Проблем обороти

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Симеонова
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Проблем обороти

Мнениеот Симеонова » Вто 19 фев 2008 19:08


Помогнете ми!!!!Колата ми е ПОЛО 1.0 97-98г. внос от Италия.Проблемът ми е: в движение когато съм на свободна оборотите падат на 400-500,започват да играят и колата гасне.Няколко пъти часовникът и километража(електронни) се зануляват,ако това има нещо общо с оборотите въобще.Благодаря Ви предварително,че ми пуши главата.
mod edit: dobrinb




Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Greddy » Вто 19 фев 2008 19:36


Сигорно имаш проблем с тоците. Провери клемите на акумолатора. Ако пък ли не провери дроселовата клапа или TPC (датчик на дроселовата клапа)


Симеонова
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот Симеонова » Вто 19 фев 2008 20:13


Ако е дроселовата клапа трябва ли да я сменям или може да се направи нещо?Ако е за смяна знаете ли колко струва?


Симеонова
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот Симеонова » Вто 19 фев 2008 21:09


Колеги никой ли не разбира?


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 19 фев 2008 21:25


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
ето тема за дросела...
Ако напишеш ТПС в търсачката и ограничиш търсенето само в Полофорума,също ще има някакъв резултат...
Грееди ти написа най-вероятните причини!!!
За по-голяма сигурност иди на диагностика :idea: :idea: :idea:
А ако се чудиш за какво е това
в първото ти мнение
mod edit: dobrinb
виж тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=79408
успех


Симеонова
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот Симеонова » Вто 19 фев 2008 21:38


благодаря ще пробвам


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот J_O_E » Вто 19 фев 2008 21:49


Василева обади ми се


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот J_O_E » Вто 19 фев 2008 21:51


Симеонова де какви глупости пиша :drunk


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 20 фев 2008 9:26


Ако е за смяна дроселовата клапа /което не е много вероятно/, проверявал съм - в АУТО+ струва 450лв./дано не е /Другият вариант е да се намери от някъде читаво стъпково моторче /то може да е изгоряло/и да се присади на старата клапа.


Симеонова
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот Симеонова » Сря 20 фев 2008 20:19


Маслинков пиши ми GSM номера си.


scythe
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scythe » Чет 21 фев 2008 12:40


Значи, аз съм нов с колите и в този форум. Все пак мога да кажа, че най-лесния начин да се провери дали е от въпросния ТПС е, като се направи диагностика на колата с РС. На мен ми правиха на мойта кочинка и се оказа точно ТПС-а. За жалост модела е такъв, че е с нитове и не може да се отвори и смени въпросната част, която най-често се разваля (до колкото разбрах е на графитени четки или нещо подобно), която сама по себе си е евтина.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 18 мар 2008 1:31


адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---

Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ
ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта