Polo 6N2, 2001, 4 врати, замръзнали механизми на ключалки.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
meleto
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 03 яну 2009 15:23
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AVY
Местоположение: София

Polo 6N2, 2001, 4 врати, замръзнали механизми на ключалки.

Мнениеот meleto » Пон 05 дек 2016 11:25


Здравейте,

Нова зима, нов проблем :)
От няколко дни, при температури от -4 и на долу, предните две врати на полото им замръзва механизма които позволява на вътрешната и външната дръжка да отварят вратата.
Като дръпна външната или вътрешната дръжка все едно са разкачени (дръжката се дърпа с лекота) или все едно колата е заключена, въпреки че пинчетата изкачат нагоре. След 20-25 мин шофиране на макс парно проблема се оправя.
Задните две врати нямат този проблем, сигурно зареди по-малката им експлоатация. Миналата година го имах тоя проблем само с дясната врата при -10 градуса, но сега нещата се влошиха. На старата ми 6N1 имах пак същия проблем.
Изглежда проблема да е в пневматичния механизъм вътре във вратата, което означава да свалям корите и да късам изолации и на края нищо да не свърша и за това Ви пиша тука.
Попадал ли е някои на този проблем и как сте го решили? Какви препарати да ползвам и къде да го нанеса?

Поздрави!




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2, 2001, 4 врати, замръзнали механизми на ключалки.

Мнениеот freelancer » Пон 05 дек 2016 14:03


Колега, има много писано по тази тема, може да потърсиш във форума!
Специално за теб, накратко:
Взимаш един спрей DL-60, сваляш една черна тапа, отстрани на вратата при бравата, нахакваш тръбичката на спрея и къпеш, колкото може, дори да потече отдолу, да не ти пука, на мен един спрей ми стигна и за двете врати, после отваряш, затваряш да се раздвижи бравата, може да пръснеш и в ключалките на вратите, защото и те ще замръзнат или ще се счупят скоро.
След промивката аз пръскам с един спрей на Мотип, бяла тефлонова грес, в бравата и в ключалките и отдавна забравих за проблема, вече 5-та година!

Ако искаш да стигнеш по-далеч, купи си течен парафин от аптеката и с един памук намажи всички гумени уплътнения на вратите и си готов за зимния сезон, между другото ме подсети, че и аз трябва да го направя. :wink


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Polo 6N2, 2001, 4 врати, замръзнали механизми на ключалки.

Мнениеот anrus » Пон 05 дек 2016 16:21


Течният парафин е за триене метал в метал и не е подходящ за гумените уплътнения на вратите. Тях ги мажа със силиконово масло.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2, 2001, 4 врати, замръзнали механизми на ключалки.

Мнениеот freelancer » Вто 06 дек 2016 8:30


Може и да е било глицерин, купувах го от аптеката, прозрачно и мазно, както и да е, мисля, че и двете стават. Пробвал съм и един силиконов спрей на една английска фирма, Holts и не останах доволен, не стига, че е е скъп, но след няколко дена пак ми залепнаха вратите.
Иначе съм фен на продуктите на Мотип и мисля да пробвам с техния силиконов спрей, сигурно е хубав, аз на тази фирма лош продукт не съм срещнал, всичко им е хубаво, ползвам най-вече бялата тефлонова грес, която върши страхотна работа за какво ли не, без да има нужда от повторение, хубавото е, че прониква надълбоко за разлика от конвенционалната грес.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта