Помощ, колата ми гасне изневиделица!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
hristi
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Помощ, колата ми гасне изневиделица!

Мнениеот hristi » Чет 20 сеп 2007 20:19


Здравейте значи !

Та така: горд собственик съм на Поло 97! Имам проблем и реших първо да го поставя тук преди да питам по сервизи и да ме ръсят за щяло и нещяло.

Проблемът: Когато колата е на ниски обороти (при паркиране, светофари и т.н.) гасне и е многоооо досадно. Имате ли идейки от къде може да е???

До момента имам предположение, че е от бензиновия филтър??? Други предложения! :shock




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 20 сеп 2007 20:35


Добре дошъл
Смени си филтъра-то това е консуматив...ама аз не мисля че е от него.
Виж също дали ремъка е стегнат(тоя на алтернатора),при мен се получаваше така когато беше хлабав
Най -добре според мен е да се види за грешки на диагностика и тогава да се търси решение :idea:

Последна промяна от chy на Чет 20 сеп 2007 20:56, променено общо 1 път.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Чет 20 сеп 2007 20:41


Кода на двигателя какъв е?


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 20 сеп 2007 22:01


Дай повече информация. Правили проблеми при палене попринцип/следкато загасне.
Как и кога гасне при тръгване от сфетофара, при спиране на сфетофара?
Като седиш на място оборотие играят ли?

И най вече тука не сме врачки! Най добре ще ти кажат ако минеш диагностика и елкон 30-40 лв някъде за двете.

Пример аз наскоро закъсах заради бобина. Преди това правеше мизерии, да загасне при тръгване, или при рязко подаване на газ да се задавя, ама много рядко и само при много мокро време. Аз тамън бях решил да ходя на елкон да търся проблема, когато взе че ме остави на пътя.
С новата бобина се забелязва и друго подобрение : При запален автомобил преди като напусках всички ел. консоматори, който се сетя вкл. и климата и вентилатора на 4 и полото неможеше да стабилизира оборотите на празен ход. Сега него прави или поне за сега него прави.


Потребителски аватар
hristi
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hristi » Пет 21 сеп 2007 8:20


Хора благодаря за съветите. :lol:

Утре ще мина на диагностика (знам че не сте врачка, ама ви цака пипето за колите-защото ви чета по-форума ккави съвети давате>адски добри са).

Благодаря за идеята за затягане на ремъка > пка в почивните дни ще го отметна като вариант.

Значи кога гасне: ми, когато колата е спряла на светофара. Не ми гасне в движение, когато намалявам преди на светофарите. Но когато спра и чакам да светне зелено и някой случай (НЕ ВИНАГИ-което още повече ме обърква) гасне. И забележете не гасне веднага, а след известно време най-често преди да светне зелено, за да се сговни цялата ситуация.

Както вече казах това ме влудява!

Поздрави на всички


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 21 сеп 2007 8:21


Колега, попитаха те за кода на двигателя, кажи каква точно ти е колата?
Че е Поло, това ясно, ама кое от всичките е?


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пет 21 сеп 2007 8:25


Lizard написа:Дай повече информация. Правили проблеми при палене попринцип/следкато загасне.
Как и кога гасне при тръгване от сфетофара, при спиране на сфетофара?
Като седиш на място оборотие играят ли?

И най вече тука не сме врачки! Най добре ще ти кажат ако минеш диагностика и елкон 30-40 лв някъде за двете.

Пример аз наскоро закъсах заради бобина. Преди това правеше мизерии, да загасне при тръгване, или при рязко подаване на газ да се задавя, ама много рядко и само при много мокро време. Аз тамън бях решил да ходя на елкон да търся проблема, когато взе че ме остави на пътя.
С новата бобина се забелязва и друго подобрение : При запален автомобил преди като напусках всички ел. консоматори, който се сетя вкл. и климата и вентилатора на 4 и полото неможеше да стабилизира оборотите на празен ход. Сега него прави или поне за сега него прави.

аз явно не правя разлика между комп. диагностика и ЕЛКОН :oops: та ще съм ти много благодарен ако ми я разясниш,защото имам същия проблем при включени фарове или парно на 4 или чистачки :roll: дали е възможно причината да е именно тази бубина и може ли да се хжане на елкон(на диагностика съм ходил неколкократно)!


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 21 сеп 2007 8:30


Е как не знаеш за ЕЛКОН? Това понятие е още от времето на Ладите(да речем преди 30 години). С него се проверява запалителната система и нищо друго.


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пет 21 сеп 2007 8:38


ами явно не съм знаел че се казва така :oops: иначе са ми проверявали и запалителната система и диагностика са ми правили-и НИЩО,оборотите си играят,а съм с чисто нов дросел и още бая сменени неща по двигателя!


Потребителски аватар
^Joreto
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 25 мар 2006 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ^Joreto » Пет 21 сеп 2007 13:53


Виж тая тема дали няма нещо общо..? http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=55932


Потребителски аватар
hristi
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hristi » Пет 21 сеп 2007 14:16


Много благодаря! Безценни постове :о)


Потребителски аватар
hristi
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За номера на двигателя

Мнениеот hristi » Пет 21 сеп 2007 21:06


Код и номер на двигателя едно и също ли е?

Сори за бълъжкия въпрос! :oops:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 21 сеп 2007 21:22


Примерно на двигателя ти пише *АЕХ1483762* - това цялото е номера на двигателя , а кода му е АЕХ


Потребителски аватар
hristi
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За номера значи

Мнениеот hristi » Пет 21 сеп 2007 21:52


И аз така си мислех, ма да питам

# е AER 119498

само не вдявам това какво общо има с ганенненото на колата?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 21 сеп 2007 22:32


Mоят двигател също е АЕR Съветът ми е - отивай да ти замерят зарядния ток. Трябва да бъде 13.8 - 14.2, дори при вкл. всички консуматори. Ако при форсаж на двигателя спада под 13.8, преди да сменяш челно реле регулатор си оправи масата на динамото / ако трябва пусни 2-а маса /, че този двигател и аз вече не знам кое по него е от друг метал, а не от алуминий, който се окислява с времето дори и при добър контакт. Лошата маса може да ти погоди всякакви изненади, вкл. гаснене, намаляне на токовете на таблото / показанията на уредите /, дори да задейства лампата за маслото, както беше при мене.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта