След първата ми смяна на съединител (може би преди 2+ години). Ми се отвъртя едното вътрешно каре.... от към пътника. Нов маншон грес и обратно. След известно време ми се отвъртя и другото... обаче при отвъртането... остава на един болт завърта се около него и троши скоростната. Големичка дупка беше. Заваряна/кърпена после шлайфана сглобена и поставена. И май от тук на татък ми започват проблемите.... троши ми вътрешни карета. От дясната страна дългата полуоска. Може би първото оригинално каре изкара най-много вероятно 3 4 месеца. След това смених с евтино около 140 лева, то изкара около 2 седмици. Смених с ново хубаво около 240 лева. Изкара около 2 месеца. След това с предположение че може да имам проблем с крива полуоска. Взех втора употреба полуоска с двете карета. Около 2 месеца по късно... пак същото вътрешно каре е разбито.
В задачата се пита: Кой изпи бирата и къде е мезето

Или с други думи, къде да търся проблема.
Чувствайте се свободни да дискутирате и давате идеи всякакви.