Моля за разяснение!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
pimpinelka
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Моля за разяснение!

Мнениеот pimpinelka » Нед 06 яну 2008 12:59


Здравейте, искам да Ви попитам когато се даде контакт преди запалване на Поло 98г., когато се рестартира компютъра първоначално светват всички обозначения на таблото (ръчна, ABS, масло и т.н.), но след като изгаснат преди да запаля остава да свети само лампичката на акумулатора, това нормално ли е или трябва и тя да изгасне преди запалване?
Благодаря предварително, дано сте разбвали въпроса ми!




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 06 яну 2008 13:00


Трябва да свети!
Но трябва да изгасне след като запали мотора :!:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Нед 06 яну 2008 13:07


не трябва дасвети -това показва че генератора не зарежда -четки на генератор за смяна заедно с релерегулатор а щом свети при работещ двигател -караш на акумолатор


Потребителски аватар
tu6ana
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот tu6ana » Нед 06 яну 2008 13:31


Моля повече колеги да дадат мнение по тоя въпрос защото първите две мнения си противоречат.При мен се получава същото всички лампички изгасват само тази на акумолатора остава да свети докато не запаля колата.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Нед 06 яну 2008 13:31


anonimko написа:не трябва дасвети -това показва че генератора не зарежда -четки на генератор за смяна заедно с релерегулатор а щом свети при работещ двигател -караш на акумолатор

Пич не вкарвай мацето в заблуда!Написала е преди да запали! Колегат а и е отговорил правилно! След като се запали не трябва да свети Нито една лампа по Таблото! Нито ЕДНА! Иначе преди да запалиш трябва да свети акумулаторчето а всички други е хубаво да са угаснали след направения тест!


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 06 яну 2008 14:02


:да:
Само да вметна-и лампата за ръчната свети,ако е дръпната ръчната де :lol: :wink:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Нед 06 яну 2008 14:30


Така е! ама НЕ трябва да свети по принцип нищо! :)


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Моля за разяснение!

Мнениеот 4i4o-dido » Нед 06 яну 2008 15:19


Преди запалване свети масло и акумулатор.При добро масло и двигател,същата лампа гасне още при въртенето на стартера.


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Нед 06 яну 2008 22:02


И при мене свети акомулатора преди да запаля и угасва след като запаля :P


Потребителски аватар
kickcho
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот kickcho » Нед 06 яну 2008 22:37


Koksan написа:
anonimko написа:не трябва дасвети -това показва че генератора не зарежда -четки на генератор за смяна заедно с релерегулатор а щом свети при работещ двигател -караш на акумолатор

Пич не вкарвай мацето в заблуда!Написала е преди да запали! Колегат а и е отговорил правилно! След като се запали не трябва да свети Нито една лампа по Таблото! Нито ЕДНА! Иначе преди да запалиш трябва да свети акумулаторчето а всички други е хубаво да са угаснали след направения тест!
Подяволите Koksan толкова си прав !!! :lol:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 07 яну 2008 9:36


Ако имате система за ранно предупреждение за налягането на маслото и моделът Поло е с ДВА датчика за налягане на маслото, преди паленето на двигателя, след като сме изчакали компютъра да си проведе диагностиката, трябва /нормално е/ да светят само лампите на мадлото и акумулатора. Аз съм също с Поло,98, но имам сомо ЕДИН датчик за маслото /на главата/и след като изгаснат лампите, преди да завъртя стартера, свети само тази на акумулатора.


pimpinelka
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pimpinelka » Пон 07 яну 2008 12:49


След като запаля изгасва, мерси много за отговорите, значи всичко е ок:)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта