Започваме от свалянето на въздуховода до въздушния филтър
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/62256766_2630283003653000_3348897940423835648_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=1ecaa9bd6f45c96fc68a6119a3e16b93&oe=5D869C3D)
Сваляме и горния капак на ангренажа
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/61847570_2630282603653040_6912214572547964928_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=785dceaa42b9dd6940503b1dffa6a478&oe=5D590F58)
Сваляме и дясната гума, подкалника, пистовия ремък, шайбата на коляновия вал и долния капак на ангренажа
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/61591676_2630283296986304_7431988688621404160_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=17777c4c8f1356aff1e4f5646bc8e28b&oe=5D83CF21)
Докарваме двата вала по белезите им
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/62449510_2630282580319709_5047046099940933632_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=188d5626dd7665af6ff22b8527af336d&oe=5D864ABA)
Коляновия вал има скосен зъб кой си личи кой е по различен е от другите
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/61729163_2630283033652997_89100647038713856_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=e725efa9a8f42d84b92776fa5540de8f&oe=5D904DC5)
Аз лично свалям и колелото на разпределителния вал за да не огъвам пластмасовия капак който е върху водната помпа хем да се види и състоянието на семеринга
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/61946579_2630282753653025_4043502209269235712_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=4dbb58b11874293b11107cc3d538be5f&oe=5D930D57)
След като сме свалили всичко от тази снимка пристъпваме към сваляне на водната помпа и почистването под нея за да се сложи новата, превантивно смених и семеринга на разпределителния вал че беше почнал да зацапва (пък и за 5лв)
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/62005561_2630282820319685_8979104494973353984_o.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=bcf18cc591a6233ff9bafb61ea566e50&oe=5D90ED4A)
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/61822451_2630283113652989_3437314162949095424_o.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=eef5d3a8824ee1d468f68cbb516f4076&oe=5D586F16)
Ето ги новите части
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/62590342_2630283253652975_1435862662893273088_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=bd06f02e6ff1b7f2d5bbb5de9fe6725c&oe=5D8E03C9)
Слагаме всичко по местата си
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/62303337_2630283206986313_671721928632827904_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=7c0c4136309134ea198fed62309bb1b9&oe=5D9B31EF)
Колелото на вала го стегнах на 70Nm а обтегача на ангренажа на 23Nm, обтегача трябва да е опънат до малката пролука но заради ъгъла на телефона снимката не е както трябва но ще разберете какво имам предвид, опъва се с имбус (лимбус) 6 по часовниковата стрелка. Важното е да не забравите да направите 2 оборота на коляновия вал и да проверите белезите дали си съвпадат това е.
![Изображение](https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/62155427_2630282876986346_8326934052040867840_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.fsof8-1.fna&oh=7893dacfdf801155b93ec71987cb9bea&oe=5D9F7B3F)
Връщате си капаци,подкалици и всичко което сте свалили по местата и сте си спестили 100лв по майстори
Благодаря за отделеното време дано да съм бил полезен ще ви правя и още подони теми за да разберете че има и хора на тоя свят
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)