Здравейте колеги,
На няколко пъти парното духа студено при вдигане на температура над 85 градуса. Всеки път като стане така компенсационното казанчето за антифриза е празно. Не съм сигурна дали вдига температура защото няма антифриз, или поради високата температура го изхвърля. Полото вдига температура не винаги, но се случи няколко пъти на дълъг път и на по голям баир. Доливах антифриз, проверих вентилатора работи нормално. Този проблем възникна като долях антифриз за първи път. Капачката на това казанче ли дава проблем или другаде да търся? Казаха ми че тази капачка има клапанче и може да е развалено, или опръстена около него да се подпрята?? Възможно ли е да има въздушна възглавница и как е правилно да се долива антифриза?
Изчезва ми антифриза при температура 85-90 градуса,защо?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
JOY написа:варианта да имаш вазд. възглавница е много малък ,за жалост.Vw-тата се обезвъздушават сами.Аз го имах тоя проблем преди ,и какво ли не си въобразявах докато не си смених гарнитурата на главата и всичко заспа.Дано при тебе е друго де...
- За съжаление най-вероятно проблема е описания от колегата - гарнитура на главата


- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Специално това поло се обезвъздушава от една врътка (бяла на цвят) дето е на самият кожух около вентилатора на парното. Намо махате оная пластмасова (наелонова) кора дето крие двигателчето на чистачките и и оная врътка ще ви извади очите. Докато е загряла колата развивайте леко врътката докато не започне да излиза антифриз (то -по скоро започва да сълзи) Не я развивайте докрай - то като започне да излиза въздуха се чува като да отвориш безалкохолно. Ако спре да "цвърчи" пък не теква значи има доста нужда от доливане
А за колежката:
Май наистина пробрема е сериозен и ще трябва да се сменя гарнитурата на главата (за съжаление май това е най-лекият вариянт)
А за колежката:
Май наистина пробрема е сериозен и ще трябва да се сменя гарнитурата на главата (за съжаление май това е най-лекият вариянт)
- polyabs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Четох до сега и друга тема за антифриза във форума, мойто Поло държи темепература на дълъг път около 75-80 градуса, преди 2 часа навъртяхме 250 км с него и не направи по горния проблем, вървеше си с температура под 80 градуса и антифриза си е на мястото. Дали наистина е гарнитура след като не го прави постоянно? междувременно сменихме капачката на казанчето за антифриза, взехме една втора употреба от автоморга за 5 лв.
polyabs написа:Четох до сега и друга тема за антифриза във форума, мойто Поло държи темепература на дълъг път около 75-80 градуса, преди 2 часа навъртяхме 250 км с него и не направи по горния проблем, вървеше си с температура под 80 градуса и антифриза си е на мястото. Дали наистина е гарнитура след като не го прави постоянно? междувременно сменихме капачката на казанчето за антифриза, взехме една втора употреба от автоморга за 5 лв.
Кога сменихте капачката преди да навъртите 250 км или след това? Ако е преди това може наистина да се разминеш с капачка.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта