Дисковите спирачки на задната ос от 6N2????

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Дисковите спирачки на задната ос от 6N2????

Мнениеот Koksan » Нед 11 фев 2007 0:07


Колеги силно ме интересува някой може ли да ми опише или да сложи снимка на кола със задни дискови спирачки и ABS от нашата любима марка!?! Интересува ме втората тръбичка ... която отива до колелото къде отива точно в челюстта и има ли разлика м/у челюстите на коли с ABS и без него???

Последна промяна от Koksan на Чет 05 апр 2007 21:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пон 12 фев 2007 7:51


Пълно мълчание! :(


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 12 фев 2007 9:02


защото въпроса ти е един такъв...особено формулиран.
задай го малко по ясно.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пон 12 фев 2007 13:52


Ок .... значи .... става на въпрос,че ... по принцип искам да сложа дискови спирачки отзад! Колата ми е с АБС и има втори тръбопровод на спирачната система .... т.е. освен основният ... има още един по който явно връща спирачна течност към хидропомпата на АБС-а! Понеже и двата тръбопровода влизат в барабана ... и искам снимка или описание на някой да ми кайе каде отива този вторият тръбопровод при коли, които са с АБС. и дали се различават спирачните челюсти на кола с АБС на задните спирачки и такава без!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 12 фев 2007 16:48


втори тръбопровод няма! досега не съм виждал кола с по 2 тръбички на спирачките!
да не се бъркаш с жилото на ръчната? разлика в АБС и без на хидравликата няма никаква при колелата. разликата е в датчика и коронката-но тя в взаимозаменяема и на барабан и на диск.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пон 12 фев 2007 20:11


Ми значи моята кола е първата! :( Имам бе човек ... това с жилото за ръчната е трети тръбопровод .... значи едното е такова .. стандартно маркуче за спирачкитек, а другото е метална тръба .. Ф4 или Ф6 .. доста е малка! утре ще направя снимка и ще видиш! :(


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 12 фев 2007 21:01


Освен маркуч за спирачната течност, датчик за ABS-a и жило на ръчната, не се сещам какво друго би могло да е :?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пон 12 фев 2007 22:20


Аз си го обяснявам че по единият тръбопровод ... си отива до спирачките течността и създава налягане ... а другият който е вързан към хидропомпата на АБС-а ... просто освобождава налягането при сигнал за блокирало колело! Поне аз така си го обяснявам! но както казах .... утре обещявам ако не вали да направя 3-4 снимки да видите за какво иде реч !


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 13 фев 2007 1:05


при теб миграцията е лесна..
има модели като твоето с дискове..


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 13 фев 2007 8:10


абе лесна лесна ама още немога да намеря!Тези които идват от италия са все с барабани ... а по морготи ... зор работа нямат от поло само от хголфове и пасати!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 13 фев 2007 9:54


Koksan написа: :( Имам бе човек ... утре ще направя снимка и ще видиш! :(


айде де-умирам си от любопитство! :D


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 13 фев 2007 10:19


ми те и от голфове и от пасати стават ...
нема са пуашиш ;)
немеца рядко прави само за голф или само за поло или пасат.. прави наред, после монтира дет му падне ;)


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Съб 17 фев 2007 19:52


така! Проучих мойте доста добре и съм бил в грешка естествено! :) Едното е кабела на датчика , едното е самия тръбопровод и третото е жилото за ръчната! И имам няколко питания!
1. Понеже един колега ми предложи на добра цена джете задни главини обаче са с 5 дупки! Ако сменя дисковете с такива за 4 дупки ще бъде ли проблем?
2. Понеже гледам че тръбичката за спирачната течност е метална и доста късичка, а и за да не слагам друго жило ... ще е проблем ли ако разменя двете задни главини? т.е. ако сложе лявата от дясно и дясната от ляво .. така ще променя мястото на челюстите и вместо да стоят отзад ще стоят като предни отпред по посока на движението на колата?
Изображение
3. Тези челюсти за задната спирачка на защитната ламарина ли се закрепват?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 17 фев 2007 21:50


Koksan написа:1. Понеже един колега ми предложи на добра цена джете задни главини обаче са с 5 дупки! Ако сменя дисковете с такива за 4 дупки ще бъде ли проблем? -не същите са. разликата е само в дупките
2. Понеже гледам че тръбичката за спирачната течност е метална и доста късичка, а и за да не слагам друго жило ... ще е проблем ли ако разменя двете задни главини? т.е. ако сложе лявата от дясно и дясната от ляво .. така ще променя мястото на челюстите и вместо да стоят отзад ще стоят като предни отпред по посока на движението на колата? -абсурд! дисковете са с тотално различни жила-изобщо не го мисли-няма да стане никакси
3. Тези челюсти за задната спирачка на защитната ламарина ли се закрепват? -не-дисковете имат както различна ламарина, така и различна главина и апарат. тръбичката всъщност ще ти дойде дълга защото дисковите апарати включват и маркуче, свръзката на което с тръбичката става през една стабилизираща крива ламаринка която се закрепва за самия мост-ще ти трябват и 2 такива също...


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Съб 17 фев 2007 22:50


Благодаря! Значи трябва да видя цена за задни дискове! :) а жило от каде да тарся? От какъв тип автомобил или просто да си купя новичко за Поло?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта