Ibiza, Polo, или...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
ori75
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Ibiza, Polo, или...

Мнениеот ori75 » Пон 23 апр 2007 20:00


Здравеите нов съм във форума и искам да попитам хората които карат VW и ги подържат.
Смятам да си купя малка кола и след всичко което видях съм се насочил към IBIZA или ПОЛО. Ако кажете кво да им гледам или често срещани проблеми. Като цяло като че ли Ибизире изглеждат по-износени но може би се далжи на по-меки материали не като немските.
Благодаря предварително :wink:
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 23 апр 2007 20:07


Ibiza - та е една идея по-широка. Това е коренната разлика.
В нея почти всичко е VW. Даже мойто поло е сглабяно в завода на Seat в Испания.
Взимай тази с по-добро техническо състояние :idea:


Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Пон 23 апр 2007 21:25


Вземи си поло.Все пак испанците са мързеливо племе.Не може да им се вярва 8)


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пон 23 апр 2007 21:34


Пич грешен ход няма да имаш дали Поло или Ибиза все си кьм едно семеиство :wink:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пон 23 апр 2007 22:36


Испанците били мързеливо племе...ти кога запоследно си ходил там или така си чувал...та значи ибизата до 01г двигателите са изцяло немски, само сглобявани в испания. Купето е с 20см по-дълго от на поло и незнам с колко по-вироко. Предницата и двигателите са изцяло заимствани от голф 3, а не от поло, задния мост е модифициран мост от поло...като цяло е доста по-широка вътре, и по-стабилна. Има мотори по 1.8 и 2.0 16в, които липсват при поло. Кофтито е, че има части, които са правени в Испания и са с една идея по-ниско качество, пример пластмасата над мотора на чистачките, една твърда и леко е избеляла...също така корите на вратите - по-лесно се отлепят щипките ако не се сваля внимателно. Ламарините са с качеството на голф2...аз нямам една точка даже ръжда по колата, дори където е жулната леко...абе квото и да вземеш няма да сгрешиш :shock пратил съм ти л.с. :idea: :P


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 23 апр 2007 23:03


lrlmodo написа:Взимай тази с по-добро техническо състояние :idea:
:да:

ori75, към кои модели на ибиза и поло си се ориентирал ( коя година произведени горе-доло)


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Пон 23 апр 2007 23:56


erich написа:Вземи си поло.Все пак испанците са мързеливо племе.Не може да им се вярва 8)

До колкото съм чувал всички Полотота 6n (без Класика и Варианта) са сглобявани в Испания.Нека да ме поправи някой ако греша.
Иначе колега взимаи по запазената!
Успех! :D


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 24 апр 2007 8:24


Наистина вземи по-добрата технически. Поло и Ибиза - всичко е еднакво по тях - мотори, окачване и т.н. Ама Ибизата е десет пъти по красива и външно и вътрешно. Полото си е малко дръвце (екстериора прилича на гуменка, много е тясно, Ибизата изглежда по-раздута, което я прави по-красива).


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Вто 24 апр 2007 8:47


Ако ти се кара VW си търси поло и между тях търси по-запазеното. Нямам нищо против сеата, но...... :да:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 24 апр 2007 9:16


Полото е и по-скъпо от Сеата, а частите са с една цена.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 24 апр 2007 9:25


mdanov написа: Ама Ибизата е десет пъти по красива и външно и вътрешно. Полото си е малко дръвце (екстериора прилича на гуменка, много е тясно, Ибизата изглежда по-раздута, което я прави по-красива).

:lool :lool :lool чудя се какво ли щеше да измислиш ако имаше дачия :lol:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Вто 24 апр 2007 12:42


mdanov написа:Поло и Ибиза - всичко е еднакво по тях - мотори, окачване и т.н.

Точно моторите и окачването не са от еднаквите с леки изключения за моторите...

mdanov написа:Ама Ибизата е десет пъти по красива и външно и вътрешно. Полото си е малко дръвце (екстериора прилича на гуменка, много е тясно, Ибизата изглежда по-раздута, което я прави по-красива).

Кое е по-красиво е въпрос на личен вкус.

erich написа:Вземи си поло.Все пак испанците са мързеливо племе.Не може да им се вярва 8)

Много от полотата са сглобявани в заводите на Сеат в Испания. А освен това тези коли си минават тестове, покриват стандарти за качество, надеждност и т.н.

Prodriver написа:До колкото съм чувал всички Полотота 6n (без Класика и Варианта) са сглобявани в Испания.Нека да ме поправи някой ако греша.

Аз ще те поправя, защото грешиш. Всички полота класик и вариант са правени в испания...те са си чисти ибизи откъдето и да ги погледнеш...единственото изключение е поло 6N, което се произвежда както в Испания, така и в Германия...това лесно се определя по VIN кода :wink: Моето например е правено във Волфсбург, имам познат със същото, но е правено в Сарагоса...

nasodotcom написа:Иибизата до 01г двигателите са изцяло немски, само сглобявани в испания.

Не само двигателите, а и скорости, електроника и.т.н.

nasodotcom написа:Предницата и двигателите са изцяло заимствани от голф 3, а не от поло, задния мост е модифициран мост от поло...

Абсолютно вярно :!:

nasodotcom написа:като цяло е доста по-широка вътре, и по-стабилна.

Сериозно ли тва..и ако да с колко много е по-широка вътре...с две педи ли mhihi и да е по-широка то тва ще е с 5см, които изобщо няма да направят впечатление на никой. А за стабилността можеш да погледнеш ТУК да видиш, че полото е с по-добри показатели от ибизата :!:

nasodotcom написа:Кофтито е, че има части, които са правени в Испания и са с една идея по-ниско качество, пример пластмасата над мотора на чистачките, една твърда и леко е избеляла...също така корите на вратите - по-лесно се отлепят щипките ако не се сваля внимателно.

Не съм съгласен, че са по-лоши...а дори да са, то е една идея както ти сам каза, не повече...но като се замислиш ти всеки ден ли сваляш корите на вртатите или на чистачките, че да се чупят...важното е колата да е здрава :wink:

nasodotcom написа:Ламарините са с качеството на голф2...аз нямам една точка даже ръжда по колата, дори където е жулната леко...

Тука си в голяма заблуда- не ръждясва, защото е с добра антикорозионна защита- и полото е така. Ама ламарините нямат нищо общо с Голф2...те имат едни от най-здравите ламарини, въпреки че нямат толкова добра защита и обработка като по-новите коли, не им отстъпват по нищо...и ако трябва да цитирам един наш колега и съфорумец "...тази немска каска мислиш ли, че лесно се пробива..."

В заключение искам да кажа, че за мен избора се свежда по-скоро до естетиката. За мен лично Полото е с по-красив дизайн...говоря само за 6N и 6N2, НЕ за класик и вариант. Обаче това в никакъв случай не значи, че ибизата е с лош дизайн- напротив даже :wink:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Вто 24 апр 2007 12:50


начи...ламарините според мен са много здрави, освен, че не ръждясват...тва в аутобилд няма кво да го гледам много ясно, че така ще кажат, нали са немци...аз съм карал и двете и ибизата е мноого напред в управлението, поне според мен...вътре отзад е поне с 15см по-широка, отпред разликата е незначителна...според мен ибиза е по-красива от 6н и по-грозна от 6н2...тоя модел преди кръглите фарчета е страшен и много рядък...някаде 2000 година май е незнам :shock смятам, че е по-красива заради леко раздутите калници точно...


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Вто 24 апр 2007 12:50


начи...ламарините според мен са много здрави, освен, че не ръждясват...тва в аутобилд няма кво да го гледам много ясно, че така ще кажат, нали са немци...аз съм карал и двете и ибизата е мноого напред в управлението, поне според мен...вътре отзад е поне с 15см по-широка, отпред разликата е незначителна...според мен ибиза е по-красива от 6н и по-грозна от 6н2...тоя модел преди кръглите фарчета е страшен и много рядък...някаде 2000 година май е незнам :shock смятам, че е по-красива заради леко раздутите калници точно...все пак giugiaro я е правил :twisted:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Вто 24 апр 2007 13:22


nasodotcom написа:начи...ламарините според мен са много здрави, освен, че не ръждясват...тва в аутобилд няма кво да го гледам много ясно, че така ще кажат, нали са немци...аз съм карал и двете и ибизата е мноого напред в управлението, поне според мен...вътре отзад е поне с 15см по-широка, отпред разликата е незначителна...според мен ибиза е по-красива от 6н и по-грозна от 6н2...тоя модел преди кръглите фарчета е страшен и много рядък...някаде 2000 година май е незнам :shock смятам, че е по-красива заради леко раздутите калници точно...все пак giugiaro я е правил :twisted:


Относно ламарините, това, че на теб така ти се струва не значи, че е така. Не казвам нито, че са лоши, нито некачествени, ама са далеч от голф2.
Относно аутобилд- немци или не са най-неутралната и независима автомедия в света.
С кое по-точно ибизата е по-напред в управлението и чак такава разлика да има между двете...и аз съм ги карал и двете и не намирам разлика.
За тези 15см. отзад не споря въпреки, че ми се виждат множко, ама нямам факти и няма да го коментирам.
За външния вид казахме вече, че е въпрос на вкус и нама значение кой е правил едната или другата, важното е собственикът им да е доволен :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта