Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор

Мнениеот Petko83 » Съб 13 авг 2016 21:34


Моля за съвет как се сваля сепаратора за картерните газове, че е за чистене, от тръбичката за маркуча излиза познатата каша-майонеза :eek Трябва ли колата да е на канал или се маха нещо друго преди да се достигне сепаратора. След сваляне най-вероятно ще са за смяна и о пръстените, чудех се продават ли се или се чака поръчка.




sebulba1
Мнения: 155
Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
Автомобил: polo 6n2
Двигател: AHW
Местоположение: sf

Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор

Мнениеот sebulba1 » Съб 13 авг 2016 22:20


Колега,ако нямаш канал,качи колата на резервната гума.От дясната страна,например.Аз така правя.Първо на патерицата,а после слагам една бусова с джанта и колата се вдига много и е удобно да легнеш. Сепаратора е на два болта с шестограм.После хич не се занимавай с нови о-пръстени,а мажи със маслоустойчив силикон и слагай.Аз смених с нови о пръстени и пак течеше масло.Намазах със силикон и всичко заспа.Успех


Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор

Мнениеот Petko83 » Нед 14 авг 2016 8:23


Мерси, колега за съвета,мога да намеря канал ако не се лъжа дано е по-удобно. За силикона е добра идея.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор

Мнениеот freelancer » Пон 15 авг 2016 7:24


Сепаратора се държи на три болта, свали го и го почисти, но и си огледай всичките маркучи по картерната вентилация, може да имаш скъсан и да не може да изсмучи мазнотиите нагоре. Провери и PCV клапанчето дали е здраво или е пробито, запуши му единия край и надувай от другия, важното е да не изпуска въздух. трябва да е херметично, почисти и него с обезмаслител.
Не е задължително да слагаш силикон, защото моя два пъти съм го свалял и си държат уплътненията, няма проблем, важното е да са здравии да не са изпечени, моите са ок. Може да ги подмажеш леко с масълце преди да ги сложиш, те сигурно са си мазни вече. :c020


Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор

Мнениеот Petko83 » Пон 15 авг 2016 22:06


Тези дни нямах време да огледам , но се чудих по какъв начин се сваля сепаратора, понеже не открих достъп до болтовете. Трябва ли да се сваля друго преди това или канал. Благодаря за отзивите


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор

Мнениеот freelancer » Вто 16 авг 2016 7:40


Не. Не трябва да сваляш нищо, трябва ти канал или може да вдигнеш колата на крик, от онези големите крикове, но трябва да я подпреш добре, за да не ти падне на главата, когато си отдолу.
Болтовете се развиват с шестограми (линбуси), продават ги по магазините, към 7 лв. си купих комплекта, мушкаш накрая един тръбен ключ и става гедоре. :c020
Има достъп, развиваш болтовете и вадиш каничката с дърпане, заедно с маркуча, работа за половин час, но на канал е най-лесно.
И аз в началото се притеснявах да разглобявам, каквото и да е по колата, но неволята учи, видях, че няма кой, беше ми писнало да моля тоя и оня за такива неща, които въобще не са маловажни, но на майсторите по сервизите не им се занимава, предпочитат да сменят някоя скъпа част и да вземат повече пари, а не да се занимават с чистене на разни детайли и търсене на неизмерен въздух. :c020
Преди да си купя полото знаех само от, къде се долива маслото в двигателя, имах едно рено клио, а сега, колко неща вече съм направил, чак ми става готино, като се сетя.
Най-големият кеф е, като си оправиш колата сам и после се качиш да се повозиш. :mhihi
Ето тук на третата снимка може да видиш сепаратора (горе вляво), може спокойно да се бръкне отдолу и да се извади, не е никакъв проблем.
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15


Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 MPI AUD Сваляне на сепаратор

Мнениеот Petko83 » Вто 16 авг 2016 15:42


[quote="freelancer"]Не. Не трябва да сваляш нищо, трябва ти канал или може да вдигнеш колата на крик, от онези големите крикове, но трябва да я подпреш добре, за да не ти падне на главата, когато си отдолу.
Болтовете се развиват с шестограми (линбуси), продават ги по магазините, към 7 лв. си купих комплекта, мушкаш накрая един тръбен ключ и става гедоре. :c020
Има достъп, развиваш болтовете и вадиш каничката с дърпане, заедно с маркуча, работа за половин час, но на канал е най-лесно.
И аз в началото се притеснявах да разглобявам, каквото и да е по колата, но неволята учи, видях, че няма кой, беше ми писнало да моля тоя и оня за такива неща, които въобще не са маловажни, но на майсторите по сервизите не им се занимава, предпочитат да сменят някоя скъпа част и да вземат повече пари, а не да се занимават с чистене на разни детайли и търсене на неизмерен въздух. :c020
Преди да си купя полото знаех само от, къде се долива маслото в двигателя, имах едно рено клио, а сега, колко неща вече съм направил, чак ми става готино, като се сетя.
Най-големият кеф е, като си оправиш колата сам и после се качиш да се повозиш. :mhihi
Ето тук на третата снимка може да видиш сепаратора (горе вляво), може спокойно да се бръкне отдолу и да се извади, не е никакъв проблем.
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15[

Значи ще търся канал и ще стане, аз а майсторите да не говорим, че не им се занимава с пипкави работи. Мерси много за пояснението.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта