тИче маслУ :( - оправено

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

тИче маслУ :( - оправено

Мнениеот POLOver » Нед 11 сеп 2005 16:33


И пак аз...
След смяната на консумативите:
1. Масло - Кастрол ГТХ
2. Филтър
3. Ремък
4. Ролка(оказа се че АЕХ е с обтягаща ролка, която струва ~50 лв. :shock: )
5. и др :) (накладки и дискове)
на обща цена 475 лв. (малиии напрао ми се реве)
малката гадинка ПРОТЕЧЕ...
Кат запалиш двигателчето и почва да (буквално) църцори откъм картера :(
Днеска минах през доктора(същия дет извърши гореспоменатата интервенция) той се завира отдоле и поставя диагноза: "Гарнитура на картера", и вика "То там има следи от силикон, сигур е била с добавки въшката" :o и "Идвай утре да сменям гарнитура"... Мене ми се дорива съвсем... Викам си са за мойта сигур ше е най-скъпата гарнитура, дет се сваля най-трудно...Ама порових из ЕТКА-та на ауто.ру и там гарнитурка за 1,4АЕХ няма. Само едно силиконче нарисували... и струва има-няма 17 долара... Та да питам има ли гарнитура на тоз двигател, колко горе-доле да очаквам като цена(матриял и труд), и може ли аджеба да не е от гарнитурата/силикона а нещо друго да мизерува :?:

Последна промяна от POLOver на Съб 08 окт 2005 15:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 11 сеп 2005 16:48


Няма да се пуашиш...Така е при покупка на старо возило ще излезе по нещо нали затова са се отървали от нея . Гарнитурката не е скъпа навремето сменях на 2ката и беше 15лв. гарнитурка и още толкова за труд. При мен дори откачиха полуоската отвътре за смяната.


Успех


LiX
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 26 фев 2005 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тИче маслУ :(

Мнениеот LiX » Нед 11 сеп 2005 19:12


POLOver написа:И пак аз...
След смяната на консумативите:
1. Масло - Кастрол ГТХ
2. Филтър
3. Ремък
4. Ролка(оказа се че АЕХ е с обтягаща ролка, която струва ~50 лв. :shock: )
5. и др :) (накладки и дискове)
на обща цена 475 лв. (малиии напрао ми се реве)
малката гадинка ПРОТЕЧЕ...
Кат запалиш двигателчето и почва да (буквално) църцори откъм картера :(
Днеска минах през доктора(същия дет извърши гореспоменатата интервенция) той се завира отдоле и поставя диагноза: "Гарнитура на картера", и вика "То там има следи от силикон, сигур е била с добавки въшката" :o и "Идвай утре да сменям гарнитура"... Мене ми се дорива съвсем... Викам си са за мойта сигур ше е най-скъпата гарнитура, дет се сваля най-трудно...Ама порових из ЕТКА-та на ауто.ру и там гарнитурка за 1,4АЕХ няма. Само едно силиконче нарисували... и струва има-няма 17 долара... Та да питам има ли гарнитура на тоз двигател, колко горе-доле да очаквам като цена(матриял и труд), и може ли аджеба да не е от гарнитурата/силикона а нещо друго да мизерува :?:


И аз смених въпросната оптегачна ролка, като дигна над 2000 оборота и почва да вият лагерите в ролката като изтребител... но освен това се оказа, че и хидравличната помпа се е запушил някъв клапан, та и там кихнах 100 кинта


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Нед 11 сеп 2005 20:37


L&R написа:Няма да се пуашиш...Така е при покупка на старо возило ще излезе по нещо нали затова са се отървали от нея . Гарнитурката не е скъпа навремето сменях на 2ката и беше 15лв. гарнитурка и още толкова за труд. При мен дори откачиха полуоската отвътре за смяната.


Успех

10х! :) Дано и при Поло-то да е тъй че.... Ама утре ще разбера :lol: ... искам-не искам тва е положението...

А за шума и оборотите - не съм се заслушвал, пък и не я настъпвам много (е снощи на некво Ауди Авант му се вкисли отсечката Хемус - Японския, ама аз културен - 5500 оборота преко сили...пък да не би затва да е избила гарнитурата :idea: ....ма що на картера :?: ). Сега катализатора май шумоли отдолу, между 2500 и 3000 се получава супер неприятен резонанс... и ще ходим при чичкото с телоподаващото май май :twisted:


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Сря 05 окт 2005 15:15


не искам да се правя на разбирач, но мисля че много автомобили над 80-100 хил. км. имат този проблем. обърнете внимание по големите кръстовища колко много черни петна има по земята - това са все течове от картера.
колкото до самия теч, той може да има различен произход, но най-вече причините са спечена гарнитура или завишено картерно налягане, причинено от запушен отдушник на картера или от нарушения в газоразпределението, при което изгорели газове влизат в картера и повишават значително налягането.
аз имах подобен проблем с моя пуловер, тъй като ми беше запушено филтърчето на отдушника на картера и той просто беше изкаран навън, там да си пуши - често срещано явление. в сервиза на един познат обаче го бяха сложили отново във филтъра и тъй като налягането се беше увеличило, маслото беше избило от всички възможни точки и моят човек се беше видял в чудо. като последица от този експеримент се наложи да долея цели 2 литра масло (прочее, полото беше останало с около 1,5 л. масло в картера и лампата не светеше!)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 05 окт 2005 15:37


POLOver,
гарнитурката не е болка за умиране.
протекла е щото и е дошло времето и ,когато е отвъртана пробката е отлепила.
може и да е ударен картера и пак да отлепи.
питай Dosy за цена.вземи си гарнитура на Elring.


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Съб 08 окт 2005 15:20


гарнитурката не е болка за умиране.
протекла е щото и е дошло времето и ,когато е отвъртана пробката е отлепила.
може и да е ударен картера и пак да отлепи.
питай Dosy за цена.вземи си гарнитура на Elring.

То изобщо нямало гарнитура - проверих в ЕТКАта, а и майстора така каза.. Само уплътняващ силикон... и малко доливане на масълце и заспа ;)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта