Здравейте,става въпрос за така наречения октопод/таралеж,на който ми се счупи щуцера към разширителният съд.Оригиналния номер на частта е 032 121 111 и тук греда,такъв номер няма,трябва да има и буква към него.Свързах се с официален сервиз на VW и по VIN номер излезе 032 121 111 ВВ.Тук втора греда,само оригинално и никакви заместители не намирам по магазините,Елит кар,Тех-ко,Ауто хелп и Евро 07 не предлагат нищо такова.В Ауто+ ми придлагат Топран за 90 лв,който отговаря на 032 121 111 Q, в един електронен магазин има Metalcaucho който отговаря на 032 121 111N за 60 лв.http://www.autopower.bg/%D1%84%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%86-%D0%B7%D0%B0-%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-metalcaucho-vw-polo-3-facelift-6n2-1.4-03615-g20328c49-i24585631.html#oe
Някакви отзиви имате ли за тази фирма Metalcaucho,произвеждат доста работи и имат добър Уеб сайт?
Какво да правя,Топран,Metalcaucho или втора употреба оригинално?
Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 13 яну 2011 18:21
- Автомобил: Polo 6N2
- Двигател: 1.4 MPI AKK 2000
- Местоположение: Габрово
Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
- Прикачени файлове
-
- за това става въпрос,снимката е примерна
- изтеглен файл (1).jpg (10.28 KиБ) Видяна 3303 пъти
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Корпус термостат,Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г.
Колега, аз бих избрал да закупя частта от магазин, т.е., да имам физически контакт. Искай в Авто + да ти направят някаква отстъпка?
Топран е немска фирма за афтърмаркет части, китайски са, доколкото ми е известно, качеството не е лошо. Този "таралеж" с термостата ли го продават?
Ако си купиш втора радост термостата със сигурност ще е заминал, той е към 30 лв, пък и не знаеш дали няма да текне нещо след време.
Ако имаш лев си купи новото, според мен. Предимството да купуваш от физически, не онлайн магазин е, че ако имаш проблем или частта не съвпада можеш винаги да я върнеш и да ти върнат парите или да ти я заменят.
Извън темата :
Гасне ли ти полото? При пъро палене сутрин, студено, ако натовариш с консуматори?
Имахме един спор във форума, че тези двигатели имат бъг във софтуера по рождение.
По принцип повечето АКК гаснат, твоето да не би да прави изключение?
Топран е немска фирма за афтърмаркет части, китайски са, доколкото ми е известно, качеството не е лошо. Този "таралеж" с термостата ли го продават?
Ако си купиш втора радост термостата със сигурност ще е заминал, той е към 30 лв, пък и не знаеш дали няма да текне нещо след време.
Ако имаш лев си купи новото, според мен. Предимството да купуваш от физически, не онлайн магазин е, че ако имаш проблем или частта не съвпада можеш винаги да я върнеш и да ти върнат парите или да ти я заменят.
Извън темата :
Гасне ли ти полото? При пъро палене сутрин, студено, ако натовариш с консуматори?
Имахме един спор във форума, че тези двигатели имат бъг във софтуера по рождение.

По принцип повечето АКК гаснат, твоето да не би да прави изключение?

- bahyr
- Мнения: 567
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: Корпус термостат,Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г.
Според www.vagcat.com номера е 032121111BB.
В БГ сайтовете това излиза май само:
http://autoshop.galti.bg/index.php?id_product=4071&controller=product
Оригиналния предполагам е доста пари, лошото на китайските Топран мопран и т.н. е, че минимум след година протичат(просто материала им е такъв) и пак си в изходна позиция.
А мислил ли си в насока да приспособиш нещо, щуцер от газово или стругар да ти направи нещо което да се хваща с гайка от вътре.
В БГ сайтовете това излиза май само:
http://autoshop.galti.bg/index.php?id_product=4071&controller=product
Оригиналния предполагам е доста пари, лошото на китайските Топран мопран и т.н. е, че минимум след година протичат(просто материала им е такъв) и пак си в изходна позиция.
А мислил ли си в насока да приспособиш нещо, щуцер от газово или стругар да ти направи нещо което да се хваща с гайка от вътре.
Re: Корпус термостат,Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г.
Аз миналото лято го сменях. Оригиналното ми се прецака от смяна на коляното на термостата. 5-6 колена (Topran) смених и постоянно се изкривяваха и протичаха за няколко месеца. Накрая се развали резбата на корпуса. Още не е протекло, ама си го очаквам :) Лично аз предпочитам точно тази част да е втора младост, че както по-горе писаха почти е сигурно, че до година-две ще протече пак.
Взех Juergen Liebisch Gmbh, каквато и марка да е това за около 50-55лв. Просто не намерих друга. Иначе и при мен дойде с по-различна последна буква от оригиналния номер, но всичко си пасва. В комплект е с температурен датчик и термостат.
Взех Juergen Liebisch Gmbh, каквато и марка да е това за около 50-55лв. Просто не намерих друга. Иначе и при мен дойде с по-различна последна буква от оригиналния номер, но всичко си пасва. В комплект е с температурен датчик и термостат.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
Миналата седмица го смених и го купих от Евро 07 на цена от 42 лева с отстъпка.Комплект с термостат и темп. датчик. Това е номерът,буквите са за вида датчик,квадратна букса или елипсовидната.Аз взех с грешен модел датчик,но си сложих моя.Като цяло корпусът изглежшаше доста добра изработка.Италиянски.Мога да ти кажа номера на продукта,за да си го вземеш от там.Да споделя,че процедурата по сманата не е много лека.
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 13 яну 2011 18:21
- Автомобил: Polo 6N2
- Двигател: 1.4 MPI AKK 2000
- Местоположение: Габрово
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
Поръчах от тук.
http://www.dmx-bg.com/home/1057-03615-metalcaucho.html?search_query=03615&results=2
Колкото изкара,толкова.Следващото ще е ново оригинално,цената му е 267 лв,с отстъпка около 210лв.
Откъде да източа антифриза при смяната,най ниско гледам е от маркуча на парното,но пък няма как да го събера?
Гасне колега,трябва повече гас да му се дава или да се изчака няколко минути.
http://www.dmx-bg.com/home/1057-03615-metalcaucho.html?search_query=03615&results=2
Колкото изкара,толкова.Следващото ще е ново оригинално,цената му е 267 лв,с отстъпка около 210лв.
Откъде да източа антифриза при смяната,най ниско гледам е от маркуча на парното,но пък няма как да го събера?
freelancer написа:Извън темата :
Гасне ли ти полото? При пъро палене сутрин, студено, ако натовариш с консуматори?
Имахме един спор във форума, че тези двигатели имат бъг във софтуера по рождение.![]()
По принцип повечето АКК гаснат, твоето да не би да прави изключение?
Гасне колега,трябва повече гас да му се дава или да се изчака няколко минути.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
Аз го източих от радиатора.Лявата,шофьорска страна от големият маркуч най отдолу.Вдигнах колата и в една кофа се събра
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
Имай в предвид, че за корпуса отзад е хваната тръбата към водната помпа-има една зелена телена скоба-трябва да я махнеш и с въртеливо движение да издърпаш термостатното тяло/след като си развъртял 3те болта.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 13 фев 2013 10:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
Магазин за газови уредби има щутцери на размери продават и липило проблема е решен.Магазин за авточасти на Бош кутията е 65лв. свободна цена
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
Честита Нова Година!
Понеже писах преди в темата да си кажа новогодишната болешка пък дано някой даде съвет :)
Миналия месец термостата (тоя който дойде в комплекта с корпуса) ми остана отворен. Смених го със стария ми термостат, който 3 години ми служи вярно и тая сутрин какво да видя, ще ми върви годината по вода :D, локва антифриз ме чакаше под колата. Протекло е коляното на термостата.
Понеже преди съм сменял 5-6 такива и оригиналния корпус се развали от развиване/завиване на видиите, някой намерил ли е по-дълготрайно решение с тия колена ? Четох мнения, че някой слагат по 2 О пръстена вместо един, но не знам има ли резултат от това.
Понеже писах преди в темата да си кажа новогодишната болешка пък дано някой даде съвет :)
Миналия месец термостата (тоя който дойде в комплекта с корпуса) ми остана отворен. Смених го със стария ми термостат, който 3 години ми служи вярно и тая сутрин какво да видя, ще ми върви годината по вода :D, локва антифриз ме чакаше под колата. Протекло е коляното на термостата.
Понеже преди съм сменял 5-6 такива и оригиналния корпус се развали от развиване/завиване на видиите, някой намерил ли е по-дълготрайно решение с тия колена ? Четох мнения, че някой слагат по 2 О пръстена вместо един, но не знам има ли резултат от това.
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
Колега, вече втора зима карам с топраН за 80 или 90 лв, оборудван с термостат и датчик, но датчика се оказа фалшиВ
Последна промяна от Spas на Съб 16 яну 2016 13:01, променено общо 1 път.
Причина: Пиши малко по-грамотно, моля!
Причина: Пиши малко по-грамотно, моля!
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
Същата част е за АЕЕ мотор - преди около две години я търсих за Шкодата. В София ми обявиха цена от 139лв., но един приятел от Шкода клуб ми я достави от русе за 80лв. в комплект с термостат и капачката, с датчика и тапата на втория щуц.
Директно замених целия възел и така карах колата повече от година без никакви ядове.
Директно замених целия възел и така карах колата повече от година без никакви ядове.
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
колега ако ти трябва тръбата от този октопод до водната помпа имам я налична чисто нова
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
Пък аз утре ще погледна (че чак сега се сетих
) дали нямам останала здрава капачка за термостата. Ако имам - твоя е 


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта