Ако е кадъррно направена размяната на тези жички, всеки път щом загасиш колата паметта на компа се изчиства ,абе все едно да го рестартираш. Твоята дроселова клапа сама си се настройва след известно време след рестарт, но докато не се настрои повишени или понижени обороти на празен ход са си нещо съвсем нормално. Води се ,че през първите 20 км от пробега на колата след рестарт ,са нужни на компа да събере нужната си информация от всички датчици и да направи нужните настройки.
Не мога да ти кажа кое е правилното нещо което трябва да направиш в този случей ,но мога да ти кажа какво бих направил аз на твое място :
Ще се върна при тоя дето ми е разменил жичките и ще му кажа ,че колата ми държи високи обороти на празен ход и искам да си въстанови нормалната схема. После ще отида да ми монтират някакъв емулатор(ама не от тия дето са по 15-20 лв) и на 500-600 км ще си резетвам компа и това е.
Прочети тази тема (системата за подаване на горивото + компа са едни и същи както при теб)и ще научиш доста по въпроса с грешките :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F2%EE%F0
До колкото зная ти трябва емулатор който да лъже компа с правилен сигнал от ламбда-сондата и със сигнал за нормална работа на дюзата (докато караш на газ дюзата е затворена и компа се чуди как върви колата при положение ,че дюзата не впръсква гориво)
Този клапан дето ти го показвам се управлява от компа и служи за пропускане на изпареният бензин от резервоара в моноинжекцията.Зная ,че като се прецака нещо тупка много силно. Изпаренията от бензина в резервоара се отвеждат до един цилиндър който се намира точно зад фара ти (не-шофьорска страна). В него има някакви въглища дето итечняват изпаренията и да не става зян бензина отива в моноинжекцията. Цялата тази система не е направена за икономия на гориво ,а за да не се изпускат изпаренията в околната среда (в помощ на екологията).Абе като катализатора : хубаво за екологията ,ама не до там хубаво за колата (в смисъл : колкото повече части по една кола - толкова повече проблеми)
