Привет колеги, имам няколко въпроса за километража:
1.как се сваля? Няколко крушки са изгорели. Видях че отстрани има по 2 дупки и предположих, че може да е като касетофончетата, да се вади чреж шишове, но не ми върза.
2.от както съм взел колата километража показва скоростта завишена с 10-20 км. Предния собствиник каза, че го е свалял и при връщането не билж нагласено жилото и за това показва грешно. Как може да се оправи?
Благодаря
Поло 2f 1.0 45 кс. 1994 - въпрос за километража
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2f 1.0 45 кс. 1994 - въпрос за километража
Жилото не играе роля за показанието, то просто влиза и закопчава в ос, която върти скалата с километрите и показва моментната скорост на движение.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2f 1.0 45 кс. 1994 - въпрос за километража
Свалял съм много отдавна и не помня. Мисля, че има 2 винта
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2f 1.0 45 кс. 1994 - въпрос за километража
със шишове се вади, преди това отпред откъм двигателя откачи жилото на километража - на резба е
Като издърпаш, откачаш буксата отзад и си ти.... сглобяването - по обратния ред
Като издърпаш, откачаш буксата отзад и си ти.... сглобяването - по обратния ред
Re: Поло 2f 1.0 45 кс. 1994 - Сваляне на километража
Процедурата беше успешно извършена. Свалих километража и подмених изгорелите крушки. Тъй като никаде не успях да намеря снимки или инфо за това как се сваля реших да заснема процеса стъпка по стъпка, за да мога да съм полезен на следващите
1. Сваля се кората зад волана, която се държина 3 PH винта.
2. От двете страни на километража има по 2 отвора(като тези на радиата) и втяхсе вкарват шишови(от по-упорита тел)
3. Целия километраж се издърпва напред и с няколко галантни чупения на китката се освобождава буксата с кабелите.
4. Крушките са 3(при моето половерче) и са разположени 2 отгоре, за осветяване на приборите, и 1 от долу за часовника.
1. Сваля се кората зад волана, която се държина 3 PH винта.
2. От двете страни на километража има по 2 отвора(като тези на радиата) и втяхсе вкарват шишови(от по-упорита тел)
3. Целия километраж се издърпва напред и с няколко галантни чупения на китката се освобождава буксата с кабелите.
4. Крушките са 3(при моето половерче) и са разположени 2 отгоре, за осветяване на приборите, и 1 от долу за часовника.
Последна промяна от Nikodin на Нед 05 фев 2017 0:50, променено общо 2 пъти.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2f 1.0 45 кс. 1994 - въпрос за километража
Аз на моето Поло си сложих лента с диоди............свети перфектно и се надявам , че диодите ще изкарат по дълго от крушките защото ваденето наистина е тегаво. Ако километража не ти мери вярно - купи си втора употреба от Мегапартс/фирма за части втора употреба/. Аз си купих оттам за 12лв. Има разлика дали е за бензин или дизел - при дизела е с един диод повече/за подгрева на свещите/ И въобще има много части втора употреба там.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта