Започваме от свалянето на въздуховода до въздушния филтър

Сваляме и горния капак на ангренажа

Сваляме и дясната гума, подкалника, пистовия ремък, шайбата на коляновия вал и долния капак на ангренажа

Докарваме двата вала по белезите им

Коляновия вал има скосен зъб кой си личи кой е по различен е от другите

Аз лично свалям и колелото на разпределителния вал за да не огъвам пластмасовия капак който е върху водната помпа хем да се види и състоянието на семеринга

След като сме свалили всичко от тази снимка пристъпваме към сваляне на водната помпа и почистването под нея за да се сложи новата, превантивно смених и семеринга на разпределителния вал че беше почнал да зацапва (пък и за 5лв)


Ето ги новите части

Слагаме всичко по местата си

Колелото на вала го стегнах на 70Nm а обтегача на ангренажа на 23Nm, обтегача трябва да е опънат до малката пролука но заради ъгъла на телефона снимката не е както трябва но ще разберете какво имам предвид, опъва се с имбус (лимбус) 6 по часовниковата стрелка. Важното е да не забравите да направите 2 оборота на коляновия вал и да проверите белезите дали си съвпадат това е.

Връщате си капаци,подкалици и всичко което сте свалили по местата и сте си спестили 100лв по майстори
Благодаря за отделеното време дано да съм бил полезен ще ви правя и още подони теми за да разберете че има и хора на тоя свят
