Полото не вдига повече от 70гр. Смених термостата -някакъв пише че е френски - резултата беше нулев.Взех друг термостат друга марка - немски - никакво подобрение.Първия го сварих - отваря на 89гр. затваря на около 85. Според мен работи нормално. А защо не загрява половера немам идея.Моля ако някой е наясно с проблема да го сподели.
Някъде четох че трябвало да се смени антифриза ама защо не ми е ясно.
Благодаря.
Термостат за поло AAU 92г.
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Голямия и малкия кръг са свързани единствено чрез отвора който уплътнява термостата,дали ще сложиш силикон или уплътнение няма значение,важното е при затворено положение да не може да минава охлаждаща течност.Щом ти отваря на 87 значи не си го уплътнил добре,няма друго място от което да мине охлаждаща течност.dimitarvd написа:Такова уплътнение няма но сложих един гумен пръстен който си беше с термостата а също така сложих и силикон.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
maks написа:Може,техника е,чупи се.dimitarvd написа:Напълно съм съгласен с теб. Дали е възможно датчика за температура да дефектен.Горния маркуч към радиятора е топъл а долния е студен.
Ти кажи, така ли се реши проблема при теб...
щото аз страдам по същият начин..
5 термостата.. и гъз..
на място си е нормално.. на 87-88 градуса започва да отваря.. ама в движение.. на 70-75 грд...
мисля да сменям цялата пластмаса.. с такава от АБУ например

абе и аз имам същия проблем с температурата - стрелката на полото едва прехвърляше 70градуса в града, а на извънградко падаше на минимума и нема мърдане. остави друго ама и парното не може да загрее. смених термостата с нов - дадоха ми некъф Vernet - сложих го и положението се подобри леко - сега по-бързо вдига температурата и в по-натоварено движение я добетва до към 85-90 градуса, обаче в момента, в който излезеш от трафика отива пак на 70 градуса и там си седи. от термостата ли е от какво е не знам, ама като гледам колко хора са писали, че само си сменят термостатите и няма ефект си мисля изобщо да не го пипам повече. все пак някой ако има алтернативна причина за проблема с градусите, нека я каже.
fiut написа:....
Предполагам че става въпрос за кола кат на колегата...пък и моята

Малко мои виждания по въпроса-не съм имал проблеми с термостата,нито със загряването-вдига си градусите,държи ги,изключително рядко падат под 80-само на дълго спускане по инерция,перката рядко се вкл.Абе-идилия...
НО-винаги има едно НО

dimitarvd-по повод стрелката,датчика за отчитане-еми,въпреки смяната на таблото и подмяната на тоя датчик стрелката ми понякога е като залепена...кво да ти кажа-леко "съветване" и си отчита нормално




-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч
Значи за цялата бъркотия виновен излезе термодатчика - черния (синия е за компютъра).Когато сменявих антифриза преди да налея новия извадих термодатчика и го сложих в едно канче с вряла вода - стралката показа около 65гр. при температура на водата 85гр. Проблема го реших като запойх един резистор (променлив 5ко) паралелно на термодатчика(нов термодатчик ми се видя доста скъп в нашия магазин).След настройка с помоща на един лабораторен термометър термометъра на колата работи задоволително.
А парното уш се подобри ама ще видим когато на вън стане -15гр.
А парното уш се подобри ама ще видим когато на вън стане -15гр.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта