Изчезва ми антифриза при температура 85-90 градуса,защо?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
polyabs
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Изчезва ми антифриза при температура 85-90 градуса,защо?

Мнениеот polyabs » Нед 30 дек 2007 22:13


Здравейте колеги,
На няколко пъти парното духа студено при вдигане на температура над 85 градуса. Всеки път като стане така компенсационното казанчето за антифриза е празно. Не съм сигурна дали вдига температура защото няма антифриз, или поради високата температура го изхвърля. Полото вдига температура не винаги, но се случи няколко пъти на дълъг път и на по голям баир. Доливах антифриз, проверих вентилатора работи нормално. Този проблем възникна като долях антифриз за първи път. Капачката на това казанче ли дава проблем или другаде да търся? Казаха ми че тази капачка има клапанче и може да е развалено, или опръстена около него да се подпрята?? Възможно ли е да има въздушна възглавница и как е правилно да се долива антифриза?




Потребителски аватар
polyabs
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот polyabs » Нед 30 дек 2007 22:19


Забравих да добавя че Полото ми е 1043 куб, двигател ААU, 94 год и го купих преди 2 месеца, тогава всичко каквото трябва бе прегледано и сменено в сервиз.


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Нед 30 дек 2007 22:23


варианта да имаш вазд. възглавница е много малък ,за жалост.Vw-тата се обезвъздушават сами.Аз го имах тоя проблем преди ,и какво ли не си въобразявах докато не си смених гарнитурата на главата и всичко заспа.Дано при тебе е друго де...


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 30 дек 2007 22:31


JOY написа:варианта да имаш вазд. възглавница е много малък ,за жалост.Vw-тата се обезвъздушават сами.Аз го имах тоя проблем преди ,и какво ли не си въобразявах докато не си смених гарнитурата на главата и всичко заспа.Дано при тебе е друго де...
    За съжаление най-вероятно проблема е описания от колегата - гарнитура на главата :cry: Не е толкова страшно :wink: За около 150лв ще стане като нова.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 30 дек 2007 22:36


Специално това поло се обезвъздушава от една врътка (бяла на цвят) дето е на самият кожух около вентилатора на парното. Намо махате оная пластмасова (наелонова) кора дето крие двигателчето на чистачките и и оная врътка ще ви извади очите. Докато е загряла колата развивайте леко врътката докато не започне да излиза антифриз (то -по скоро започва да сълзи) Не я развивайте докрай - то като започне да излиза въздуха се чува като да отвориш безалкохолно. Ако спре да "цвърчи" пък не теква значи има доста нужда от доливане

А за колежката:
Май наистина пробрема е сериозен и ще трябва да се сменя гарнитурата на главата (за съжаление май това е най-лекият вариянт)


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Нед 30 дек 2007 22:51


Проблема да е от тая пробка е 1 на 1000.Маркучите като се стиснат с нормална сила надути ли са???Или като сме сменяли антифриз да не сме пуснали парното :D .При мен като сменям водата без да натисна газта и при 95 гр. на водата няма парно.Демек иска си развъртане на водната помпа.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 30 дек 2007 22:54


JOY написа:Проблема да е от тая пробка е 1 на 1000.

В случеят наистина не е от нея със сигурност ,но все пак тази пробка помага за ДОобезвъздушаване :wink:


Потребителски аватар
polyabs
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот polyabs » Нед 30 дек 2007 22:55


Четох до сега и друга тема за антифриза във форума, мойто Поло държи темепература на дълъг път около 75-80 градуса, преди 2 часа навъртяхме 250 км с него и не направи по горния проблем, вървеше си с температура под 80 градуса и антифриза си е на мястото. Дали наистина е гарнитура след като не го прави постоянно? междувременно сменихме капачката на казанчето за антифриза, взехме една втора употреба от автоморга за 5 лв.


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Нед 30 дек 2007 23:04


Преглъщаш горчивия хап ,и си казваш като мене което не е лъжа ,колко са готини Полотата ,и си шлайфаш главата.Даваш накви XXX лева и си караш бургията :D .При мен преди да я шлайфам смених кво ли не (три капачки)2 термостата,водна помпа,доста мъркучи и т.н.Сега луната спи :D


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 30 дек 2007 23:05


Напълно възможно е да е било от капачката, но все пак следи как ще се държи темп. и нивото на антифриза и на градско каране. Обикновенно там по ясно се проявяват симптомите ако ти е пробила гарнитурата :idea:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 30 дек 2007 23:09


По-горе колегата JOY те попита дали са ти твъди мъркучите на антифриза като се опиташ да ги свиеш с ръка сле като си карала колата. Ако са ти твърди значи е от гарнитурата - особено след като си опънала полото по някакъв тегав баир.


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Нед 30 дек 2007 23:13


Празно казанче :roll: .От капачка едва ли.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Нед 30 дек 2007 23:13


polyabs написа:Четох до сега и друга тема за антифриза във форума, мойто Поло държи темепература на дълъг път около 75-80 градуса, преди 2 часа навъртяхме 250 км с него и не направи по горния проблем, вървеше си с температура под 80 градуса и антифриза си е на мястото. Дали наистина е гарнитура след като не го прави постоянно? междувременно сменихме капачката на казанчето за антифриза, взехме една втора употреба от автоморга за 5 лв.

Кога сменихте капачката преди да навъртите 250 км или след това? Ако е преди това може наистина да се разминеш с капачка.


Потребителски аватар
polyabs
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот polyabs » Нед 30 дек 2007 23:17


Да под налягане са маркучите пробвахме ги след каране около 30-40 км, след това не съм проверявала. а каква е тази температура 75-80 градуса дето я държи редовно,като четах колегите си държат 85-90 градуса извънградско?


Потребителски аватар
polyabs
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот polyabs » Нед 30 дек 2007 23:31


Сменихме капачката и след това изминахме 250 км Казанлък-Бургас, без да направи проблем.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта