Здравейте, искам да Ви попитам когато се даде контакт преди запалване на Поло 98г., когато се рестартира компютъра първоначално светват всички обозначения на таблото (ръчна, ABS, масло и т.н.), но след като изгаснат преди да запаля остава да свети само лампичката на акумулатора, това нормално ли е или трябва и тя да изгасне преди запалване? 
Благодаря предварително, дано сте разбвали въпроса ми!
			
									
									Моля за разяснение!
- 
				pimpinelka
 - Мнения: 3
 - Регистриран на: Съб 29 дек 2007 14:51
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- Koksan
 - Мнения: 1678
 - Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
 - Контакти:
 
anonimko написа:не трябва дасвети -това показва че генератора не зарежда -четки на генератор за смяна заедно с релерегулатор а щом свети при работещ двигател -караш на акумолатор
Пич не вкарвай мацето в заблуда!Написала е преди да запали! Колегат а и е отговорил правилно! След като се запали не трябва да свети Нито една лампа по Таблото! Нито ЕДНА! Иначе преди да запалиш трябва да свети акумулаторчето а всички други е хубаво да са угаснали след направения тест!
- 4i4o-dido
 - Мнения: 829
 - Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
 - Автомобил: POLO 1.6 6N
 - Двигател: AEA 1995
 - Местоположение: Пловдив
 - Контакти:
 
Re: Моля за разяснение!
Преди запалване свети масло и акумулатор.При добро масло и двигател,същата лампа гасне още при въртенето на стартера.
			
									
										
						- kickcho
 - Мнения: 320
 - Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Раднево
 
Подяволите Koksan толкова си прав !!!Koksan написа:anonimko написа:не трябва дасвети -това показва че генератора не зарежда -четки на генератор за смяна заедно с релерегулатор а щом свети при работещ двигател -караш на акумолатор
Пич не вкарвай мацето в заблуда!Написала е преди да запали! Колегат а и е отговорил правилно! След като се запали не трябва да свети Нито една лампа по Таблото! Нито ЕДНА! Иначе преди да запалиш трябва да свети акумулаторчето а всички други е хубаво да са угаснали след направения тест!
- maslinkov
 - Мнения: 1700
 - Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Сливен
 - Контакти:
 
Ако имате система за ранно предупреждение за налягането на маслото и моделът Поло е с ДВА датчика за налягане на маслото, преди паленето на двигателя, след като сме изчакали компютъра да си проведе диагностиката, трябва /нормално е/ да светят само лампите на мадлото и акумулатора. Аз съм също с Поло,98, но имам сомо ЕДИН датчик за маслото /на главата/и след като изгаснат лампите, преди да завъртя стартера, свети само тази на акумулатора.
			
									
										
						- 
				pimpinelka
 - Мнения: 3
 - Регистриран на: Съб 29 дек 2007 14:51
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта