Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Andromeo
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 май 2015 11:36
Автомобил:
Двигател:

Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот Andromeo » Чет 28 май 2015 20:10


Здравейте отново,

Ще съм Ви много благодарен, ако споделите с мен какво ще ми е нужно и колко ще струва да сложа 1.4 16v 100hp двигател от Polo 1997-1999 г. на мястото на сегашното ми 1.0 45hp :) Целият съм в слух :))

P.S. Моля, за сериозни отговори, без заяждания, благодаря :)




georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот georgi_dob » Пет 29 май 2015 2:57


Напълно оборудван двигател + скоростна кутия + инсталация. Също така и преправяне на захващането на тампона за двигателя от към ангренажа. Колко ще ти струва е много относително....


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 476
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот Snuupy » Пет 29 май 2015 7:50


Двигателите вървят, както е описал колегата около 800лв, за работа... между 300-400лв. Зависи....Сега се запитай дали си заслужаваш да си правиш колата нелегална, като цялата струва 1000лв и ти ще вложиш още 1200лв.. = 2200лв, около 2200лв-2500лв се намират готови 6N 98-99г, 1.4 16V, но там получаваш освен хубав мотор - доста по-солидно окачване с А-образни носачи, магаре (преден мост), 256мм вентилирани предни дискове, хидравлика, чупещ волан, ел. стъкла, ел.огледала, дълбоки седалки, климатик, доста по-добра возия и устойчивост на пътя.... прецени си добре. :th_up


Andromeo
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 май 2015 11:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот Andromeo » Пет 29 май 2015 8:35


Аз съм напълно наясно, че не си струва :D Но харесвам старите VW модели и на един по-следващ етап, когато тази кола не ми е единствена (дано да е скоро този етап) ще се радвам да я направя вълк в овча кожа, да я стегна и да стане екзотичен представител на Polo семейството :) Сега се концентрирам върху издирването на липсващи оригинални дрънкулки и салтанати и подобряването на аудиото. После следва пребоядисване и накрая, живот и здраве, нов двигател.

Благодаря за инфото, ако има някой какво да добави, да заповяда. :)


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 29 май 2015 9:49


Започваме, двигателите вървят по 450-500-600 лв. оборудвани. Няма нужда от никакви преправяния, може директно да си го сложиш на твоите скорости, но с неговия съединител, че е 200мм а твоя е 180 или 190 нещо такова, но не е сигурно колко ще изкарат. Зависи с какви гуми и колко зор му даваш. Трябва ти помпата в резервоара и инсталацията за нея, трябва ти ключа и гривната около ключалката за имобилайзера или при Vladko за около 100лв. ти маха имото от компа и си капитан. Остава инсталацията, е там идва трудната работа. Там още не съм се интересувал с подробности. Но остава това, че регистрацията е мисия невъзможна почти, това е нещото което ме спира мен.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот zografski » Пет 29 май 2015 9:53


И за какво ще я регистрираш? То е ясно, че тая кола си остава вечно твоя, купе на 20-30г, мотор на 18г.... щом решиш, че няма да я караш, директно в Надин или на части и после в Надин и се приключва.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 29 май 2015 9:58


Няма кой да те пипне в бг че не си регистрирал мотора, освен ако не те издадат. Но не можеш да излезеш от бг така. Примерно аз искам да си закарам колата на Worthersee и ако ми я вземат на някоя граница, всичките години работа по нея отиват по дяволите. И има още 1 ситуация, става ПТП има пострадал, застрахователите се чудят как да не плащат застраховката и проверяват за всичко по колата, и ако се окаже че мотора не е регистриран отказват обезщетение което собственика на колата трябва да плати, по някога тези обезщетения са мнооого солени.
П.П всеки преценява сам за себе си какво да прави, моето лично мнение е че трябва да се узакони всяка интервенция :beer


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 476
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот Snuupy » Пет 29 май 2015 10:01


Затова си взимаш втора кола или просто подходяща евридейка 1.8Т на газ или TDI и си сядаш на гъзО.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот zografski » Пет 29 май 2015 10:04


Аз пък съм на мнение, че ако се прави някакъв такъв swap, трябва да има смисъл, т.е. тази кола се прави само за драг и от там на татък вече не е за движение по пътищата. Инак си купува директно 1 поло 1.4 16v, щом иска такъв мотор и готово, кара си го, озаконен е и няма да има никви ядове, та даже ще му излезе и по-евтино! То даже не мога да разбера защо на 86c ще слага 1.4 16v, по-добре обратното, т.е. на по-ново купе, а не на купе на 30год да правиш swap.... тва ми се вижда малко като безмислено, не знам за вас.


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 476
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот Snuupy » Пет 29 май 2015 10:23


Не е безмислено, стига да имаш пари. Колко такива полота са останали в оригинален, перфектен вид? Това на Крис и още максимум 1-2 в България. Но си трябват доста пари за тази работа. Ако човека има излишни пари, нищо не може да го спре да възстанови старата количка.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 29 май 2015 10:27


Защото, купете е по леко, и колата ще върви мноого повече от колкото в купето на 6n. То и голф 1 е без преден мост, но му слагат VR6 мурбота, всичко е въпрос на приоритети. Аз си имам 1.8т на газ ежедневка, но продължавам да наливам пари в полото, защото докато си карам 1.8т-то си мисля как искам да се кача в полото и да си покарам :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 29 май 2015 10:32


По темата, тук има много информация със снимки
poloclub


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот Somi » Пет 29 май 2015 11:27


Тъи 1 Мотор оборудван,инсталация , компютър имобилаизер от донора.Скоростите си устискват вътре са им все едни чарковете имат разлика тези на 1,3 3ф и Г40 дифа им е с болтове.
Трябва да си вземеш за 86 ц пълна инжекция резервоара и 2 помпи .Ползва се стария алтернатор и лапа за него престръгва се шаибата на коляновия вал за да можеш да монтираш трапецовидния ремък. Корми се цялата инсталация и се преправя.Трябва да се прави магаре че иначе 2 и 3 та и 4 е ужасно не може да хване пътя .Ако имаш интерес пиши на лично имам почти завършен същият проект които може да се договори.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот дърт милиционер » Сря 03 юни 2015 19:40


Понеже колегата каза че са останали едно или две.....Тука има едно такова Поло2Ф http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=416737&e=0 само че е 1.4 дизел. Оригинал - както е излязло от завода в Испания. Този модел Поло 2Ф има резачка 1.6 ГТ-Турбо. По добре е да си вземе такъв мотор и да не влиза в приключения да присажда мотори и прочие. Относно регистрацията - мисля че ако всичко е изпипано както трябва - в Технотест няма да има проблем. Като вземе документ от там - да тича за регистрация в КАТ. :beer


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 476
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp

Мнениеот Snuupy » Чет 04 юни 2015 16:54


Би ли разказал повече за тази GT 1.6 Turbo резачка, какъв е кога на мотора, кога и кои точно полота са с него? :icon_lol



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта