Здравейте отново,
Ще съм Ви много благодарен, ако споделите с мен какво ще ми е нужно и колко ще струва да сложа 1.4 16v 100hp двигател от Polo 1997-1999 г. на мястото на сегашното ми 1.0 45hp :) Целият съм в слух :))
P.S. Моля, за сериозни отговори, без заяждания, благодаря :)
Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Напълно оборудван двигател + скоростна кутия + инсталация. Също така и преправяне на захващането на тампона за двигателя от към ангренажа. Колко ще ти струва е много относително....
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Двигателите вървят, както е описал колегата около 800лв, за работа... между 300-400лв. Зависи....Сега се запитай дали си заслужаваш да си правиш колата нелегална, като цялата струва 1000лв и ти ще вложиш още 1200лв.. = 2200лв, около 2200лв-2500лв се намират готови 6N 98-99г, 1.4 16V, но там получаваш освен хубав мотор - доста по-солидно окачване с А-образни носачи, магаре (преден мост), 256мм вентилирани предни дискове, хидравлика, чупещ волан, ел. стъкла, ел.огледала, дълбоки седалки, климатик, доста по-добра возия и устойчивост на пътя.... прецени си добре. 

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Аз съм напълно наясно, че не си струва :D Но харесвам старите VW модели и на един по-следващ етап, когато тази кола не ми е единствена (дано да е скоро този етап) ще се радвам да я направя вълк в овча кожа, да я стегна и да стане екзотичен представител на Polo семейството :) Сега се концентрирам върху издирването на липсващи оригинални дрънкулки и салтанати и подобряването на аудиото. После следва пребоядисване и накрая, живот и здраве, нов двигател.
Благодаря за инфото, ако има някой какво да добави, да заповяда. :)
Благодаря за инфото, ако има някой какво да добави, да заповяда. :)
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Започваме, двигателите вървят по 450-500-600 лв. оборудвани. Няма нужда от никакви преправяния, може директно да си го сложиш на твоите скорости, но с неговия съединител, че е 200мм а твоя е 180 или 190 нещо такова, но не е сигурно колко ще изкарат. Зависи с какви гуми и колко зор му даваш. Трябва ти помпата в резервоара и инсталацията за нея, трябва ти ключа и гривната около ключалката за имобилайзера или при Vladko за около 100лв. ти маха имото от компа и си капитан. Остава инсталацията, е там идва трудната работа. Там още не съм се интересувал с подробности. Но остава това, че регистрацията е мисия невъзможна почти, това е нещото което ме спира мен.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
И за какво ще я регистрираш? То е ясно, че тая кола си остава вечно твоя, купе на 20-30г, мотор на 18г.... щом решиш, че няма да я караш, директно в Надин или на части и после в Надин и се приключва.
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Няма кой да те пипне в бг че не си регистрирал мотора, освен ако не те издадат. Но не можеш да излезеш от бг така. Примерно аз искам да си закарам колата на Worthersee и ако ми я вземат на някоя граница, всичките години работа по нея отиват по дяволите. И има още 1 ситуация, става ПТП има пострадал, застрахователите се чудят как да не плащат застраховката и проверяват за всичко по колата, и ако се окаже че мотора не е регистриран отказват обезщетение което собственика на колата трябва да плати, по някога тези обезщетения са мнооого солени.
П.П всеки преценява сам за себе си какво да прави, моето лично мнение е че трябва да се узакони всяка интервенция
П.П всеки преценява сам за себе си какво да прави, моето лично мнение е че трябва да се узакони всяка интервенция

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Затова си взимаш втора кола или просто подходяща евридейка 1.8Т на газ или TDI и си сядаш на гъзО.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Аз пък съм на мнение, че ако се прави някакъв такъв swap, трябва да има смисъл, т.е. тази кола се прави само за драг и от там на татък вече не е за движение по пътищата. Инак си купува директно 1 поло 1.4 16v, щом иска такъв мотор и готово, кара си го, озаконен е и няма да има никви ядове, та даже ще му излезе и по-евтино! То даже не мога да разбера защо на 86c ще слага 1.4 16v, по-добре обратното, т.е. на по-ново купе, а не на купе на 30год да правиш swap.... тва ми се вижда малко като безмислено, не знам за вас.
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Не е безмислено, стига да имаш пари. Колко такива полота са останали в оригинален, перфектен вид? Това на Крис и още максимум 1-2 в България. Но си трябват доста пари за тази работа. Ако човека има излишни пари, нищо не може да го спре да възстанови старата количка.
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Защото, купете е по леко, и колата ще върви мноого повече от колкото в купето на 6n. То и голф 1 е без преден мост, но му слагат VR6 мурбота, всичко е въпрос на приоритети. Аз си имам 1.8т на газ ежедневка, но продължавам да наливам пари в полото, защото докато си карам 1.8т-то си мисля как искам да се кача в полото и да си покарам 

- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
По темата, тук има много информация със снимки
poloclub
poloclub
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Тъи 1 Мотор оборудван,инсталация , компютър имобилаизер от донора.Скоростите си устискват вътре са им все едни чарковете имат разлика тези на 1,3 3ф и Г40 дифа им е с болтове.
Трябва да си вземеш за 86 ц пълна инжекция резервоара и 2 помпи .Ползва се стария алтернатор и лапа за него престръгва се шаибата на коляновия вал за да можеш да монтираш трапецовидния ремък. Корми се цялата инсталация и се преправя.Трябва да се прави магаре че иначе 2 и 3 та и 4 е ужасно не може да хване пътя .Ако имаш интерес пиши на лично имам почти завършен същият проект които може да се договори.
Трябва да си вземеш за 86 ц пълна инжекция резервоара и 2 помпи .Ползва се стария алтернатор и лапа за него престръгва се шаибата на коляновия вал за да можеш да монтираш трапецовидния ремък. Корми се цялата инсталация и се преправя.Трябва да се прави магаре че иначе 2 и 3 та и 4 е ужасно не може да хване пътя .Ако имаш интерес пиши на лично имам почти завършен същият проект които може да се договори.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Понеже колегата каза че са останали едно или две.....Тука има едно такова Поло2Ф http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=416737&e=0 само че е 1.4 дизел. Оригинал - както е излязло от завода в Испания. Този модел Поло 2Ф има резачка 1.6 ГТ-Турбо. По добре е да си вземе такъв мотор и да не влиза в приключения да присажда мотори и прочие. Относно регистрацията - мисля че ако всичко е изпипано както трябва - в Технотест няма да има проблем. Като вземе документ от там - да тича за регистрация в КАТ. 

Re: Polo 86c 1.0 45hp SWAP 1.4 16v 100hp
Би ли разказал повече за тази GT 1.6 Turbo резачка, какъв е кога на мотора, кога и кои точно полота са с него? 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта