Основен Ремонт На 1,4i AEX??? ПОМОЩ......

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
shishko
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Основен Ремонт На 1,4i AEX??? ПОМОЩ......

Мнениеот shishko » Пет 23 ное 2007 9:40


Здарвейте колеги (ако мога така да кажа, защото съм мнооого нов тук).
Подариха ми Поло 96г. 1,4 i AEX мотор, но няма нужната компресия.
По голям баир като го оставя на 1 скорост то аха да тръгне назад :shock
Даже ако се разклатя вътре тръгва леко и после пак.
И оттам си мисля, че съм за основен ремонт.
Някой ако е правил такова нещо или има представа от цени (работа и части) нека пише.
И какво трябва да купувам там:
бутала,сегменти,клапъни,повдигачи,гарнитури,лагери и там каквото трябва. Не съм на ясно изобщо с това.
Благодаря Ви предварително за съветите и отговорите.




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 23 ное 2007 9:52


първо разглоби мотора и тогава купувай :wink: щото може да не е необходимо да купуваш всичките тези неща :wink:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Re: Основен Ремонт На 1,4i AEX??? ПОМОЩ......

Мнениеот Geleto » Пет 23 ное 2007 9:53


shishko написа:По голям баир като го оставя на 1 скорост то аха да тръгне назад :shock
Даже ако се разклатя вътре тръгва леко и после пак.
И оттам си мисля, че съм за основен ремонт..


Закарай го първо в сервиз да ти премерят компресията за да си сигурен :wink: Масло гори ли? п.п. :welcome_to_group


shishko
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shishko » Пет 23 ное 2007 10:11


Гори масълце брат, и то доста си гори.
За 5000 км. съм долял 0,5л. та може и малко повечко да е.
Мислех си напролет да сменя гумички на клапъни, но от онзиден като видях това :shock
разбрах, че няма да мина само с гумички. :cry:
Иначе си върви колата за 60-те си коня :shock няма проблем с ускорението и си държи дабра скорост по магистралата. Разхода е 9,5 бензин в
градско каране (София - пиковите часове с адските задръствания), а на газ е 12.5-13л. на 100
пак по същият маршрут. Има си газов инжекцион иначе.


shishko
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shishko » Пет 23 ное 2007 10:17


То е ясно, че няма да купувам всичко преди да отворя двигателя, но искам да
се подготвя психически за финансовият крах (като сметна възможно всичко в цената)
и да мога да заделя някой лев настрани до пролетта.


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Пет 23 ное 2007 16:36


Днес имах работа до Аутоплюс и проверих за твоите неща:
1: Гарнитура глава - 39.20 лв.
2: Гарнитура капак и клапъни - 29.50 лв.
3: Гарнитура смукателни - 15.50 лв.
4: Гарнитура изпускателни - 6 лв.
5: Силикон за картера - 14 лв.
6: Гумички клапъни (комплект) - 9.60 лв.
7: Семеринги - зависи колко бр., но не повече от 30 лв.
8: Сегменти комплект - 146.30 лв.
9: Лагер основен - 53.50 лв.
10: Лагер биален - 44.70 лв.

За бутала не съм питал, защото мисля, че не ти трябват щом двигателя все пак работи.
Но ако искаш може да питаш, че аз нямах много време за губене.

За други части не се сещам да ти трябват (ако някой колега се сеща нека каже)
Иначе за работа нямам представа колко пари ще ти вземат и за шлайфане на главата също.
Поздрави и успех с ремонта.


:wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 23 ное 2007 18:27


shishko добре дошъл :D
Какво му се "узираш" на подаръка-карай си го така бе братче...!Що се впускаш в едно голямо изваждане?Провери си компресията,като имаш съмнения и толкоз!Така както го описваш-можеш да си я караш тази кола още дълго време,доливайки си чат пат масълце-голяма работа!Или от полусинтетика да минеш на минерално :wink: :!:
Това твоето не е харчене на масло-имахме един служебен кадет-до Варна и обратно(1000-1100км) доливах над литър....И така над 40000км....Е,накрая му изтропа мотора,ама щото го оставиха без грам масло:shock :shock
П.С И при Астрата ми се случва така на баир-но при мен е от съединителя :wink:
П.П.С. Аз бих си я карал,доливал и на баир-дърпал ръчната :wink: :wink:
П.П.П.С Щом си на газ,тамън като покараш колата дълго време,докато се влоши положението тя ще ти е спестила кинти за осн.ремонт :idea:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пет 23 ное 2007 19:40


Абе това е поло бе, какви основни ремонти... :twisted:
Я провери при свестен майстор двигателя... Относно тръгването на голям баир... ми то затова са казали хората - ръчна и първа или задна в зависимост от баира нанагорнище или нанадолнище ;)
Един приятел има Мондео и то така тръгва да сеца като го остави на баир, ама въобще не е за ремонт колата му ;)


shishko
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shishko » Пет 23 ное 2007 20:23


Благодаря на всички дето сте ми отговорили.
Ми и аз така реших да ида да измерят компресията пък
то ще си покаже накрая. Просто някакси ме притеснява това.
След като съм го забелязал ми бърка в г.....ъ вече. :D
В началото на другият месец ще видим дали сме за ремонт.
И ако се окаже, че сме, то ще е напролет. Ако не ще сменя
само гумички на клапаните - пак напролет :D
Ако и това не стане - незнам.


Ако някой има добър майстор за смяна на гумичките на клапаните нека даде инфо.
Защото разбрах, че не всеки майстор може да го направи.

Благодаря отново.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 23 ное 2007 20:30




shishko
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shishko » Пет 23 ное 2007 21:07


Това добре. Видях линка, но незнам към кой да се ориентирам.
Ще питам Никси дали се занимава с това.

А я кажете колко трябва да е компресията на този мотор?
По книжка де, че като ида да я мерят....


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 23 ное 2007 22:58


От 7 до 15 бара го дават да не е още за ремонт ,като ако има ралика в цилиндрите повече от 2 бара значи също е за ремонт!
Потърси темата с обясненията какво е степен на сгъстяване и какво е компресия (връзката между тях) ,че да не стават недоразумения

Това ,че изпуща от скорост и харчи 100 гр масло на 1000 км според мен не означава ,че колата е за основен ремонт!


shishko
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shishko » Вто 27 ное 2007 13:14


Добре де, ама не е ли много голяма разликата от 7 до 15 бара?
Иначе търсих споменатата тема, ама не я намерих :oops:
А да знаеш нещо оптимални при тези атмосфери - примерно 11 бара е
най-добре или нещо такова. Нямам представа, но ми се струва много голяма тази разлика от 8 бара.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта