Проблем с пробкат ана скоростите!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Проблем с пробкат ана скоростите!

Мнениеот Koksan » Сря 30 яну 2008 21:43


Здравейте момчета и момичета(ако има де)! :)
Имам сериозен проблем .... понеже от известно време ми се появи едно виене в скоростната з акоето бях писал ... и мисля че е в следствие че леко беше развит датчика за светлинит ена заденход и беше просълзило масълце и е паднало нивото, обаче неможем с майстора да развием шибаната пробка! Какво да правя .... пробвахме с раздути шестограми, със секач, но нали е алуминиева и се сече но не тръгва .... просто е мисията невъзможна свалянето на тая пробка ....
Какво да правя ..... как да я развартя? има ли друг начин за проверка на маслото? Откаде мога д аси купя пробка и какви пари е?
Предварително благодаря!




Потребителски аватар
daniel.petrov
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот daniel.petrov » Сря 30 яну 2008 21:58


какво представлява пробката?
само от алуминии ли е?ако да има в железарските магазини се продават едни инструменти за развиване на скъсани болтове.те със сигурност ще ти свършат работа дори и стоманена да е пробката.но трябва проходен отвор за тях.т.е. дупка на пробката пъхаш тази джаджа и въртиш на ляво с четиристен-държач за мечици..и готоо.баси алуминия да ви се опре ли бе?пръскахте ли по ресбата с WD40? :mad:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Сря 30 яну 2008 22:07


нагреи пробката с газова горелка и ще я отвиещ


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 30 яну 2008 22:20


Нестава с нагряване ... защотото се раздува и хптен се заклинва!
Какво представлява? - значи представяш си глава на болт с вътрешен шестограм .... т.е. цилиндър в който завираш шестограма а по външната страна на цилиндъра е навита резбата!
Знам за инструментите, но ме е страх при разпробиване да не влезе стружка в маслото в кутията! А откъде мога д аси купя пробка знаете ли?


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Мнениеот jijane » Сря 30 яну 2008 23:00


Koksan написа:Нестава с нагряване ... защотото се раздува и хптен се заклинва!
Какво представлява? - значи представяш си глава на болт с вътрешен шестограм .... т.е. цилиндър в който завираш шестограма а по външната страна на цилиндъра е навита резбата!
Знам за инструментите, но ме е страх при разпробиване да не влезе стружка в маслото в кутията! А откъде мога д аси купя пробка знаете ли?

Имайки в предвид главоболията с които се сблъскваш в момента все още ли искаш да си купиш същата пробка. Най-лесното според мен е да си направиш един обикновен болт, ако толкова държиш да е алуминиев, о.к. нека да е от алуминий, но си го направи стандартен болт дето му стърчи тиквата отвънка. Дори и да се скъса пак ще може да се разпробие и да се извади с шпилковадач.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 30 яну 2008 23:03


хора .... той отвора е големичак ... Ф може би ..... 3-4 някъде :) отговаря на Болт .... М20 може би ... голямо е и то доста не се сетих да го мерна с шублера днес!


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Сря 30 яну 2008 23:07


И мойта за пробка се прецака така, като ходих за съединител...

Та решението е заварка на друг болт отгоре и развива. След това нова пробка...


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 30 яну 2008 23:27


алуминия се развива като предварително се поочука.така отпуска резбата.другото решение е на капачето на кутията което е към колелото единия от болтовете като се развие също изтича маслото,а после през датчика налейте мисля ,че събираше 2 литра.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 30 яну 2008 23:39


какви пари е новата пробка?


Потребителски аватар
borislava
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот borislava » Чет 31 яну 2008 0:48


Проблема ти е че не можеш да си направиш рамо,тоест нямаш място да го подхванеш шестограма.....
Ами ние като я отвивахме пробката,махнахме ABS-а и се освободи достатъчно място за да се направи рамо с една тръба и пробката си се разви без никакви проблеми.....Сменихме си маслото,завихме си я после,стегнахме я,сложихме си ABS-а и край....


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Чет 31 яну 2008 14:55


Lizard написа:...Та решението е заварка на друг болт отгоре и развива. След това нова пробка...

Точно това е решението :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта