оборотомера не работи, лампичката на маслото мига като луда

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
stoickov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

оборотомера не работи, лампичката на маслото мига като луда

Мнениеот stoickov » Пон 10 дек 2007 14:19


Имам Поло 1.9Д -96г. Както си го карам се наложи рязко да форсирам колата, да избягам да не ме удари един глупак. След малко гледам - оборотомера не работи, лампичката на маслото мига като луда и лампичката на акомулатора свети едвам забележимо. Колата си върви нормално. масло има. Какво би могло да е станало и как би могло да се оправи. Много ще съм благодарен, че лампичката на маслото ме "подлуди".




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 10 дек 2007 17:43


Има един регулатор на напражението дето ти е на алтернатора. Та неговата работа е когато изфорсираш колата да спира по-високото напрежение което се генерира от него за да не ти изпатка ел инсталацията или част от нея - аз бъх тръхнал да търся причината първо от там :!: Закачаш един волт метър на клеймите на акумолатора и форсираш двигателя - напрежението трябва да не се променя


Потребителски аватар
stoickov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoickov » Вто 11 дек 2007 10:08


Братко, мерси, ама като не се променя - това добре ли е или не? И какво може да се е прецакало??


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 11 дек 2007 10:14


ако не се променя тъси на друго място -стенд ако се променя над 14.2 волта-сменяш регулатора и ако не се лъжа той върви заедно с четките на генератора


Потребителски аватар
stoickov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoickov » Вто 11 дек 2007 10:36


Сега отивам да запаля колата - акомулатора слаб, почти на нула - това май е почти сигурно, че е от генератора, да ходя ли на стенд, че освен регулатора на напрежението, да не се е прецакал и самия алтернатор(пусто невежество от моя страна).


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 11 дек 2007 10:56


няма нужда от стенд отиваш в сервиз и искаш да ти сменят ругулатора на напрежение не е нужно дори да е в юни-то


Потребителски аватар
stoickov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoickov » Вто 11 дек 2007 11:31


Само последен ТЪП въпрос - за това ли алтернатора не дава ток и акомулатора ми е паднал на нула


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 11 дек 2007 13:18


Акомулатора ти ако е паднал на 0 направо го хвърляй!

акомолатора не трябва да пада под 12В!

Има вариант алтернотора да си е напулно читав. Трява да си го премериш де за всеки случай. А акомолатора да е духнал, примерно мъртва клетка!


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 11 дек 2007 14:17


Акумулатор-ът може да е паднал и под 12V и да не е умрял! Просто го зареждаш и си е на 6! Дори напълно разреден акумулатор може да се зареди! :)

П.С. Lizard извинявай - не се заяждам, а просто открехвам човека да не вземе да го изхвърли и после 150лв за нов! :)


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 11 дек 2007 14:20


колегата Koksan е прав едно зареждане 12часа и акумолатора е 6 да не стряскаме колегата


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 11 дек 2007 14:59


Добре приемам забелжката :) може да под 12 волта акомолатора.
Но под 10 колкото ида го зареждаш си е за боклука. Така става ли?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 11 дек 2007 18:14


Ако напрежението ти се променя при изфорсирване на двигателя ,значи проблема е в регулатора на напрежение или той си е здрав ,а са се износили четките кито са поместени в неговият корпус. Ето тази тема ще ти обясни какво трябва да направиш ако са ти износени четките : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F2%EA%E8
Тук става въпрос за друго поло- но разликата ще е минимална. Твоят четкодържател (регулатор на напрежение) се намира :
или тук (онова показаното с 6)
Изображение
или тук (онова показаното с 8 )
Изображение
Ако не ти се занимава със смяна на четки-направо сменяй целият регулатор на напрежение (естествено след като се убедуш ,че неподдържа еднакво напрежение)

Последна промяна от Anbuch на Вто 11 дек 2007 20:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
blueice
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blueice » Вто 11 дек 2007 20:11


Ако при форсиране напрежението се вдига това означава че или на акумолатора вътрешното съпротивление се е вдигнало и е за боклука или имаш хлабава връзка алтернатор-акумолатор.Акумолатора се явява буфер на алтернатораАко не зарежда достатъчно (под 13,8в) може да търсиш четки, диоден блок,износени пръстени на ротора,това е при условие че акумолатора ти е перфектен.


Потребителски аватар
stoickov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoickov » Сря 12 дек 2007 11:10


:yeaha: :yahoo: :idea3 :banana :kef: :BBQ : vw fen :077: СТРАХОТНИ СТЕ - БЛАГОДАРЯ ВИ !!!!!!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта