Polo 6n1 1998г. AEX - Проблем с парното
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 18:28
- Автомобил: VW Polo 6n1
- Двигател:
- Местоположение: Zlatograd
Polo 6n1 1998г. AEX - Проблем с парното
Колеги здравейте,
Извинявам се ако има подобна тема, но аз не успяй да открия...
Проблема ми е следния: Имам VW Polo 1998г. 1.4i, 60к.с. и парното ми духа постоянно топло. Днес ходих на сервиз и смених термостата. Като си тръгнах забелязах, че парното е дадено на маx. студено, а духа леко топло. Дори като пусна климатика отново духа прохладно, докато преди духаше много студено. Мислех си да не се е откачило жилото, но като дам на топло духа много горещо, а като преместя на студено духа топличко, не студено. Какъв може да е проблема? Ако някой има идея нека сподели... Благодаря предварително.
Извинявам се ако има подобна тема, но аз не успяй да открия...
Проблема ми е следния: Имам VW Polo 1998г. 1.4i, 60к.с. и парното ми духа постоянно топло. Днес ходих на сервиз и смених термостата. Като си тръгнах забелязах, че парното е дадено на маx. студено, а духа леко топло. Дори като пусна климатика отново духа прохладно, докато преди духаше много студено. Мислех си да не се е откачило жилото, но като дам на топло духа много горещо, а като преместя на студено духа топличко, не студено. Какъв може да е проблема? Ако някой има идея нека сподели... Благодаря предварително.
Последна промяна от Hanchko на Съб 17 сеп 2016 5:57, променено общо 2 пъти.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парното VW Polo 6n1 1.4i 60кс...
Клапи на парно.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 18:28
- Автомобил: VW Polo 6n1
- Двигател:
- Местоположение: Zlatograd
Re: Проблем с парното VW Polo 6n1 1.4i 60кс...
Къде се намират тези клапи? Предполагам, че те се управляват от врътката за топло/студено и могат ли да се ремонтират?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парното VW Polo 6n1 1.4i 60кс...
Могат. Но ако съм прав за проблема ти с клапите, то ще ти кажа къде са - в тялото на парното. Те регулират на къде ще духа и какво ще духа. Умниците от VW са ги правили с големи кръгли дупки, запушени с дунапрен. Който прегаря, дупките се разкриват и се получават посочените аномалии.
Не съм компетентен как се облепят при коли с климатик. Не съм го правил. Иначе при Golf3 иска да се свали поне жабката и под нея нишата, да се свали вентилаторното тяло и да се махне единият въздуховод, за който обикновено се разглобява централната конзола.
Не съм компетентен как се облепят при коли с климатик. Не съм го правил. Иначе при Golf3 иска да се свали поне жабката и под нея нишата, да се свали вентилаторното тяло и да се махне единият въздуховод, за който обикновено се разглобява централната конзола.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 18:28
- Автомобил: VW Polo 6n1
- Двигател:
- Местоположение: Zlatograd
Re: Проблем с парното VW Polo 6n1 1.4i 60кс...
Утре щя трябва да погледна за какво точно става дума! Бащата ми сподели, че на Пасата е имал такъв проблем и се е оказало, че бронята на жилото е изкочила и врътката не е успявала да затваря нацяло клапите. Ако проблема е в клапите, незнам как ще се оправи.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парното VW Polo 6n1 1.4i 60кс...
Hanchko написа:Ако проблема е в клапите, незнам как ще се оправи.
Оправя се. Зависи какво ще се сваля - между 4 и 8 часа. Ако си невнимателен, ще пълниш и нов фреон. Но пак казвам, правил съм го на Венто, което е Голф с ремарке и на Пасата си днес. На Поло не съм.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 18:28
- Автомобил: VW Polo 6n1
- Двигател:
- Местоположение: Zlatograd
Re: Проблем с парното VW Polo 6n1 1.4i 60кс...
Аз утре ще гледам да започна ремонта, но този дунапрен, ако е изгорял, как ще се възстанови?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парното VW Polo 6n1 1.4i 60кс...
Изчакай някой с Поло да пише. Дунапренът...няма какво да му възстановяваш. Облепваш двустранно дупките с топлоустойчива лента или нитоваш ламарина.
Последна промяна от IvanMan на Пет 16 сеп 2016 21:01, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 18:28
- Автомобил: VW Polo 6n1
- Двигател:
- Местоположение: Zlatograd
Re: Проблем с парното VW Polo 6n1 1.4i 60кс...
Добре, благодаря за инфото. Дано някой колега с поло е имал такъв проблем, за да сподели и той. То сега идва зима и не е страшно, че ще духа топло, но лятото е кофти, защото и при пуснат климат не духа много студено.
Re: Polo 6n1 1998г. AEX - Проблем с парното
здр-те
Имах преди време същия проблем с същото поло но 96г оказа се като са споменали колегите
прегорял дунапрен на клапите
За да се облепят трябва да се свали панела на парното и после таблото
мисля че бяха две клапи
едната с 3 големи дупки а др беше с повече около 8
Това е което се сещам за момента понеже беше преди доста време.
Имах преди време същия проблем с същото поло но 96г оказа се като са споменали колегите
прегорял дунапрен на клапите
За да се облепят трябва да се свали панела на парното и после таблото
мисля че бяха две клапи
едната с 3 големи дупки а др беше с повече около 8
Това е което се сещам за момента понеже беше преди доста време.
Re: Polo 6n1 1998г. AEX - Проблем с парното
забравих да спомена
облепих ги с самозалепващо фолио и окло 3г. вече все още държи
облепих ги с самозалепващо фолио и окло 3г. вече все още държи
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 18:28
- Автомобил: VW Polo 6n1
- Двигател:
- Местоположение: Zlatograd
Re: Polo 6n1 1998г. AEX - Проблем с парното
Благодаря колега, за инфото. Аз съм приготвил самозалепващ стъклотефлон. Мисля, че и то ще свърши рабора, но това с разглобяването и на таблото е кофти. Общо взето трябва да се разглоби всичко. Тези клапи къде точно се намират, в средната част или към жапката?
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Polo 6n1 1998г. AEX - Проблем с парното
А дали някой има схема къде се намират рапидките и щипките на такова табло?
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n1 1998г. AEX - Проблем с парното
Hanchko написа: Тези клапи къде точно се намират, в средната част или към жапката?
Има една в тялото на вентилатора, който е отдясно на пасажерското място. Тя е дали да пуска въздух отвън или не.
Между тялото на вентилатора и тялото с радиатора, точно след снадката им има една Г образна, която е за топло/студено. Третата клапа се намира отпред и определя на къде ще духа и за да я облепиш нея, трябва да свалиш централната конзола и въздуховодите, които не знам дали излизат на Поло. Там ти е гарантирано поне повдигане на таблото, ако не сваляне.
Re: Polo 6n1 1998г. AEX - Проблем с парното
Ето какво представляват клапите viewtopic.php?t=71586
аз ги облепих без да свалям радиаторите вярно че не стана като на колегата от снимките
но все още държи
Моето поло също е с климатик
аз ги облепих без да свалям радиаторите вярно че не стана като на колегата от снимките
но все още държи
Моето поло също е с климатик
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта