Помогнете ми!!!!Колата ми е ПОЛО 1.0 97-98г. внос от Италия.Проблемът ми е: в движение когато съм на свободна оборотите падат на 400-500,започват да играят и колата гасне.Няколко пъти часовникът и километража(електронни) се зануляват,ако това има нещо общо с оборотите въобще.Благодаря Ви предварително,че ми пуши главата.
mod edit: dobrinb
Проблем обороти
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
ето тема за дросела...
Ако напишеш ТПС в търсачката и ограничиш търсенето само в Полофорума,също ще има някакъв резултат...
Грееди ти написа най-вероятните причини!!!
За по-голяма сигурност иди на диагностика
А ако се чудиш за какво е това
в първото ти мнение
mod edit: dobrinb
виж тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=79408
успех
ето тема за дросела...
Ако напишеш ТПС в търсачката и ограничиш търсенето само в Полофорума,също ще има някакъв резултат...
Грееди ти написа най-вероятните причини!!!
За по-голяма сигурност иди на диагностика



А ако се чудиш за какво е това
в първото ти мнение
mod edit: dobrinb
виж тук
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=79408
успех
Значи, аз съм нов с колите и в този форум. Все пак мога да кажа, че най-лесния начин да се провери дали е от въпросния ТПС е, като се направи диагностика на колата с РС. На мен ми правиха на мойта кочинка и се оказа точно ТПС-а. За жалост модела е такъв, че е с нитове и не може да се отвори и смени въпросната част, която най-често се разваля (до колкото разбрах е на графитени четки или нещо подобно), която сама по себе си е евтина.
адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта