скъсан болт на изпускателния колектор!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

скъсан болт на изпускателния колектор!

Мнениеот ventor » Сря 07 мар 2007 19:00


лошото е че е шпилка, а не болт, може ли да се оправи някак или нещо да се направи за да не стане по-лошо?

ето този ми е скъсан!

Изображение




Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Сря 07 мар 2007 19:46


Ако не излизат газове от там по добре не го пипаи, може да се пренареже резбата и да се направи нова шпилка.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 07 мар 2007 21:52


ми разпробива се болта, и се отвинтва.. има специални тоолчета за отвиване на скъсани болтове..
ма не се вкарвай у чудо..
ак не пърпори от там.. не барай


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Сря 07 мар 2007 22:57


гледам, че се клатят гарнитурите има много малък луфт
иначе е скъсан наравно с блока, но ако няма проблем няа да го барам въобще


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: скъсан болт на изпускателния колектор!

Мнениеот POLO GTI » Чет 08 мар 2007 10:18


ventor написа:лошото е че е шпилка, а не болт, може ли да се оправи някак или нещо да се направи за да не стане по-лошо?


Какво може да стане например и какво му е лошото сега?


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Чет 08 мар 2007 18:57


ами незнам, за това питам тук!
няма ли вероятност да се изкриви колектора от високата и продължителна температура?


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Чет 08 мар 2007 23:34


Че вътре в колектора газовете се си мисла са с бая по висока температура от излъчваната наоколо....

Нищо не може да му стане, най лошото което така или иначе рано или късно ще ти дойде до главата е полека полека от там евентуално да избият газовете да прегорят гарнитурката и започва да се чува един специфичен звук в началото като звънтене на всеки такт и после като си отвори вече дупчица едно характерно и ясно пърпорене от там.

И тогава вече щеш не щеш влизаш в приключението вадене на скъсана шпилка.... или по вероятно некой сервиз влизат в тази случка :)


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Нед 18 мар 2007 13:00


Имах същия проблем. След като го забелязах, изкара 40 000 км., а преди това колко................
Като издуха гарнитурата ще го мислиш. Сваляш и ако има къде да го хванеш с тръбния ключ, развиваш:))))))))))))) Внимавай, че се чупи лесно така до дъно. Или заваряваш някакво рамо за шпилката и си готов. В краен случай разпробиваш и нова резба, но често това е свързано със сваляне на глава. Успех и не го мисли много.
Що се отнася до деформация на колектора, чувал съм, че може да се случи, но това е ако караш дълго с пробила гарнитура и без шпилка.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Нед 18 мар 2007 13:20


Другия вариянт е да се свали радиатора, защото ще пречи на разпробиването


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Нед 18 мар 2007 13:21


благодаря ви, колеги!


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Пон 02 юли 2007 10:12


и аз търпях пърпоренето, но след 20 000км вече стана доста (дори като е загряла и на клима си пърди яко) - та отвинтвам и :shock скъса се едната шпилка - точно на 4-ти цилиндър дето беше прогоряла гарнитурата. стърчеше достатъчно, за да го хвана с тръбен ключ. напоих го обилно със смазка за ръждясали гайки. въртя - отвинтва се - кеф. да, ама не - пак се скъса шпилката, ама този път на сантиметър навътре в главата.
това вече няма вадене - само разпробиване и нова резба. то вътре се е заварило и нема шанс с метчик за обратна резба.
та нема на тази глава да го направя като по книгите с новата гарнитура за изпусктелния колектро, с новите 5 шпилки и 5 нови гайки :) и купих монтажна паста за ауспуси на керамична основа от Mr.Bricolage за 5 лева на CarPlan - пише че държи до 1000 градуса целзии (сметам че нема да дигна толкова с това двг) - мажа обилно, завинтвам 4 нови шпилки с нова гарнитура - палим и рай - нема пукане, нема пърпорене - и така 1 седмица.
ако не се наложи демонтиране на изпускателния колектор - смятам че ще държи още дълго - тихичка и спокойна работа на двг-то :)


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Пон 02 юли 2007 13:52


Аз като я взех моята и имах такъв проблем като загрее и по4ва да пърпори кога погледнах 2 6пилки ги няма :shock свалям цялата предница (друг на4ин нямаше) и колектора ми се бе6е изкривил та го шлаифах но големия проблем беше шпилките едната не можа да се извади и нарижах нова разба и се оправи вярно след един ден в бокса :arrow:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта