Термостат за поло AAU 92г.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Термостат за поло AAU 92г.

Мнениеот dimitarvd » Съб 12 яну 2008 21:39


Полото не вдига повече от 70гр. Смених термостата -някакъв пише че е френски - резултата беше нулев.Взех друг термостат друга марка - немски - никакво подобрение.Първия го сварих - отваря на 89гр. затваря на около 85. Според мен работи нормално. А защо не загрява половера немам идея.Моля ако някой е наясно с проблема да го сподели.
Някъде четох че трябвало да се смени антифриза ама защо не ми е ясно.
Благодаря.




Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 12 яну 2008 21:49


Изображение
Ако нямаш такова уплатнение на термостата забрави да ти вдига по голяма температура.


dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Мнениеот dimitarvd » Съб 12 яну 2008 22:01


Такова уплътнение няма но сложих един гумен пръстен който си беше с термостата а също така сложих и силикон.


dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Мнениеот dimitarvd » Съб 12 яну 2008 22:03


Имаше още едно уплътнение което се слага преди термостата но него не съм го слагал.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 12 яну 2008 22:06


dimitarvd написа:Такова уплътнение няма но сложих един гумен пръстен който си беше с термостата а също така сложих и силикон.
Голямия и малкия кръг са свързани единствено чрез отвора който уплътнява термостата,дали ще сложиш силикон или уплътнение няма значение,важното е при затворено положение да не може да минава охлаждаща течност.Щом ти отваря на 87 значи не си го уплътнил добре,няма друго място от което да мине охлаждаща течност.


dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Мнениеот dimitarvd » Съб 12 яну 2008 22:37


Напълно съм съгласен с теб. Дали е възможно датчика за температура да дефектен.Горния маркуч към радиятора е топъл а долния е студен.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Нед 13 яну 2008 0:30


dimitarvd написа:Напълно съм съгласен с теб. Дали е възможно датчика за температура да дефектен.Горния маркуч към радиятора е топъл а долния е студен.
Може,техника е,чупи се.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 13 яну 2008 0:58


maks написа:
dimitarvd написа:Напълно съм съгласен с теб. Дали е възможно датчика за температура да дефектен.Горния маркуч към радиятора е топъл а долния е студен.
Може,техника е,чупи се.

Ти кажи, така ли се реши проблема при теб...

щото аз страдам по същият начин..
5 термостата.. и гъз..
на място си е нормално.. на 87-88 градуса започва да отваря.. ама в движение.. на 70-75 грд...

мисля да сменям цялата пластмаса.. с такава от АБУ например ;)


fiut
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 14 дек 2007 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fiut » Нед 13 яну 2008 1:50


абе и аз имам същия проблем с температурата - стрелката на полото едва прехвърляше 70градуса в града, а на извънградко падаше на минимума и нема мърдане. остави друго ама и парното не може да загрее. смених термостата с нов - дадоха ми некъф Vernet - сложих го и положението се подобри леко - сега по-бързо вдига температурата и в по-натоварено движение я добетва до към 85-90 градуса, обаче в момента, в който излезеш от трафика отива пак на 70 градуса и там си седи. от термостата ли е от какво е не знам, ама като гледам колко хора са писали, че само си сменят термостатите и няма ефект си мисля изобщо да не го пипам повече. все пак някой ако има алтернативна причина за проблема с градусите, нека я каже.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 13 яну 2008 2:03


fiut написа:....

Предполагам че става въпрос за кола кат на колегата...пък и моята :?:
Малко мои виждания по въпроса-не съм имал проблеми с термостата,нито със загряването-вдига си градусите,държи ги,изключително рядко падат под 80-само на дълго спускане по инерция,перката рядко се вкл.Абе-идилия...
НО-винаги има едно НО :idea: -парно има,ама след 10тина км.каране почва да се усеща...След смяната на антифриза положението е в пъти по-добре....При положение че не съм обезвъздушавал радиаторчето на парното!Та едно мнение-виж къде ти е тая пробка за обезв. и дерзай-все пак колата ти(каквато и да е) не е първа младост

dimitarvd-по повод стрелката,датчика за отчитане-еми,въпреки смяната на таблото и подмяната на тоя датчик стрелката ми понякога е като залепена...кво да ти кажа-леко "съветване" и си отчита нормално
:roll: :lol: :lol: :lol:


dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Мнениеот dimitarvd » Нед 13 яну 2008 9:23


Реших да сменя антифриза макар че не виждам каква е връската с отварянето на термостата. Някой може ли да ми каже колко течност събира системата AAU.


dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Мнениеот dimitarvd » Нед 13 яну 2008 9:48


А и един страничен въпрос - как мога да си напиша модела на дзвера (полото) под името като другите колеги.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 13 яну 2008 13:14


има едно бутонче-гараж...там създаваш своя :wink:
А дали има или няма смисъл от сменянето на антифриза-от производителя препоръчват на всеки 2 години смяна..
Виж стрелката-тва е друго нещо...според мен термото ти е наред,а датчика се ебава
иначе-4 литра течност ще ти стгнат


dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Мнениеот dimitarvd » Нед 13 яну 2008 14:04


Благодаря на отзовалите се.Утре ще сменя антифриза и ще докладвам за резултата.
Понеже съм с газова дали е възможно тя да дава някакво отражение на загряването на двигателя - нали антифриза минава през испарителя.


dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Мнениеот dimitarvd » Сря 16 яну 2008 11:04


Значи за цялата бъркотия виновен излезе термодатчика - черния (синия е за компютъра).Когато сменявих антифриза преди да налея новия извадих термодатчика и го сложих в едно канче с вряла вода - стралката показа около 65гр. при температура на водата 85гр. Проблема го реших като запойх един резистор (променлив 5ко) паралелно на термодатчика(нов термодатчик ми се видя доста скъп в нашия магазин).След настройка с помоща на един лабораторен термометър термометъра на колата работи задоволително.
А парното уш се подобри ама ще видим когато на вън стане -15гр.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта