Здравейте,
Извинявам се, ако има тема със същия проблем, разгледах и не успях да намеря, но съм напълно начинаеща във форума. Тук ме доведе загадката на гаснещото ми Поло 1.4 75 коня, 2003 година, модела мисля, че е 9N. Преди 4 месеца започна да гасне докато работи на свободна, само когато е загряла. Първия път стана на червен светофар изгасна и след около минута успях да запаля и да тръгна и тръгвайки колата се тресеше и прекъсваше, а оборотите играеха на горв на долу. Загасих я и след 20 мин запали и тръгна все едно нищо не се е случило. В сервиза не откриха грешка на компютъра и така след две седмици загасна пак, но тръгна без да тресе. Пак не намериха грешка въпреки, че светна чека и после загасна сам. Смениха ми маслото, горивния филтър, маслен и въздушен, смениха ми свещите. Колата продължи да гасне периодично, винаги като е загряла. През тези месеци проблемът се задълбочи, защото като загасне отказва да запали, въпреки че върти и ме кара пътна помощ, като поседи няколко часа пали отново сама. До тук е чистен два пъти дросел, слаган е друг за проба, има нов егр, температурен датчик, датчик на Хол, датчик на оборотите, бензинова помпа и три релета, които били свързани с нея, оглеждани са кабели и е гледан компютъра, сменен е клапан, вентилация разпределителен вал.Последно е сменена бензиновата помпа и като я покарах малко се усеща нещо като прекъсване леко при ускорение или като държа едни и същи обороти, но пък те не падат. Пак се извинявам, ако обяснението не е добро, не разбирам кой знае колко и от коли :) Мога да дам още информация, ако е необходимо и ще бъда благодарна, ако споделите опит със същия проблем, защото смених 4 сервиза и все ми казват, че няма каквп да направят за мен вече, а колата продължава да гасне и то все повече.
Благодаря предварително! :)
Гаснещо поло 1.4 2003 9N при топъл двигател
Гаснещо поло 1.4 2003 9N при топъл двигател
Последна промяна от radotom на Съб 01 юни 2024 20:33, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел
Причина: Преместена в правилния раздел
Re: Гаснещо поло 1.4 2003 9N при топъл двигател
Polly23 написа:Благодаря предварително! :)
От кой град сте ?
Последна промяна от Pichaga на Пон 03 юни 2024 18:12, променено общо 1 път.
Причина: Пловдив
Причина: Пловдив
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Гаснещо поло 1.4 2003 9N при топъл двигател
Polly, и аз съм от Пловдив
Колата не я познавам, но предвид, че се каня да взимам същото Поло и със същия двигател за дъщеря ми, от колегата, задал въпроса за града, предполагам, че скоро ще я опозная
Предвид това, че прекъсването и тресенето го прави само на топъл мотор, си мисля за някой от Хол-датчиците (на коляновия или разпределителния вал) или нехерметичност в смукателната система - скъсан въздуховод или вакуум.
Мислех и за бобина, ама на този мотор са 4 и може да прекъсва, ама чак да гасне - едва ли!
Ако искате, мога да се опитам да огледам, но без никакви гаранции, че щом в няколко сервиза не са успели да намерят нещо, то аз ще успея.
Отдено, да я закачим на моята диагностика, нищо, че е старичка.
Щом веднъж е светнал чек-енджин, няма как да не е записало грешка. Друг въпрос е дали универсалните диагностики, дето ползват в повечето сервизи, ще могат да я хванат
Ако искате, потърсете ме на 0898/796 386 - Радо
Има и вайбър на този номер.
Колата не я познавам, но предвид, че се каня да взимам същото Поло и със същия двигател за дъщеря ми, от колегата, задал въпроса за града, предполагам, че скоро ще я опозная



Предвид това, че прекъсването и тресенето го прави само на топъл мотор, си мисля за някой от Хол-датчиците (на коляновия или разпределителния вал) или нехерметичност в смукателната система - скъсан въздуховод или вакуум.
Мислех и за бобина, ама на този мотор са 4 и може да прекъсва, ама чак да гасне - едва ли!
Ако искате, мога да се опитам да огледам, но без никакви гаранции, че щом в няколко сервиза не са успели да намерят нещо, то аз ще успея.
Отдено, да я закачим на моята диагностика, нищо, че е старичка.
Щом веднъж е светнал чек-енджин, няма как да не е записало грешка. Друг въпрос е дали универсалните диагностики, дето ползват в повечето сервизи, ще могат да я хванат
Ако искате, потърсете ме на 0898/796 386 - Радо
Има и вайбър на този номер.
- tdi fen
- Мнения: 4701
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Гаснещо поло 1.4 2003 9N при топъл двигател
Мой познат имаше същия проблем бяха набедили дроселовата клапа смени я с друга но остана след дълго обикаляне майстори и диагностики излезе бобина свали я и я огледай хубаво за пукнатини
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Гаснещо поло 1.4 2003 9N при топъл двигател
Според АутоДата-та, на тоя мотор са 4 бобини-комутатор.
За това и аз се отказах от идеята за бобина.
За това и аз се отказах от идеята за бобина.
- tdi fen
- Мнения: 4701
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Гаснещо поло 1.4 2003 9N при топъл двигател
Не е написал кода на мотора но 2003 съм почти сигурен че е с цялата бобина AUA
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Гаснещо поло 1.4 2003 9N при топъл двигател
radotom написа:Polly, и аз съм от Пловдив
Колата не я познавам, но предвид, че се каня да взимам същото Поло и със същия двигател за дъщеря ми, от колегата, задал въпроса за града, предполагам, че скоро ще я опозная![]()
![]()
![]()
Предвид това, че прекъсването и тресенето го прави само на топъл мотор, си мисля за някой от Хол-датчиците (на коляновия или разпределителния вал) или нехерметичност в смукателната система - скъсан въздуховод или вакуум.
Мислех и за бобина, ама на този мотор са 4 и може да прекъсва, ама чак да гасне - едва ли!
Ако искате, мога да се опитам да огледам, но без никакви гаранции, че щом в няколко сервиза не са успели да намерят нещо, то аз ще успея.
Отдено, да я закачим на моята диагностика, нищо, че е старичка.
Щом веднъж е светнал чек-енджин, няма как да не е записало грешка. Друг въпрос е дали универсалните диагностики, дето ползват в повечето сервизи, ще могат да я хванат
Ако искате, потърсете ме на 0898/796 386 - Радо
Има и вайбър на този номер.
Препоръчвам колегата! Много коректен!
Re: Гаснещо поло 1.4 2003 9N при топъл двигател
Здравейте, датчик на Хол е сменен и пак изгасна. Бобина не е сменяна, днес ще я върна отново да погледнат в последния сервиз и ще питам за нея. Сама не мога да я сваля да я огледам. Благодаря ви за отговорите, ако не се получи ще Ви се обадя radotom. :)
Пропуснах да кажа, че след като смениха датчик на Хол, температурен датчик и датчик обороти я карах 10 дена, мина 130 км и изведнъж светна чека и EPC и изгасна. След един час изгасена си запали сама и като се подаваше газ на свободна оборотите падаха и се качваха сами, но не изгасна. Тогава ми казаха, че проблема най- вероятно не е в електрониката и ми предложиха да сменим бензиновата помпа на принципа проба грешка. И сега се получава това прекъсване и притрисане докато държа едни обороти
Пропуснах да кажа, че след като смениха датчик на Хол, температурен датчик и датчик обороти я карах 10 дена, мина 130 км и изведнъж светна чека и EPC и изгасна. След един час изгасена си запали сама и като се подаваше газ на свободна оборотите падаха и се качваха сами, но не изгасна. Тогава ми казаха, че проблема най- вероятно не е в електрониката и ми предложиха да сменим бензиновата помпа на принципа проба грешка. И сега се получава това прекъсване и притрисане докато държа едни обороти
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта