Това поло ще ме довърши. Сега ново 5.
Забелязах, не винаги, но по някой път не тръгва бензиновата помпа на контакт. Тази сутрин давам на контакт, таблото светва, ЕРС, акумулатор, възглавници и т.н., а помпата не се чува. 4 пъти давах на контакт, вадя ключа мушкам и пак и не се чува помпата. Реших, да паля така, завъртам и запали, малко несигурно, но общо взето си запали, помпата работеше, чувах бръмченето. От известно време забелязах, че започна и да не пали от първият път, а от втория пали веднага и стабилно, след престой и напълно изтинал двигател. Реших, че пада налягането в рейката и започнах да дебна помпата, може и регулатора да изпуска, за това започнах да давам на контакт по няколко пъти и да изчаквам да изгаснат лампите. Преди няколко дена първото палене беше неуспешно, върти и не пали, даже не припалва, аха да захапе връщам ключа, завъртам пак и пали без проблеми.
Вчера се беше напекла от слънцето и си бръмчеше помпата всеки път на контакт.
Значи при стартер включва помпата за това изключвам, датчика на коляновия, няма грешки и не гасне след, като загрее. Имобилайзера също няма грешки и след запалване си работи, но в повечето случаи несигурно и при консуматори гасне, не винаги, но в последно време почти постоянно.
Пробвал съм с друго ЕКУ, същата работа. Буксата на помпата изглежда наред, кабелите са ок уж, но все пак е добре да се види дали има ток, но няма логика 1 вия път да има втория не.
Остава релето за време, при мен е 410, то е комбинирано и от там управлява и инжекторите.
Друг вариант е клемореда, да прави проблем само при контакт, някаква клема и да не подкачва винаги помпата, но при изгасване щяха да не ми свети лампата на акумулатора, пък и на контакт лампите светят.
Има вариант и за проблем в самата помпа. Доколкото ми е известно имало един пневматичен клапан, който сработва при липса на налягане и помпата тръгва, обаче ако клапана е блокирал, няма да подкачи помпата.
Друг вариант е да губи маса някъде, ама масите са ми, като нови, гледах ги и не видях и грам окиси.
И като за капак на всичко след, като загасих двигателя и пак дадох на контакт помпата си тръгна без проблеми! 3 пъти на контакт и помпата си жужи!

Друго, което ме насочва към релето е, че, като я е напекло слънцето хубаво си работи без проблеми.
Забелязах, че не се чува винаги подкачването на помпата при отваряне на шофьорската врата! След по голям престой трябва да се чува, а това се случва понякога.
Имам съмнения и за една екзотика, под седалката има някакво ключе или контактор, който е за спиране на бензиновата помпа при удар, да не би той нещо да е бъгясал, гледах го, кабелите са ок, не видях нещо странно.
Каква е тази гад, която не иска да се развали не знам, втора година я чакам да се сгриби и да сложи край на мъките ми сутрин. Между другото това с тоталното не-палене от първият път се появи наскоро, което ме обнадеждава.

Може би съм един от малкото, които биха се чувствали щастливи, ако не им запали колата въобще.
Ще ходя тези дни до моят човек, да ми презапои релето или ще купя друго, втора употреба, има ги и са евтини.
Ако някой има идеи за този идиотски проблем или опит с подобен, моля да сподели опита си!
Ако имате още идеи какво да се провери, моля да ми пишете.
Благодаря Ви!
