Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
oxwewe
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 19 ное 2010 10:07
Автомобил: Touareg 7p
Двигател: crca
Местоположение: Razlog Plovdiv

Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light

Мнениеот oxwewe » Съб 22 ное 2014 13:58


Здравейте колеги проблема е при 1.4 16В АУА двигателя.Дава грешката от ваг ком е 17586 Linear O2 sensor; Pump Current Open Circuit. P1178-35-10- --Intermittent. До колко разбрах това е ламбда сондата обаче ,не мога да разбера коя точно е тази отпред на двигателя или тази която е под колата. Изчистих грешката през вак ком ,но след студен старт отново я изписа. Ако имате някакви предложения казвайте. Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light

Мнениеот hooligans » Съб 22 ное 2014 17:29




georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light

Мнениеот georgi_dob » Съб 22 ное 2014 21:37


Първата грешка е за ламбда сондата. Тя се намира на изпускателната тръба, която се свързва към изпускателния колектор. Тази тръба и казват още двуцевка. В случая при Полото е "едноцевка" :biggrin Втората грешка е за горивната помпа. Дава че има прекъсване и "отворена" токова верига. Трябва да се отстранят дефектите и тогава да се изтрият грешките от паметта на компютъра. В някои случаи, когато грешката е налична в момента -present, не може да се изтрие, а дори и да се махне в момента, тя пак ще се появи поради неправилно работещ "елемент" по колата. Или елиминирайте ламбда сондата или я подменете най-добре. В помпата или управлението и също има проблем.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light

Мнениеот freelancer » Пон 24 ное 2014 11:41


Колега, не мога да ти кажа, коя от двете сонди е забила със сигурност, най вероятно тази на колектора, т.е. първата, а не тази на катализатора, но според мен проблема ти е в захранването на бенизновата помпа. Ако имаш проблем с помпата ще дава грешка и ламбдата, тъй като няма да имаш точното съотношение гориво-въздух.
Провери захранването на помпата и самата помпа, първо, пък после се занимавай с ламбди.
Ламбда сондата дали работи се вижда перфектно на диагностика, както и катализатора!
Работата на кислородният сензор е да подава информация на екуто на изхода и от там то да си направи оптималната смес, ако се подава по малко гориво или има прексъване на горивото ще забие ламбдата на бедна смес или повече въздух! Тва е работата на ламбдата и не винаги в нея е проблема!


Жорка, как ще елиминира ламбда сондата бе човек! Направо да елиминира колата и да си вземе една жигула викам! :icon_lol
Този двигател си има две ламбди сонди и един много разговорлив компютър (еку), който си казва всичко.:mhihi


oxwewe
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 19 ное 2010 10:07
Автомобил: Touareg 7p
Двигател: crca
Местоположение: Razlog Plovdiv

Re: Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light

Мнениеот oxwewe » Пон 24 ное 2014 12:34


То ако проблема е в помпата колата изобщо ,ще пали ли? За момента работи нормално като изключим първита минута на студено запален мотор. А тази диагностика на сондата каква е? До сондата и помпата си има 12волта+ вчера проверих. По скоро някоя от жиците 6бр. към сондата да е сдала фира и затова да подава отворена верига?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта