и аз търпях пърпоренето, но след 20 000км вече стана доста (дори като е загряла и на клима си пърди яко) - та отвинтвам и

скъса се едната шпилка - точно на 4-ти цилиндър дето беше прогоряла гарнитурата. стърчеше достатъчно, за да го хвана с тръбен ключ. напоих го обилно със смазка за ръждясали гайки. въртя - отвинтва се - кеф. да, ама не - пак се скъса шпилката, ама този път на сантиметър навътре в главата.
това вече няма вадене - само разпробиване и нова резба. то вътре се е заварило и нема шанс с метчик за обратна резба.
та нема на тази глава да го направя като по книгите с новата гарнитура за изпусктелния колектро, с новите 5 шпилки и 5 нови гайки

и купих монтажна паста за ауспуси на керамична основа от Mr.Bricolage за 5 лева на CarPlan - пише че държи до 1000 градуса целзии (сметам че нема да дигна толкова с това двг) - мажа обилно, завинтвам 4 нови шпилки с нова гарнитура - палим и рай - нема пукане, нема пърпорене - и така 1 седмица.
ако не се наложи демонтиране на изпускателния колектор - смятам че ще държи още дълго - тихичка и спокойна работа на двг-то
