, може копчето за газ/бензин да не пуска бензиновата помпа щракни на газ подай с един кабел директен + на газовият клапан и пробвай, свали и отвори компютъра най-вероятно и тои е пълен .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Преди опитите е трябвало да свалиш компа ,да го отвориш и изсушиш. Полезно е измиване с медицински спирт. Същото се отнася и за куплунга на компа.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
щом има искра аз мисля че компа трябва да е наред,защото той определя някакво закъснение на искрата.
най вероятно има вода в резервоара
проверете и маслото дали има вода
а на газ ако подадеш + на клапана трябва да запали ако свещите са сухи
най вероятно има вода в резервоара
проверете и маслото дали има вода
а на газ ако подадеш + на клапана трябва да запали ако свещите са сухи
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Имал съм случай с прецакан компютър, хвърляше искра, но не палеше. Намери компютър за проба, според мен ако е бил под вода, най-вероятно е заминал.
Като я гледам всичката тая мърсотия, не ми се мисли какви гадости има вътре в моното.
Като я гледам всичката тая мърсотия, не ми се мисли какви гадости има вътре в моното.
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Моното го почистих и мисля,че е добре.Компютъра само от този двигател ли става или има и други двигатели на това поло със същия компютър?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Неговото си компче иска. MA1.2.1/3 - Moно Мотроник.
1,3 ААV моно не са много разпространени.
Нa AAU 1,05л е МА 1.2 може да се пробва, ама надали.
1,3 ААV моно не са много разпространени.
Нa AAU 1,05л е МА 1.2 може да се пробва, ама надали.
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Ще го пробвам това с подаването на + на клапана на изпарителя (само там има клапан ,отзад на бутилката няма нищо).Поне в бутилката няма как да влезе вода и газта трябва да е оцеляла.А това ,че бутона за газ/бензин не реагира при щтракане на копчето означава ли,че е изгорял и е за смяна? На каквото и положение да го поставя винаги свети червения диод за бензина.
А за компютъра и аз мисля,че е заминал защото абсолютно всичката ни техника/електроника е заминала след наводнението в това число телевизори,лаптопи,телефони ,измервателни уреди и мн.други няма причина компютъра на колата да е изключение.Километража също не показва никакви цифри в полето за часовник и за изминати км-ри .Предполагам,че и той е пътник...
А за компютъра и аз мисля,че е заминал защото абсолютно всичката ни техника/електроника е заминала след наводнението в това число телевизори,лаптопи,телефони ,измервателни уреди и мн.други няма причина компютъра на колата да е изключение.Километража също не показва никакви цифри в полето за часовник и за изминати км-ри .Предполагам,че и той е пътник...
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Ако правилно си спомням сигнала за запалванв минава от хол датчика през компютъра към бобината.
Провери ли дали в резврвоара нямаш твърде много дова\ кал?
Провери ли дали в резврвоара нямаш твърде много дова\ кал?
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Най-вероятно и резервоара е пълен с вода,дано само да няма и кал...Днес отворих компютъра,вътре беше чист и сух изобщо не личеше да е влизала вода вътре .Това възможно ли е ,при положение,че на таблото имаше 1 пръст кал а нивото му е над нивото на компютъра...
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Абе той си е затворен хубаво, но надали е направен да издържа пълно потапяне. Не можеш ли да намериш някой със същото поло и да сменявате, компютър, делкото с датчика и т.н.
Иначе аз имах случай на 3ф мотор, многоточков инжекцион, компютъра беше прецакан от едни тунери
и идваше искра до свещите, но не палеше.
На твое място бих се замислил дали да се занимавам с тази кола.
Иначе аз имах случай на 3ф мотор, многоточков инжекцион, компютъра беше прецакан от едни тунери

На твое място бих се замислил дали да се занимавам с тази кола.
- stypkata
- Мнения: 1226
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
Нямам познати със същия двигател но частите за тази кола са евтини и не ми е никакъв проблем да накупя каквото трябва от моргите .Прави ми впечатление,че инжектора на моното не пръска бензин или каквато каша е станала в резервоара,а на газ не иска да прехвърли и не знам къде точно да подам 12V на клапаните на изпарителя.Единия клапан е на самия изпарител другия е на нещо като филтър (пише Lovato) на него.И на двата клапана ли трябва да подам +? Преди при подаване на контакт и положение на ключа за газ/бензин на газ започваше да мирише на газ около колата а сега не мирише на нищо.От там заключвам,че не прехвърля на газ иначе с газта ми се струва ,че ще запали доста по-лесно...Бензиновата помпа също не я чувам.Възможно ли е релетата да са изгорели от наводнението?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
помпите са 2 . свали резервоара и го излей за да си на 100% сигурен, че няма вода. Освен това водата в него ще доведе до корозия и пробив, а проблеми зимата със замръзване.
Re: VW Polo 93г 1.3mi 54к.с. AAV Не пали след наводнение
За газта трябва да подадеш напрежение и на филтър и на изпарителя на соленоидите.
!! Когато го свързцаш го свържи през предпазител и някъкъв ключ. Недей да си игарш директно на акумолатора защото ако има теч на газ може да гръмне ако има сикра от някъде.
!! Когато го свързцаш го свържи през предпазител и някъкъв ключ. Недей да си игарш директно на акумолатора защото ако има теч на газ може да гръмне ако има сикра от някъде.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта