


Дисковите спирачки на задната ос от 6N2????
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Дисковите спирачки на задната ос от 6N2????
Колеги силно ме интересува някой може ли да ми опише или да сложи снимка на кола със задни дискови спирачки и ABS от нашата любима марка!?! Интересува ме втората тръбичка ... която отива до колелото къде отива точно в челюстта и има ли разлика м/у челюстите на коли с ABS и без него???
Последна промяна от Koksan на Чет 05 апр 2007 21:44, променено общо 1 път.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Ок .... значи .... става на въпрос,че ... по принцип искам да сложа дискови спирачки отзад! Колата ми е с АБС и има втори тръбопровод на спирачната система .... т.е. освен основният ... има още един по който явно връща спирачна течност към хидропомпата на АБС-а! Понеже и двата тръбопровода влизат в барабана ... и искам снимка или описание на някой да ми кайе каде отива този вторият тръбопровод при коли, които са с АБС. и дали се различават спирачните челюсти на кола с АБС на задните спирачки и такава без!
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Аз си го обяснявам че по единият тръбопровод ... си отива до спирачките течността и създава налягане ... а другият който е вързан към хидропомпата на АБС-а ... просто освобождава налягането при сигнал за блокирало колело! Поне аз така си го обяснявам! но както казах .... утре обещявам ако не вали да направя 3-4 снимки да видите за какво иде реч !
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
така! Проучих мойте доста добре и съм бил в грешка естествено!
Едното е кабела на датчика , едното е самия тръбопровод и третото е жилото за ръчната! И имам няколко питания!
1. Понеже един колега ми предложи на добра цена джете задни главини обаче са с 5 дупки! Ако сменя дисковете с такива за 4 дупки ще бъде ли проблем?
2. Понеже гледам че тръбичката за спирачната течност е метална и доста късичка, а и за да не слагам друго жило ... ще е проблем ли ако разменя двете задни главини? т.е. ако сложе лявата от дясно и дясната от ляво .. така ще променя мястото на челюстите и вместо да стоят отзад ще стоят като предни отпред по посока на движението на колата?
3. Тези челюсти за задната спирачка на защитната ламарина ли се закрепват?

1. Понеже един колега ми предложи на добра цена джете задни главини обаче са с 5 дупки! Ако сменя дисковете с такива за 4 дупки ще бъде ли проблем?
2. Понеже гледам че тръбичката за спирачната течност е метална и доста късичка, а и за да не слагам друго жило ... ще е проблем ли ако разменя двете задни главини? т.е. ако сложе лявата от дясно и дясната от ляво .. така ще променя мястото на челюстите и вместо да стоят отзад ще стоят като предни отпред по посока на движението на колата?
3. Тези челюсти за задната спирачка на защитната ламарина ли се закрепват?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Koksan написа:1. Понеже един колега ми предложи на добра цена джете задни главини обаче са с 5 дупки! Ако сменя дисковете с такива за 4 дупки ще бъде ли проблем? -не същите са. разликата е само в дупките
2. Понеже гледам че тръбичката за спирачната течност е метална и доста късичка, а и за да не слагам друго жило ... ще е проблем ли ако разменя двете задни главини? т.е. ако сложе лявата от дясно и дясната от ляво .. така ще променя мястото на челюстите и вместо да стоят отзад ще стоят като предни отпред по посока на движението на колата? -абсурд! дисковете са с тотално различни жила-изобщо не го мисли-няма да стане никакси
3. Тези челюсти за задната спирачка на защитната ламарина ли се закрепват? -не-дисковете имат както различна ламарина, така и различна главина и апарат. тръбичката всъщност ще ти дойде дълга защото дисковите апарати включват и маркуче, свръзката на което с тръбичката става през една стабилизираща крива ламаринка която се закрепва за самия мост-ще ти трябват и 2 такива също...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта