
Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор
Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор
Моля за съвет как се сваля сепаратора за картерните газове, че е за чистене, от тръбичката за маркуча излиза познатата каша-майонеза
Трябва ли колата да е на канал или се маха нещо друго преди да се достигне сепаратора. След сваляне най-вероятно ще са за смяна и о пръстените, чудех се продават ли се или се чака поръчка.

-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор
Колега,ако нямаш канал,качи колата на резервната гума.От дясната страна,например.Аз така правя.Първо на патерицата,а после слагам една бусова с джанта и колата се вдига много и е удобно да легнеш. Сепаратора е на два болта с шестограм.После хич не се занимавай с нови о-пръстени,а мажи със маслоустойчив силикон и слагай.Аз смених с нови о пръстени и пак течеше масло.Намазах със силикон и всичко заспа.Успех
Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор
Мерси, колега за съвета,мога да намеря канал ако не се лъжа дано е по-удобно. За силикона е добра идея.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор
Сепаратора се държи на три болта, свали го и го почисти, но и си огледай всичките маркучи по картерната вентилация, може да имаш скъсан и да не може да изсмучи мазнотиите нагоре. Провери и PCV клапанчето дали е здраво или е пробито, запуши му единия край и надувай от другия, важното е да не изпуска въздух. трябва да е херметично, почисти и него с обезмаслител.
Не е задължително да слагаш силикон, защото моя два пъти съм го свалял и си държат уплътненията, няма проблем, важното е да са здравии да не са изпечени, моите са ок. Може да ги подмажеш леко с масълце преди да ги сложиш, те сигурно са си мазни вече.
Не е задължително да слагаш силикон, защото моя два пъти съм го свалял и си държат уплътненията, няма проблем, важното е да са здравии да не са изпечени, моите са ок. Може да ги подмажеш леко с масълце преди да ги сложиш, те сигурно са си мазни вече.

Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор
Тези дни нямах време да огледам , но се чудих по какъв начин се сваля сепаратора, понеже не открих достъп до болтовете. Трябва ли да се сваля друго преди това или канал. Благодаря за отзивите
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор
Не. Не трябва да сваляш нищо, трябва ти канал или може да вдигнеш колата на крик, от онези големите крикове, но трябва да я подпреш добре, за да не ти падне на главата, когато си отдолу.
Болтовете се развиват с шестограми (линбуси), продават ги по магазините, към 7 лв. си купих комплекта, мушкаш накрая един тръбен ключ и става гедоре.
Има достъп, развиваш болтовете и вадиш каничката с дърпане, заедно с маркуча, работа за половин час, но на канал е най-лесно.
И аз в началото се притеснявах да разглобявам, каквото и да е по колата, но неволята учи, видях, че няма кой, беше ми писнало да моля тоя и оня за такива неща, които въобще не са маловажни, но на майсторите по сервизите не им се занимава, предпочитат да сменят някоя скъпа част и да вземат повече пари, а не да се занимават с чистене на разни детайли и търсене на неизмерен въздух.
Преди да си купя полото знаех само от, къде се долива маслото в двигателя, имах едно рено клио, а сега, колко неща вече съм направил, чак ми става готино, като се сетя.
Най-големият кеф е, като си оправиш колата сам и после се качиш да се повозиш.
Ето тук на третата снимка може да видиш сепаратора (горе вляво), може спокойно да се бръкне отдолу и да се извади, не е никакъв проблем.
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15
Болтовете се развиват с шестограми (линбуси), продават ги по магазините, към 7 лв. си купих комплекта, мушкаш накрая един тръбен ключ и става гедоре.

Има достъп, развиваш болтовете и вадиш каничката с дърпане, заедно с маркуча, работа за половин час, но на канал е най-лесно.
И аз в началото се притеснявах да разглобявам, каквото и да е по колата, но неволята учи, видях, че няма кой, беше ми писнало да моля тоя и оня за такива неща, които въобще не са маловажни, но на майсторите по сервизите не им се занимава, предпочитат да сменят някоя скъпа част и да вземат повече пари, а не да се занимават с чистене на разни детайли и търсене на неизмерен въздух.

Преди да си купя полото знаех само от, къде се долива маслото в двигателя, имах едно рено клио, а сега, колко неща вече съм направил, чак ми става готино, като се сетя.
Най-големият кеф е, като си оправиш колата сам и после се качиш да се повозиш.

Ето тук на третата снимка може да видиш сепаратора (горе вляво), може спокойно да се бръкне отдолу и да се извади, не е никакъв проблем.
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15
Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор
[quote="freelancer"]Не. Не трябва да сваляш нищо, трябва ти канал или може да вдигнеш колата на крик, от онези големите крикове, но трябва да я подпреш добре, за да не ти падне на главата, когато си отдолу.
Болтовете се развиват с шестограми (линбуси), продават ги по магазините, към 7 лв. си купих комплекта, мушкаш накрая един тръбен ключ и става гедоре.
Има достъп, развиваш болтовете и вадиш каничката с дърпане, заедно с маркуча, работа за половин час, но на канал е най-лесно.
И аз в началото се притеснявах да разглобявам, каквото и да е по колата, но неволята учи, видях, че няма кой, беше ми писнало да моля тоя и оня за такива неща, които въобще не са маловажни, но на майсторите по сервизите не им се занимава, предпочитат да сменят някоя скъпа част и да вземат повече пари, а не да се занимават с чистене на разни детайли и търсене на неизмерен въздух.
Преди да си купя полото знаех само от, къде се долива маслото в двигателя, имах едно рено клио, а сега, колко неща вече съм направил, чак ми става готино, като се сетя.
Най-големият кеф е, като си оправиш колата сам и после се качиш да се повозиш.
Ето тук на третата снимка може да видиш сепаратора (горе вляво), може спокойно да се бръкне отдолу и да се извади, не е никакъв проблем.
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15[
Значи ще търся канал и ще стане, аз а майсторите да не говорим, че не им се занимава с пипкави работи. Мерси много за пояснението.
Болтовете се развиват с шестограми (линбуси), продават ги по магазините, към 7 лв. си купих комплекта, мушкаш накрая един тръбен ключ и става гедоре.

Има достъп, развиваш болтовете и вадиш каничката с дърпане, заедно с маркуча, работа за половин час, но на канал е най-лесно.
И аз в началото се притеснявах да разглобявам, каквото и да е по колата, но неволята учи, видях, че няма кой, беше ми писнало да моля тоя и оня за такива неща, които въобще не са маловажни, но на майсторите по сервизите не им се занимава, предпочитат да сменят някоя скъпа част и да вземат повече пари, а не да се занимават с чистене на разни детайли и търсене на неизмерен въздух.

Преди да си купя полото знаех само от, къде се долива маслото в двигателя, имах едно рено клио, а сега, колко неща вече съм направил, чак ми става готино, като се сетя.
Най-големият кеф е, като си оправиш колата сам и после се качиш да се повозиш.

Ето тук на третата снимка може да видиш сепаратора (горе вляво), може спокойно да се бръкне отдолу и да се извади, не е никакъв проблем.
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15[
Значи ще търся канал и ще стане, аз а майсторите да не говорим, че не им се занимава с пипкави работи. Мерси много за пояснението.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта