Здравейте, искам да Ви попитам когато се даде контакт преди запалване на Поло 98г., когато се рестартира компютъра първоначално светват всички обозначения на таблото (ръчна, ABS, масло и т.н.), но след като изгаснат преди да запаля остава да свети само лампичката на акумулатора, това нормално ли е или трябва и тя да изгасне преди запалване?
Благодаря предварително, дано сте разбвали въпроса ми!
Моля за разяснение!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 29 дек 2007 14:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
anonimko написа:не трябва дасвети -това показва че генератора не зарежда -четки на генератор за смяна заедно с релерегулатор а щом свети при работещ двигател -караш на акумолатор
Пич не вкарвай мацето в заблуда!Написала е преди да запали! Колегат а и е отговорил правилно! След като се запали не трябва да свети Нито една лампа по Таблото! Нито ЕДНА! Иначе преди да запалиш трябва да свети акумулаторчето а всички други е хубаво да са угаснали след направения тест!
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Моля за разяснение!
Преди запалване свети масло и акумулатор.При добро масло и двигател,същата лампа гасне още при въртенето на стартера.
- kickcho
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
Подяволите Koksan толкова си прав !!!Koksan написа:anonimko написа:не трябва дасвети -това показва че генератора не зарежда -четки на генератор за смяна заедно с релерегулатор а щом свети при работещ двигател -караш на акумолатор
Пич не вкарвай мацето в заблуда!Написала е преди да запали! Колегат а и е отговорил правилно! След като се запали не трябва да свети Нито една лампа по Таблото! Нито ЕДНА! Иначе преди да запалиш трябва да свети акумулаторчето а всички други е хубаво да са угаснали след направения тест!

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Ако имате система за ранно предупреждение за налягането на маслото и моделът Поло е с ДВА датчика за налягане на маслото, преди паленето на двигателя, след като сме изчакали компютъра да си проведе диагностиката, трябва /нормално е/ да светят само лампите на мадлото и акумулатора. Аз съм също с Поло,98, но имам сомо ЕДИН датчик за маслото /на главата/и след като изгаснат лампите, преди да завъртя стартера, свети само тази на акумулатора.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 29 дек 2007 14:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта