Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 19 ное 2010 10:07
- Автомобил: Touareg 7p
- Двигател: crca
- Местоположение: Razlog Plovdiv
Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light
Здравейте колеги проблема е при 1.4 16В АУА двигателя.Дава грешката от ваг ком е 17586 Linear O2 sensor; Pump Current Open Circuit. P1178-35-10- --Intermittent. До колко разбрах това е ламбда сондата обаче ,не мога да разбера коя точно е тази отпред на двигателя или тази която е под колата. Изчистих грешката през вак ком ,но след студен старт отново я изписа. Ако имате някакви предложения казвайте. Благодаря ви предварително.
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light
Първата грешка е за ламбда сондата. Тя се намира на изпускателната тръба, която се свързва към изпускателния колектор. Тази тръба и казват още двуцевка. В случая при Полото е "едноцевка"
Втората грешка е за горивната помпа. Дава че има прекъсване и "отворена" токова верига. Трябва да се отстранят дефектите и тогава да се изтрият грешките от паметта на компютъра. В някои случаи, когато грешката е налична в момента -present, не може да се изтрие, а дори и да се махне в момента, тя пак ще се появи поради неправилно работещ "елемент" по колата. Или елиминирайте ламбда сондата или я подменете най-добре. В помпата или управлението и също има проблем.

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light
Колега, не мога да ти кажа, коя от двете сонди е забила със сигурност, най вероятно тази на колектора, т.е. първата, а не тази на катализатора, но според мен проблема ти е в захранването на бенизновата помпа. Ако имаш проблем с помпата ще дава грешка и ламбдата, тъй като няма да имаш точното съотношение гориво-въздух.
Провери захранването на помпата и самата помпа, първо, пък после се занимавай с ламбди.
Ламбда сондата дали работи се вижда перфектно на диагностика, както и катализатора!
Работата на кислородният сензор е да подава информация на екуто на изхода и от там то да си направи оптималната смес, ако се подава по малко гориво или има прексъване на горивото ще забие ламбдата на бедна смес или повече въздух! Тва е работата на ламбдата и не винаги в нея е проблема!
Жорка, как ще елиминира ламбда сондата бе човек! Направо да елиминира колата и да си вземе една жигула викам!
Този двигател си има две ламбди сонди и един много разговорлив компютър (еку), който си казва всичко.
Провери захранването на помпата и самата помпа, първо, пък после се занимавай с ламбди.
Ламбда сондата дали работи се вижда перфектно на диагностика, както и катализатора!
Работата на кислородният сензор е да подава информация на екуто на изхода и от там то да си направи оптималната смес, ако се подава по малко гориво или има прексъване на горивото ще забие ламбдата на бедна смес или повече въздух! Тва е работата на ламбдата и не винаги в нея е проблема!
Жорка, как ще елиминира ламбда сондата бе човек! Направо да елиминира колата и да си вземе една жигула викам!

Този двигател си има две ламбди сонди и един много разговорлив компютър (еку), който си казва всичко.

-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 19 ное 2010 10:07
- Автомобил: Touareg 7p
- Двигател: crca
- Местоположение: Razlog Plovdiv
Re: Бензинов мотор 1.4 АУА с Engine warning light
То ако проблема е в помпата колата изобщо ,ще пали ли? За момента работи нормално като изключим първита минута на студено запален мотор. А тази диагностика на сондата каква е? До сондата и помпата си има 12волта+ вчера проверих. По скоро някоя от жиците 6бр. към сондата да е сдала фира и затова да подава отворена верига?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта