След смяната на консумативите:
1. Масло - Кастрол ГТХ
2. Филтър
3. Ремък
4. Ролка(оказа се че АЕХ е с обтягаща ролка, която струва ~50 лв.
 : )
: )
5. и др
 (накладки и дискове)
 (накладки и дискове)
на обща цена 475 лв. (малиии напрао ми се реве)
малката гадинка ПРОТЕЧЕ...
Кат запалиш двигателчето и почва да (буквално) църцори откъм картера
 
 
Днеска минах през доктора(същия дет извърши гореспоменатата интервенция) той се завира отдоле и поставя диагноза: "Гарнитура на картера", и вика "То там има следи от силикон, сигур е била с добавки въшката"
 и "Идвай утре да сменям гарнитура"... Мене ми се дорива съвсем... Викам си са за мойта сигур ше е най-скъпата гарнитура, дет се сваля най-трудно...Ама порових из ЕТКА-та на ауто.ру и там гарнитурка за 1,4АЕХ няма. Само едно силиконче нарисували... и струва има-няма 17 долара... Та да питам има ли гарнитура на тоз двигател, колко горе-доле да очаквам като цена(матриял и труд), и може ли аджеба да не е от гарнитурата/силикона а нещо друго да мизерува
  и "Идвай утре да сменям гарнитура"... Мене ми се дорива съвсем... Викам си са за мойта сигур ше е най-скъпата гарнитура, дет се сваля най-трудно...Ама порових из ЕТКА-та на ауто.ру и там гарнитурка за 1,4АЕХ няма. Само едно силиконче нарисували... и струва има-няма 17 долара... Та да питам има ли гарнитура на тоз двигател, колко горе-доле да очаквам като цена(матриял и труд), и може ли аджеба да не е от гарнитурата/силикона а нещо друго да мизерува 
 
			    
  

 ... искам-не искам тва е положението...
 ... искам-не искам тва е положението...
 ....ма що на картера
 ....ма що на картера  


