оборотомера не работи, лампичката на маслото мига като луда
- stoickov
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
оборотомера не работи, лампичката на маслото мига като луда
Имам Поло 1.9Д -96г. Както си го карам се наложи рязко да форсирам колата, да избягам да не ме удари един глупак. След малко гледам - оборотомера не работи, лампичката на маслото мига като луда и лампичката на акомулатора свети едвам забележимо. Колата си върви нормално. масло има. Какво би могло да е станало и как би могло да се оправи. Много ще съм благодарен, че лампичката на маслото ме "подлуди".
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Има един регулатор на напражението дето ти е на алтернатора. Та неговата работа е когато изфорсираш колата да спира по-високото напрежение което се генерира от него за да не ти изпатка ел инсталацията или част от нея - аз бъх тръхнал да търся причината първо от там
Закачаш един волт метър на клеймите на акумолатора и форсираш двигателя - напрежението трябва да не се променя

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ако напрежението ти се променя при изфорсирване на двигателя ,значи проблема е в регулатора на напрежение или той си е здрав ,а са се износили четките кито са поместени в неговият корпус. Ето тази тема ще ти обясни какво трябва да направиш ако са ти износени четките : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F2%EA%E8
Тук става въпрос за друго поло- но разликата ще е минимална. Твоят четкодържател (регулатор на напрежение) се намира :
или тук (онова показаното с 6)
или тук (онова показаното с 8 )
Ако не ти се занимава със смяна на четки-направо сменяй целият регулатор на напрежение (естествено след като се убедуш ,че неподдържа еднакво напрежение)
Тук става въпрос за друго поло- но разликата ще е минимална. Твоят четкодържател (регулатор на напрежение) се намира :
или тук (онова показаното с 6)

или тук (онова показаното с 8 )

Ако не ти се занимава със смяна на четки-направо сменяй целият регулатор на напрежение (естествено след като се убедуш ,че неподдържа еднакво напрежение)
Последна промяна от Anbuch на Вто 11 дек 2007 20:47, променено общо 1 път.
- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ако при форсиране напрежението се вдига това означава че или на акумолатора вътрешното съпротивление се е вдигнало и е за боклука или имаш хлабава връзка алтернатор-акумолатор.Акумолатора се явява буфер на алтернатораАко не зарежда достатъчно (под 13,8в) може да търсиш четки, диоден блок,износени пръстени на ротора,това е при условие че акумолатора ти е перфектен.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта