Загрява!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
DMX
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Загрява!

Мнениеот DMX » Вто 10 апр 2007 14:48


здравейте колеги.
абе карам си и от 90 градуса стана на 120(за 5,6 мин някаде) после пак си падна на 90 ,възможно ли е да е от жегата?на 90 си ми стои винаги,но днес се качи към 120 и се оправи после,НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА!И колко е нормалната температура?БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО!
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Вто 10 апр 2007 15:02


не е нормално да вдига повече от 100 градуса :wink: а обърна ли внимание дали ти се включва перката :?:


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Вто 10 апр 2007 15:23


Може датчика на перката да не е сработил в дадения момент и примерно нещо от вибрации после да е сработил. Иначе, ако е вдигнала такава висока температура и после си е паднала на 90 гр. значи перката трбва да е сработила. Не ми се мисли, ако не е сработила :horror: . Виж откачи си датчика и дай направо перката на акумулатора и ако тръгне значи сигурно е от датчика нещо. Ако НЕ, може да е клеясала и от вибрациите да е тръгнала в последствие, но си гледай по често приборите по таблото, щом си го забелязал чак на 120 градуса!!


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Вто 10 апр 2007 17:30


Колега да не ти е повредена стрелката на таблото нещо. На 120гр. щеше да ти изхвърли течността и да се изпържи двигателя :027:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 10 апр 2007 19:01


датчика с колко кабела е? ако е с три имаш две степени на перката, първата се включва при 95 градуса, втората степен при 102 градуса. провери дали ти се включват двете степени на перката.смени датчика.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 10 апр 2007 20:19


колега също може да провериш дали ти е добре обезвъздушена системата.
И един съвет, като го видиш да минава на 90 градуса пускаш Парното на мах. Ако не падне веднага температурата спираш!


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 10 апр 2007 20:55


по принцип, тези двигатели сами се обезвъздушават, само трябва да има антифриз в разширителния съд.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта