Колеги,
Разполага ли някой с електрическата схема на свързване на импулсния датчик на Поло 2000г 1.4MPI двигател AUD.
От време на време ми се случва колата да гасне в движение, грешката която излиза е свързана с импулсния датчик, но като го разкача и измеря излиза, че е в граници и работи, а и колата също пали без проблем след като е угаснала! Всички предположения са за лош контакт на някой от конекторите![list=][/list]
Мисля, че датчика е вързан паралелно с импулсния сензор на разпределителния вал, но не си спомням точно схемата!
Ако някой я има ще съм благодарен да я сподели за да мога да проверя за възможни места където сигнала може да прекъсва
Поло, 2000г, AUD-1.4MPI ел схема за сензорине на двигателя
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Поло, 2000г, AUD-1.4MPI ел схема за сензорине на двигате
Импулсен на колянов вал:
1 крак -черен/червен към 62 крак на компютъра /изходящ сигнал 5 волта след контакт/
2 крак- зелен/черен към 53 на компютър /входящ сигнал/
3 крак - кафяв/син към 67 на компютър /маса от ECU/
Импулсен на разпред.вал:
1 крак -черен/червен към 62 на компютъра /изходящ сигнал 5 волта след контакт/
2 крак -виолет/жълт към 60 на компютъра /входящ сигнал/
3 крак -кафяв = маса на автомобила
1 крак на колянов и 1 крак на разпределителния са обединени към 62 на компютъра
Съпротивлението може да е в норма, но това не означава, че датчика работи правилно, поради спецификата на изработката му. При някои модели, прави проблеми самата букса на която е снаден. Буксата се премахва и кабелите се запояват без нея директно.
1 крак -черен/червен към 62 крак на компютъра /изходящ сигнал 5 волта след контакт/
2 крак- зелен/черен към 53 на компютър /входящ сигнал/
3 крак - кафяв/син към 67 на компютър /маса от ECU/
Импулсен на разпред.вал:
1 крак -черен/червен към 62 на компютъра /изходящ сигнал 5 волта след контакт/
2 крак -виолет/жълт към 60 на компютъра /входящ сигнал/
3 крак -кафяв = маса на автомобила
1 крак на колянов и 1 крак на разпределителния са обединени към 62 на компютъра
Съпротивлението може да е в норма, но това не означава, че датчика работи правилно, поради спецификата на изработката му. При някои модели, прави проблеми самата букса на която е снаден. Буксата се премахва и кабелите се запояват без нея директно.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло, 2000г, AUD-1.4MPI ел схема за сензорине на двигате
Колега каква грешка ти излиза.
При мен от време на време ми излиза Р0321,проблема които имам от време на време труден студен старт.
При мен от време на време ми излиза Р0321,проблема които имам от време на време труден студен старт.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта