mdanov написа:Поло и Ибиза - всичко е еднакво по тях - мотори, окачване и т.н. 
Точно моторите и окачването не са от еднаквите с леки изключения за моторите...
mdanov написа:Ама Ибизата е десет пъти по красива и външно и вътрешно. Полото си е малко дръвце (екстериора прилича на гуменка, много е тясно, Ибизата изглежда по-раздута, което я прави по-красива).
Кое е по-красиво е въпрос на личен вкус. 
erich написа:Вземи си поло.Все пак испанците са мързеливо племе.Не може да им се вярва  

 
Много от полотата са сглобявани в заводите на Сеат в Испания. А освен това тези коли си минават тестове, покриват стандарти за качество, надеждност и т.н.
Prodriver написа:До колкото съм чувал всички Полотота 6n (без Класика и Варианта) са сглобявани в Испания.Нека да ме поправи някой ако греша.
Аз ще те поправя, защото грешиш. Всички полота класик и вариант са правени в испания...те са си чисти ибизи откъдето и да ги погледнеш...единственото изключение е поло 6N, което се произвежда както в Испания, така и в Германия...това лесно се определя по VIN кода 

  Моето например е правено във Волфсбург, имам познат със същото, но е правено в Сарагоса...
nasodotcom написа:Иибизата до 01г двигателите са изцяло немски, само сглобявани в испания. 
Не само двигателите, а и скорости, електроника и.т.н.
nasodotcom написа:Предницата и двигателите са изцяло заимствани от голф 3, а не от поло, задния мост е модифициран мост от поло...
Абсолютно вярно 
 
 nasodotcom написа:като цяло е доста по-широка вътре, и по-стабилна. 
Сериозно ли тва..и ако да с колко много е по-широка вътре...с две педи ли 

 и да е по-широка то тва ще е с 5см, които изобщо няма да направят впечатление на никой. А за стабилността можеш да погледнеш 
ТУК да видиш, че полото е с по-добри показатели от ибизата 
 
 nasodotcom написа:Кофтито е, че има части, които са правени в Испания и са с една идея по-ниско качество, пример пластмасата над мотора на чистачките, една твърда и леко е избеляла...също така корите на вратите - по-лесно се отлепят щипките ако не се сваля внимателно. 
Не съм съгласен, че са по-лоши...а дори да са, то е една идея както ти сам каза, не повече...но като се замислиш ти всеки ден ли сваляш корите на вртатите или на чистачките, че да се чупят...важното е колата да е здрава 
 
 nasodotcom написа:Ламарините са с качеството на голф2...аз нямам една точка даже ръжда по колата, дори където е жулната леко...
Тука си в голяма заблуда- не ръждясва, защото е с добра антикорозионна защита- и полото е така. Ама ламарините нямат нищо общо с Голф2...те имат едни от най-здравите ламарини, въпреки че нямат толкова добра защита и обработка като по-новите коли, не им отстъпват по нищо...и ако трябва да цитирам един наш колега и съфорумец "...тази немска каска мислиш ли, че лесно се пробива..."
В заключение искам да кажа, че за мен избора се свежда по-скоро до естетиката. За мен лично Полото е с по-красив дизайн...говоря само за 6N и 6N2, НЕ за класик и вариант. Обаче това в никакъв случай не значи, че ибизата е с лош дизайн- напротив даже 
