ето този ми е скъсан!


ventor написа:лошото е че е шпилка, а не болт, може ли да се оправи някак или нещо да се направи за да не стане по-лошо?

 скъса се едната шпилка - точно на 4-ти цилиндър дето беше прогоряла гарнитурата. стърчеше достатъчно, за да го хвана с тръбен ключ. напоих го обилно със смазка за ръждясали гайки. въртя - отвинтва се - кеф. да, ама не - пак се скъса шпилката, ама този път на сантиметър навътре в главата.
  скъса се едната шпилка - точно на 4-ти цилиндър дето беше прогоряла гарнитурата. стърчеше достатъчно, за да го хвана с тръбен ключ. напоих го обилно със смазка за ръждясали гайки. въртя - отвинтва се - кеф. да, ама не - пак се скъса шпилката, ама този път на сантиметър навътре в главата.
 и купих монтажна паста за ауспуси на керамична основа от Mr.Bricolage за 5 лева на CarPlan - пише че държи до 1000 градуса целзии (сметам че нема да дигна толкова с това двг) - мажа обилно, завинтвам 4 нови шпилки с нова гарнитура - палим и рай - нема пукане, нема пърпорене - и така 1 седмица.
 и купих монтажна паста за ауспуси на керамична основа от Mr.Bricolage за 5 лева на CarPlan - пише че държи до 1000 градуса целзии (сметам че нема да дигна толкова с това двг) - мажа обилно, завинтвам 4 нови шпилки с нова гарнитура - палим и рай - нема пукане, нема пърпорене - и така 1 седмица.

 свалям цялата предница (друг на4ин нямаше) и колектора ми се бе6е изкривил та го шлаифах но големия проблем беше шпилките едната не можа да се извади и нарижах нова разба и се оправи вярно след един ден в бокса
  свалям цялата предница (друг на4ин нямаше) и колектора ми се бе6е изкривил та го шлаифах но големия проблем беше шпилките едната не можа да се извади и нарижах нова разба и се оправи вярно след един ден в бокса 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта